Η Nissan, η κορυφαία ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, παρουσίασε μια νέα σειρά σύντομων βίντεο τριών επεισοδίων, παρουσιάζοντας την ομάδα σχεδιασμού και μηχανικής, πίσω από τη δημιουργία του ολοκαίνουργιου Nissan LEAF, ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος τρίτης γενιάς.
Η νέα έκδοση του LEAF, βασίζεται στην πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία της Nissan, η οποία ξεκίνησε το 2010, με την κυκλοφορία της πρώτης γενιάς LEAF, του πρώτου ηλεκτρικού οχήματος μαζικής παραγωγής παγκοσμίως. Από τότε, έχουν πωληθεί σχεδόν 700.000 μονάδες διεθνώς, με τους οδηγούς να έχουν διανύσει συνολικά πάνω από 28 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα. Η εμπειρία από τα μοντέλα πρώτης και δεύτερης γενιάς, συνέβαλε καθοριστικά στην εξέλιξη του νέου μοντέλου, προσφέροντας πολύτιμα διδάγματα στην ομάδα ανάπτυξης.
Το LEAF, αποτελεί για τη Nissan ένα από τα βασικά σύμβολα της φιλοσοφίας της: να τολμά εκεί όπου οι άλλοι διστάζουν. Με τη μοναδική του ταυτότητα και τις τεχνολογικές καινοτομίες, ενισχύει περαιτέρω την εικόνα της μάρκας, ως πρωτοπόρου στην ηλεκτροκίνηση.
Ο Richard Candler, Αντιπρόεδρος Παγκόσμιας Στρατηγικής Προϊόντων, δήλωσε ότι ο στόχος της ομάδας ήταν, να προσφέρει όχι μόνο ένα ηλεκτρικό όχημα, αλλά μια πλήρως αξιόπιστη εναλλακτική, στα παραδοσιακά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το νέο LEAF, συνδυάζει συναισθηματική και ορθολογική απήχηση, με σχεδιασμό που το καθιστά κομψό, τολμηρό και ταυτόχρονα απόλυτα πρακτικό, για οικογενειακή χρήση.
Ο εξωτερικός σχεδιασμός του νέου LEAF, δίνει έμφαση στην αεροδυναμική, επιτυγχάνοντας έναν εντυπωσιακό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,26 Cd για τις αγορές ΗΠΑ και Ιαπωνίας. Οι ευρωπαϊκές εκδόσεις, με βελτιώσεις στους καθρέφτες και τους τροχούς, πετυχαίνουν ακόμη χαμηλότερο Cd, φτάνοντας στο 0,25.
Η σχεδίαση, περιλαμβάνει ενσωματωμένες χειρολαβές στις πόρτες, ενεργό κλείστρο στη μάσκα, τροχούς ειδικά σχεδιασμένους για μείωση της αντίστασης, επίπεδο πάτωμα και fastback σιλουέτα, με το πίσω liftback, να ενισχύει το αεροδυναμικό προφίλ του οχήματος.
Σύμφωνα με τον Nobutaka Tase, Διευθυντή Σχεδιασμού Προγράμματος, κάθε σχεδιαστική επιλογή, εστιάζει στη βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας, συμπεριλαμβανομένης της πανοραμικής γυάλινης οροφής, η οποία επέτρεψε τη μείωση του ύψους του αμαξώματος κατά 12 mm, χωρίς να μειώνεται ο διαθέσιμος χώρος στο εσωτερικό.
Η προηγμένη «ηλεκτροχρωμική» τεχνολογία της οροφής, επιτρέπει ρύθμιση της διαφάνειας και του φωτισμού, με το πάτημα ενός κουμπιού. Παράλληλα, η ανακλαστική επίστρωση υπερύθρων, μειώνει την έκθεση στον ήλιο και διατηρεί δροσερή την καμπίνα.
Στο εσωτερικό, το LEAF αξιοποιεί την πλατφόρμα CMF-EV της Nissan, η οποία προσφέρει επίπεδο δάπεδο, ενισχύοντας την αίσθηση άνεσης και ευρυχωρίας, για όλους τους επιβάτες. Το ολοκαίνουργιο Nissan LEAF, συνδυάζει κορυφαίο σχεδιασμό, καινοτομία και πρακτικότητα, αποτελώντας την επιτομή της σύγχρονης ηλεκτροκίνησης.
Πηγή: electriccarsreport.com