Η BMW ανακοίνωσε μια σειρά από αναβαθμίσεις για το i4 EV, οι οποίες προσφέρουν καλύτερη απόδοση και επομένως βελτιωμένη αυτονομία, για τα στάνταρ μοντέλα eDrive35 και 40, καθώς και μια έκδοση M60 υψηλότερης απόδοσης στην κορυφή της γκάμας.
Οι αλλαγές στα στάνταρ μοντέλα, εισάγουν νέα εξαρτήματα ημιαγωγών από καρβίδιο του πυριτίου, στο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Αυτά μειώνουν την κατανάλωση ενέργειας κατά 4,5%, γεγονός που τουλάχιστον στα χαρτιά, αυξάνει την αυτονομία έως και 20 χιλιόμετρα ανάλογα με τις προδιαγραφές, φτάνοντας τα 380 χιλιόμετρα για το eDrive40 και τα 319 χιλιόμετρα για το eDrive35.
Στο άλλο άκρο της σειράς i4, το νέο μοντέλο M60 διαθέτει ένα νέο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, που αποδίδει 592 ίππους, αύξηση 55 ίππων σε σχέση με το προηγούμενο M50. Αυτό το μοντέλο, δεν είναι μόνο σημαντικά πιο ισχυρό από την τρέχουσα BMW M4 Competition, αλλά έχει και τόση ισχύ όσο και η προηγούμενης γενιάς M5.
Η BMW αναφέρει χρόνο 0-100 χλμ/ώρα για την M60 σε 3,7 δευτερόλεπτα, 0,2 δευτερόλεπτα ταχύτερο από την M50, ενώ η νέα έκδοση, μοιράζεται την τελική ταχύτητα του παλιού μοντέλου, η οποία είναι 213 χλμ/ώρα.
Υπάρχουν επίσης κάποιες αλλαγές στην μπαταρία, η οποία πλέον έχει καθαρή χωρητικότητα 81,1 kWh. Αυτό αυξάνει την αυτονομία στα 530 χιλιόμετρα με τους μικρότερους τροχούς. Ωστόσο, αν αυτό το μοντέλο ακολουθήσει την εμπειρία μας με το αυτοκίνητο της προηγούμενης γενιάς, αυτός ο αριθμός μπορεί να μειωθεί αρκετά γρήγορα, αν εκμεταλλευτείτε την αξιοσημείωτη απόδοση του i4.
Δείτε ακόμα: Η πιο άγρια BMW M2 είναι εδώ – Γνωρίστε την εκρηκτική νέα CS με πάνω από 500 ίππους!
Έχουν επίσης γίνει αρκετές άλλες ενημερώσεις σε ολόκληρη τη γκάμα BMW, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας χρήσης του τηλεφώνου σας, ως ψηφιακού κλειδιού στα περισσότερα νέα μοντέλα. Το BMW Operating System 9 έχει επίσης ενημερωθεί πλήρως, εισάγοντας έναν πιο αποτελεσματικό φωνητικό βοηθό.
Πηγή: autoexpress.co.uk