Nezha S: Όταν η Κίνα απειλεί την Tesla

To Nezha S είναι το νέο ηλεκτρικό της νεοσύστατης κινέζικης φίρμας, το οποίο φιλοδοξεί να ξεπεράσει το Tesla Model 3.

Ακούστε το άρθρο

Η κινέζικη απειλή με το όνομα Nezha S, έρχεται με άγριες διαθέσεις να ανταγωνιστεί το Tesla Model 3. Το ηλεκτρικό τετράθυρο σεντάν θα έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου. Το οποίο ωστόσο, αναβλήθηκε λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, οπότε η εταιρεία το παρουσίασε διαδικτυακά.

Tesla Γερμανίας VS Tesla Κίνας σημειώσατε X

Η Nezha ή αλλιώς Neta είναι μια νέα μάρκα με έτος ίδρυσης το 2018 που ανήκει στην Hozon Auto. Η γκάμα της μέχρι τώρα διαθέτει δύο SUV (U και V), με το S να είναι η τελευταία προσθήκη.

Επιθετική και αεροδυναμική εμφάνιση

Σχεδιαστικά, είναι εμφανείς οι επιρροές του από το Tesla Model 3. Το μπροστά μέρος διαθέτει σπαστούς προβολείς, ενώ έχει αιχμηρή εμφάνιση με τις επιθετικές εισαγωγές αέρα να ξεχωρίζουν. Τα έντονα φτερά του και η καθαρή σχεδίαση του προφίλ του, το κάνουν ιδιαίτερα ελκυστικό.

Κίνα: Οι επενδύσεις στο υδρογόνο είναι το μέλλον

Από την άλλη, στο πίσω μέρος υπάρχουν φώτα LED, ενσωματωμένη αεροτομή, διαχύτης, καθώς και μια καμπύλη οροφή. Στοιχεία που της χαρίζουν μια αεροδυναμική εμφάνιση.

Με σούπερ τεχνολογία το Nezha S

Nezha S: Όταν η Κίνα απειλεί την Tesla

Εσωτερικά, ξεχωρίζει η τεράστια οθόνη αφής του συστήματος infotainment, σε κατακόρυφο προσανατολισμό. Σε συνδυασμό με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, τη μικρή επιπλέον οθόνη για τον συνοδηγό και το head-up display.

Το ηχοσύστημα είναι 1.216 Watt με 21 ηχεία, εκ των οποίων μερικά βρίσκονται στην οροφή και ενσωματωμένα στα προσκέφαλα των καθισμάτων. Τα οποία μάλιστα είναι θερμαινόμενα, αεριζόμενα, αλλά και με λειτουργία μασάζ. Τα premium υλικά που «ντύνουν» το αυτοκίνητο είναι Alcantara, δέρμαξύλο και μέταλλο.

BYD Seal: Μία… φώκια από την Κίνα κόντρα στο Tesla Model 3

Αναφορικά με τις διαστάσεις, το Nezha S έχει μήκος 4,8 μ., πλάτος 2 μ. και ύψος 1,4 μ., ενώ το μεταξόνιο του αγγίζει τα 2,9 μέτρα.

Το Nezha S διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις

Nezha S: Όταν η Κίνα απειλεί την Tesla

Χρησιμοποιεί την πλατφόρμα «Shanhai», που υποστηρίζει κατασκευές αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) αλλά και range-extender (EREV) παραλλαγές. Σύμφωνα με πληροφορίες, η αυτονομία του ηλεκτρικού μοντέλου θα φτάσει τα 710 χιλιόμετρα. Ενώ στην έκδοση range-extender θα φτάσει έως και τα 1.100 χιλιόμετρα.

Επιπλέον, η κατανάλωση ενέργειας θα είναι χαμηλή και συγκεκριμένα 12 kWh /100 km. Αυτό οφείλεται στο σύστημα διαχείρισης θερμοκρασίας μπαταρίας HozonEPT4.0 που αναπτύχθηκε με τη βοήθεια της Huawei και τους 92% αποδοτικούς ηλεκτροκινητήρες.

Indi One: Ένας νέος ανταγωνιστής για την Tesla!

Τέλος, ξεχωρίζει το Επίπεδο 4 αυτόνομης οδήγησης αναφορικά με το σύστημα ασφάλειας. Καθώς διαθέτει 13 κάμερες, 12 υπερηχητικούς σένσορες, 5 ραντάρ μικροκυμάτων και δύο Lidar.

abb_img