Ματέο Σαλβίνι: Ανούσια η απαγόρευση των θερμικών αυτοκινήτων

Ο Υπουργός Μεταφορών της Ιταλίας, Ματέο Σαλβίνι, θεωρεί ανούσια την απαγόρευση πωλήσεων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ακούστε το άρθρο

«Η απαγόρευση πωλήσεων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι ανούσια», δήλωσε ο Υπουργός Μεταφορών της Ιταλίας, Ματέο Σαλβίνι, δηλώνοντας ότι κάτι τέτοιο πολύ απλά δεν έχει «οικονομικό, περιβαλλοντικό ή κοινωνικό νόημα».

Όπως είναι ήδη γνωστό, η απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης πλησιάζει, καθώς η εποχής της ηλεκτροκίνησης έχει ήδη ξεκινήσει. Πιο συγκεκριμένα, το αργότερο μέχρι το 2035, όλα τα νέα αυτοκίνητα που θα είναι διαθέσιμα στην αγορά της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα πρέπει να έχουν μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Αυτό σημαίνει, ότι σε 12 χρόνια δεν θα επιτρέπεται η πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Προφανώς αυτό θα ισχύει και για τα υβριδικά μοντέλα.

Γερμανία: Όχι στην απαγόρευση των θερμικών κινητήρων

Ματέο Σαλβίνι: Η απαγόρευση πώλησης θερμικών αυτοκινήτων θα εντείνει την ανεργία 

Ο Ιταλός Υπουργός δεν συμφωνεί με την επερχόμενη απαγόρευση, ισχυριζόμενος λόγω αυτής θα μείνουν άνεργοι τουλάχιστον δέκα χιλιάδες εργαζόμενοι. Επιπλέον, ο Σαλβίνι παίρνει το μέρος του Διευθύνοντα Συμβούλου της Stellantis, Κάρλος Ταβάρες και αμφισβητεί την ουσία του Euro 7.

Αυτό θα είναι σε ισχύ από το 2025 και στοχεύει στη μείωση της ποσότητας των οξειδίων του αζώτου κατά 25%. Σύμφωνα με τον Tavares, ένα τέτοιο βήμα θα επιβράδυνε τη μετάβαση του κλάδου στην ηλεκτροκίνηση.

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Απαγόρευση στην Ελβετία (;)

Παράταση μέχρι το 2040

Η Ιταλία εδώ και καιρό, έχει εκφράσει την αντίρρησή της προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, για τη σταδιακή κατάργηση των οχημάτων με θερμικούς κινητήρες. Ειδικότερα, στις αρχές του καλοκαιριού, ήταν μέρος ενός συνασπισμού χωρών μαζί με Βουλγαρία, Πορτογαλία, Ρουμανία και Σλοβακία. Όλες μαζί πρότειναν στην Ε.Ε. την καθυστέρηση της απαγόρευσης της πώλησης νέων οχημάτων βενζίνης και diesel για το 2040.

Τέλος, η στάση της Ιταλίας δεν είναι η μόνη, η οποία κατά κάποιο τρόπο υπερασπίζεται τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μάλιστα, πρόσφατα είδαμε την Ελβετία να εξετάζει την απαγόρευση των ηλεκτρικών οχημάτων, στοχεύοντας στην αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης. Μένει να δούμε την αντίδραση και άλλων χωρών μελλοντικά.

abb_img