Νέα πλατφόρμα για τα μελλοντικά ηλεκτρικά της BMW

Η Neue Klasse είναι η νέα πλατφόρμα της BMW για τα ηλεκτρικά της μοντέλα, η οποία θα τους προσφέρει εκπληκτικές επιδόσεις και αυτονομία.

Ακούστε το άρθρο

Μία νέα πλατφόρμα θα αποτελέσει τη βάση για τα επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα της BMW, με την κωδική ονομασία Neue Klasse. Μάλιστα, η BMW είχε κάνει σχετική ανακοίνωση πριν από περίπου ένα χρόνο. Σε αυτή ανέφερε ότι από το 2025 τα μελλοντικά ηλεκτρικά της θα χρησιμοποιούν την εν λόγω πλατφόρμα.

Η Neue Klasse θα αντικαταστήσει τις πλατφόρμες UKL/FAAR και CLAR, υποστηρίζοντας αυτοκίνητα με κίνηση στους τροχούς μπροστά, πίσω, καθώς επίσης και στους τέσσερις. Επιπλέον, θα υποστηρίζει plug-in υβριδικούς κινητήρες, καθώς και κινητήρες με κυψέλες υδρογόνου. Η νέα πλατφόρμα αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2025, μαζί με ένα sedan και ένα σπορ SUV.

Η BMW υπο-στηρίζει τη χρήση υδρογόνου!

Τεχνολογικό άλμα η Neue Klasse της BMW

Ο τεχνολογικός διευθυντής της εταιρείας, Frank Weber, χαρακτηρίζει τη νέα πλατφόρμα ως «τεχνολογικό άλμα». Αρχικά, η πλατφόρμα θα έχει σχεδίαση που θα επιτρέπει στα ηλεκτρικά που θα την χρησιμοποιούν να εφοδιάζονται με διαφορετικές μπαταρίες. Όπως επίσης και με κυψέλες σε κυκλικό σχήμα για καλύτερη κατανομή του χώρου.

Βόλτα με BMW i3s στην «Πράσινη Κόλαση»

Μπαταρίες με περισσότερη αυτονομία και γρηγορότερη φόρτιση

Όσο για τις μπαταρίες που θα φέρουν τα ηλεκτρικά μοντέλα με την πλατφόρμα Neue Klasse, αποτελεί σημαντικό βήμα για τη γερμανική φίρμα. Πιο συγκεκριμένα, αυτές θα έχουν υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα κατά 20% και περισσότερη αποδοτικότητα κατά 30%, λόγω της διάταξής τους στο αυτοκίνητο.

Επιπλέον, θα προσφέρουν έως και 30% περισσότερη αυτονομία, καθώς επίσης έως και 30% ταχύτερο χρόνο φόρτισης, συγκριτικά με τις ήδη υπάρχουσες μπαταρίες των μοντέλων της μάρκας. Όσον αφορά τις νέες κυψέλες των μπαταριών, θα είναι ελαφρύτερες κατά 20%, με το κόστος παραγωγής τους να είναι προφανώς μειωμένο.

Στην Ελλάδα η νέα BMW iX1 με τιμή από 46.990 ευρώ

Ιπποδύναμη μέχρι και 1.340 ίππους

Η νέα πλατφόρμα θα είναι τεχνολογίας 800V. Αυτό σημαίνει ότι το όχημα θα μπορεί να φορτίζει μέχρι το 95%, μέσα σε 12 μόλις λεπτά! Σχετικά με την ισχύ, τα οχήματα που θα χρησιμοποιούν τη Neue Klasse θα αποδίδουν από 271 μέχρι και 1.340 ίππους. Και αυτό διότι θα υπάρχει υποδοχή για τοποθέτηση τεσσάρων ηλεκτρικών κινητήρων.

Οι μπαταρίες θα έχουν χωρητικότητα από 75 kWh ως 150 kWh και θα προσφέρουν αυτονομία έως και 1.000 χιλιομέτρων. Τέλος, τη Neue Klasse θα τη δούμε για πρώτη φορά τον Ιανουάριο στη CES 2023, με ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο.

abb_img