Νέο Peugeot e-208: Το λιοντάρι άλλαξε… πρόσωπο!

Η Peugeot ανανέωσε το 208, προσφέροντάς του ακόμη πιο σύγχρονη εμφάνιση, νέες τεχνολογίες και 2 νέα ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης.

Ακούστε το άρθρο

Η Peugeot αποκάλυψε την ανανεωμένη εκδοχή του 208, του best-seller μοντέλου της στην μικρή κατηγορία. Οι αλλαγές αφορούν τόσο την εικόνα στο εξωτερικό και στο εσωτερικό τμήμα του, καθώς και τις τεχνολογίες του. Επιπλέον, την εμφάνισή τους έκαναν και 2 νέα ήπια υβριδικά συστήματα, που ολοκληρώνουν την γκάμα κινητήρων του μοντέλου.

Στον τομέα της εμφάνισης, στο εμπρός τμήμα του ανανεωμένου 208 συναντάμε την νέα φωτεινή υπογραφή της γαλλικής φίρμας. Ειδικότερα, αυτή αποτελείται από 3 κάθετες λωρίδες LED σε κάθε πλευρά του προφυλακτήρα, λειτουργώντας ως φώτα ημέρας. Μάλιστα, το στοιχείο αυτό το είδαμε για πρώτη φορά στο αγωνιστικό όχημα της μάρκας, το Peugeot 9Χ8 Hypercar.

Test Drive || Peugeot e-208: Το savoir vivre της ηλεκτροκίνησης

Νέας σχεδίασης είναι και η μάσκα, όπως και οι εμπρός προβολείς, οι οποίοι στην κορυφαία έκδοση GT, είναι τεχνολογίας full LED. Αντίστοιχα, στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα διατήρησαν το εξωτερικό σχήμα τους, όμως διαθέτουν νέο και πιο εντυπωσιακό φόντο. Πιο συγκεκριμένα, οι κάθετες LED γραμμές της προγενέστερης έκδοσης, έδωσαν τη θέση τους σε λεπτότερες και οριζόντιες.

Τέλος, νέες και οι ζάντες ελαφρού κράματος που εξοπλίζουν το μοντέλο, ενώ στο αμάξωμα πλέον συναντάμε μαύρες λεπτομέρειες. Ειδικότερα, σε όλες τις εκδόσεις του ανανεωμένου 208 θα υπάρχουν αποκλειστικά καλύμματα καθρεπτών σε μαύρο χρώμα. Τέλος, η παλέτα χρωμάτων αμαξώματος θα διαθέτει 7 αποχρώσεις, με τις 2 από αυτές να είναι νέες.

Το Peugeot Panoramic i-Cockpit έρχεται στο νέο 3008

Νέο Peugeot 208: Το λιοντάρι άλλαξε πρόσωπο

Αναβαθμισμένο εσωτερικό και 2 οθόνες 10 ιντσών στο νέο Peugeot 208

Εκτός από την εξωτερική εικόνα του ανανεωμένου 208, η Peugeot έκανε σημαντικές αλλαγές και στο εσωτερικό του. Αρχικά, επέλεξε νέες επενδύσεις καθισμάτων, οι οποίες τονίζουν περαιτέρω την κομψή εικόνα του μοντέλου. Στον τεχνολογικό τομέα, τοποθέτησε 2 οθόνες 10 ιντσών έκαστη, για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment. Μάλιστα, αυτή του πίνακα οργάνων ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό των εκδόσεων Allure και GT.

Οι αλλαγές συνεχίζονται και στη σχεδίαση του τιμονιού, το οποίο πλέον διαθέτει στο κέντρο του το νέο λογότυπο της φίρμας. Νέος είναι και ο επιλογέας του κιβωτίου ταχυτήτων, ωστόσο αυτό αφορά αποκλειστικά τις εκδοχές με θερμικό κινητήρα. Επιπλέον, στον εξοπλισμό των κορυφαίων εκδόσεων του μοντέλου, ανήκουν οι συνολικά 3 θύρες USB-C, καθώς και η ασύρματη φόρτιση smartphone. Τέλος, διαθέσιμες είναι και οι νέες κάμερες υψηλής ανάλυσης στο εμπρός και πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Test Drive || Peugeot e-2008: Ηλεκτρικός… λέοντας!

Νέο Peugeot 208: Το λιοντάρι άλλαξε πρόσωπο

Θερμικό, αμιγώς ηλεκτρικό και πλέον… ήπια υβριδικό

Στην βάση της γκάμας των κινητήρων του ανανεωμένου Peugeot 208, συνεχίζουν να υπάρχουν τα 2 3κύλινδρα θερμικά σύνολα βενζίνης. Ειδικότερα, αυτά αποδίδουν 75 ίππους στην ατμοσφαιρική έκδοση και 100 ίππους στην υπερτροφοδοτούμενη. Ωστόσο, η μάρκα πρόσθεσε 2 νέες ήπια υβριδικές επιλογές του 1.200άρη PureTech, με απόδοση 100 και 136 ίππων. Αυτές χρησιμοποιούν υβριδική υποβοήθηση, τεχνολογίας 48V, προσφέροντας έως και 15% περισσότερη οικονομία.

Προφανώς, την κορυφή της γκάμας καταλαμβάνει το e-208, το οποίο χρησιμοποιεί το κοινό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του Ομίλου Stellantis. Ειδικότερα, το μοντέλο διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς, αποδίδοντας 156 ίππους.

Το νέο Peugeot 2008 μας βάζει στην… πρίζα!

Νέο Peugeot 208: Το λιοντάρι άλλαξε πρόσωπο

Ενέργεια στο ηλεκτρικό μοτέρ δίνει μία μπαταρία με χωρητικότητα 51 kWh, προσφέροντας αυτονομία έως και 400 χιλιόμετρα σε κύκλο WLTP. Μάλιστα, με την χρήση ταχυφορτιστή, το νέο e-208 φορτίζει από το 20% έως το 80% σε λιγότερο από 25 λεπτά.

Προς το παρόν, η γαλλική φίρμα δεν έχει προχωρήσει σε ανακοίνωση σχετικά με τη διάθεση του μοντέλου στην αγορά. Ωστόσο, για τη χώρα μας, πολύ πιθανό να δούμε το ανανεωμένο 208 στις εκθέσεις τις Peugeot, στα τέλη του έτους ή στις αρχές του 2024.

abb_img