Βόλτα με BMW i3s στην «Πράσινη Κόλαση»

Ένας ιδιοκτήτης BMW i3s θέλει να από-δείξει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορεί να είναι μεταξύ άλλων και διασκεδαστικά.

Ακούστε το άρθρο

Αν μάς έλεγαν να επιλέξουμε ένα ηλεκτρικό όχημα για να τρέξουμε στο Nürburgring Nordschleife, σίγουρα αυτό δεν θα ήταν το BMW i3. Φυσικά, η κατάσταση δεν θα άλλαζε ούτε και με το i3s, την πιο… βελτιωμένη εκδοχή του.

Και στις δύο περιπτώσεις κάνουμε λόγο για αξιόλογα ηλεκτρικά μοντέλα, τα οποία προσφέρουν άνεση και οικονομία για σχετικά μικρές αποστάσεις. Μάλιστα, θα μπορούσαμε να πούμε ότι διαθέτουν ένα σπορτίφ χαρακτήρα, αλλά μέχρι εκεί.

Βέβαια, ο Στέφαν είπε να το τολμήσει αν και γνώριζε ότι το i3s του, δεν είναι ακριβώς ένα όχημα για… πίστα. Έτσι, επισκέφθηκε την γνωστή σε όλους μας, «Πράσινη Κόλαση» στο Nürburgring.

Η BMW υπο-στηρίζει τη χρήση υδρογόνου!

Βόλτα με BMW i3s στην «Πράσινη Κόλαση»

Κάποια από τα χαρακτηριστικά του BMW i3s

Πριν δούμε τι κατάφερε στην πίστα το γερμανικό μοντέλο, ας θυμηθούμε λίγο τα χαρακτηριστικά του. Το ηλεκτρικό i3s διαθέτει μία μπαταρία 42,2 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα, στον πίσω άξονα, που αποδίδει 184 ίππους. Το i3s προσφέρει πολύ καλές επιταχύνσεις, ολοκληρώνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα.

Επιπλέον, είναι πιο χαμηλό κατά 8 χιλιοστά σε σχέση με το απλό i3, λόγω της χαμηλότερης ανάρτησης, με σκληρότερα αμορτισέρ και των πιο κοντών ελατηρίων. Επιπλέον όλα τα i3s είναι εφοδιασμένα με ζάντες ελαφρού κράματος, διάστασης 20 ιντσών.

Στην Ελλάδα η νέα BMW iX1 με τιμή από 46.990 ευρώ

Σκέτη κόλαση για το BMW i3s

Ένα από τα πράγματα που προβλημάτισαν τον Στέφαν, είναι ότι το αυτοκίνητο είχε την τάση να υποστρέψει, αν και πισωκίνητο. Σε καμία στροφή δεν κατάφερε να το υπερστρέψει, ούτε καν όταν δοκίμασε να το «διώξει» με φρένο. Επιπλέον, το αυτοκίνητο παρουσίασε ασταθή οδική συμπεριφορά όταν «πατούσε» βίαια πάνω στα kerbs.

Άλλες πτυχές που παρατήρησε, ήταν το υπερβολικά προστατευτικό (για την πίστα) σύστημα ESP και η αργή τελική ταχύτητα. Η οδήγηση του BMW i3s στα τμήματα υψηλής ταχύτητας της πίστας φάνηκε στον Στέφαν μία… αιωνιότητα. Μη ξεχνάμε ότι η τελική ταχύτητα της συγκεκριμένης έκδοσης του i3, περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα.

BMW: Επενδύσεις σε εργοστάσια στις ΗΠΑ

Όσο για τα θετικά χαρακτηριστικά, περιγράφει το πλαίσιο του i3s ως εκπληκτικά καλό και λέει ότι τα φρένα λειτουργούν εξίσου καλά. Προφανώς, σε αυτό βοήθησε και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας πέδησης. Μάλιστα, το πλαίσιο του γερμανικού μοντέλου είναι αλουμινένιο, ενώ ο κλωβός των επιβατών είναι από ανθρακονήματα ενισχυμένα με πλαστικό.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι το BMW i3 (ούτε το i3s) δεν κατασκευάστηκε για να προσφέρει συγκινήσεις μέσα σε μία πίστα. Και ειδικά όταν μιλάμε για τον θρυλικό και δύσκολο Nürburgring Nordschleife.

Δείτε το βίντεο:

abb_img