Misano, μια ολοκαίνουρια πίστα για την DS και τη Formula E

Η DS Automobiles είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει την διπλή πρόκληση επί Ιταλικού εδάφους, με την ομάδα της Penske Automobile.

Ακούστε το άρθρο

Η DS Automobiles είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει την διπλή πρόκληση επί Ιταλικού εδάφους, με την ομάδα της Penske Automobile.

Η πίστα του Misano, στην Ιταλία, θα φιλοξενήσει το πρώτο της E-Prix από τις 13 έως τις 14 Απριλίου. Με δύο αγώνες που υπόσχονται να είναι πολύ σκληροί, για άλλη μια φορά. Οι δύο αγώνες στο Misano θα είναι οι γύροι έξι και επτά της 10ης σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος ABB FIA Formula E.

Η DS Automobiles και η Penske Autosport θέλουν να συγκεντρώσουν περισσότερους βαθμούς. Για να επιστρέψουν στις πρώτες θέσεις του πρωταθλήματος.

Δείτε ακόμα: Η DS Automobiles στο Tokyo E-Prix

Μετά το Τόκιο, είναι η σειρά του Misano να πάρει τη σκυτάλη με το του πρώτο E-Prix. Το οποίο είναι και η έναρξη του ευρωπαϊκού σκέλους της Formula E. Το Misano World Circuit Marco Simoncelli είναι μια πίστα ειδικά για μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η οποία είναι μικρότερη, με έναν γύρο 3.381 χιλιομέτρων για τη Formula E. Αυτή η γρήγορη χάραξη, με αρκετές μεγάλες στροφές, θα αποτελέσει μια νέα πρόκληση όσον αφορά τη διαχείριση της ενέργειας και για τις 11 ομάδες του grid.

Οδηγώντας την ανταγωνιστική DS E-Tense FE23, ο Jean Eric Vergne, ο μοναδικός δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula E και ο νικητής του τίτλου το 2022 Stoffel Vandoorne θα έχουν όλα τα εργαλεία στη διάθεσή τους για να φέρουν περισσότερους βαθμούς στην ομάδα DS Penske.

Ο πρώτος αγώνας στο Misano θα αρχίσει στις 15:00 CET το Σάββατο 13 Απριλίου. Ενώ ο δεύτερος αγώνας θα αρχίσει την επόμενη ημέρα την ίδια ώρα.

Eugenio Franzetti, διευθυντής DS Performance

«Όλες οι ομάδες θα εξοικειωθούν με μια νέα πίστα για τον πρώτο αγώνα της 10ης σεζόν στην Ευρώπη. Το Misano είναι μια αποκλειστική πίστα για αγώνες. Με όλα τα πλεονεκτήματα που αυτό έχει όσον αφορά την πρόσφυση και την ποιότητα της ασφάλτου. Είναι μια απόλυτα ομαλή επιφάνεια. Αλλά η μεγαλύτερη πρόκληση θα είναι η διαχείριση της ενέργειας. Λόγω της γρήγορης φύση της πίστας. Όπου η στρατηγική και η ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης της ενέργειας θα είναι το κλειδί. Έχουμε κάνει καλή προετοιμασία. Έχουμε ένα πολύ γρήγορο DS E-Tense FE23 και δύο σπουδαίους πρωταθλητές οδηγούς. Ο στόχος είναι να τα πάμε καλύτερα από ό,τι στον τελευταίο αγώνα στο Τόκιο. Και κυρίως να επιστρέψουμε στις πρώτες θέσεις».

Πηγή: Δελτίο Τύπου

abb_img