Mullen: Στόχος οι μπαταρίες στερεού τύπου

Η Mullen αναπτύσσει τεχνολογία παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου στοχεύοντας σε μεγαλύτερη αυτονομία και ασφάλεια.

Ακούστε το άρθρο

Η Mullen ως μια Start-up κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα λανσάρει το νέο Mullen Five το 2024. Παράλληλα, όμως, με την κατασκευή νέων EVs η εταιρεία έχει στραφεί και στην παραγωγή μπαταριών στερεού τύπου. Ο συγκεκριμένος τύπος μπαταρίας πέρα από την αύξηση της αυτονομίας και του επιπέδου ασφαλείας θα μειώσει κατά πολύ το χρόνο φόρτισης.

Η μπαταρία στερεού τύπου της Mullen

Η νέας τεχνολογίας μπαταρία της Mullen προσφέρει αυτονομία 965 χιλιομέτρων κα έχει χωρητικότητα 150 kWh. Σε 18’ φόρτισης, μάλιστα, η μπαταρία θα μπορέσει να κινήσει το αυτοκίνητο για 482 χιλιόμετρα.

Η εταιρεία θα ξεκινήσει τις δοκιμές της μπαταρίας μετά το 2025 και την κυκλοφορία του Five. Ωστόσο, ακόμα και σε θετικά αποτελέσματα των δοκιμών η εταιρεία δεν θα χρησιμοποιήσει τη νέου είδους μπαταρία νωρίτερα από 10 χρόνια ούτε στη δεύτερη γενιά του Mullen Five.

Οι προσπάθειες των άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών

Εκτός της Mullen πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν προχωρήσει στην ανάπτυξη μπαταριών στερεού τύπου. Πιο συγκεκριμένα η Volkswagen θα τις παρουσιάσει μετά το 2025, ενώ η Nissan θα αποκαλύψει τις εργασίες της στον τομέα το 2028.

Επιπλέον, οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες BMW και Mercedes-Benz θα εμφανίσουν τις εν λόγω μπαταρίες περίπου στο τέλος της δεκαετίας του 2020. Κατά πάσα πιθανότητα πρώτη θα είναι η Toyota.

Η ιαπωνική φίρμα στοχεύει στην τοποθέτηση των συγκεκριμένων μπαταριών στα υβριδικά της μοντέλα. Τα πρώτα εμπόδια, βέβαια, στην ανάπτυξη των μπαταριών αφορούν την αύξηση της κλίμακας και της αντοχής τους.

Το Mullen Five

Το νέο όχημα της Mullen Five  θα κυκλοφορήσει το 2024 με μπαταρία υγρού τύπου. Σε 3,2 δευτερόλεπτα, μάλιστα, ολοκληρώνει την επιτάχυνση 0-100. Ακόμη, η μέγιστη ταχύτητα του είναι τα 250 χιλιόμετρα και η τιμή του ξεκινά από 49.250 ευρώ. Τέλος, οι κύριοι ανταγωνιστές του είναι το Tesla Model Y και το Volkswagen ID.4.

abb_img