Nikola Tre: Ηλεκτρικό φορτηγό και με υδρογόνο!

Η Nikola Motor παρουσίασε την ευρωπαϊκή έκδοση του φορτηγού Tre, με δύο συστήματα κίνησης: ένα αμιγώς ηλεκτρικό και ένα με υδρογόνο.

Ακούστε το άρθρο

Το ευρωπαϊκό Nikola Tre παρουσίασε η αμερικάνικη εταιρεία Nikola Motor, στην Έκθεση IAA Transportation2022, που έλαβε χώρα στο Ανόβερο της Γερμανίας.

Η ευρωπαϊκή έκδοση του Tre, σύμφωνα με τη Nikola θα είναι διαθέσιμη με δύο συστήματα κίνησης. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό με μπαταρία και ένα ηλεκτρικό με κυψέλες καυσίμου. Δηλαδή, υδρογονοκίνητο.

Η έκδοση ειδικά για την Ευρώπη είναι προϊόν συνεργασίας της φίρμας με την ιταλική πολυεθνική IVECO Group. Μάλιστα, η ευρωπαϊκή έκδοση έχει ως βάση το μοντέλο S-Way της ιταλικής μάρκας, ωστόσο διαθέτει νέο σχεδιασμό σχετικά με τα συστήματα κίνησης που αναφέραμε παραπάνω.

Ford E-Transit Custom: Το Van στα καλύτερά του!

Το αμιγώς ηλεκτρικό Nikola Tre με 9 πακέτα μπαταριών

Η έκδοση με το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης έχει την ονομασία Tre European 4×2 Arctic και είναι διαξονικό. Φέρει εννέα πακέτα μπαταριών με συνολική ενεργειακή χωρητικότητα μέχρι και 738 kWh. Η εν λόγω έκδοση προσφέρει αυτονομία μέχρι και 530 χιλιόμετρα, ενώ η φόρτιση των μπαταριών έως το 80% έχει διάρκεια 100 λεπτών, με φορτιστή 350 kW.

Nikola Tre: Ηλεκτρικό φορτηγό και με υδρογόνο!

Για την κίνησή του φροντίζει ένας ηλεκτρικός κινητήρας με απόδοση 653 ίππους και 1.800 Nm ροπής. Το μεταξόνιο του ξεπερνάει τα 4 μέτρα (4.021), ενώ έχει δυνατότητα ρυμούλκησης φορτίου με βάρος έως 26 τόνων.

Rivian και Mercedes-Benz ετοιμάζουν ηλεκτρικά Van

To υδρογονοκίνητο Tre είναι στα σκαριά

Το Tre FCEV Artic 6×2 που είναι τριαξονικό, αποτελεί την υδρογονοκίνητη εκδοχή της ευρωπαϊκής έκδοσης. Το μεταξόνιο του είναι ελαφρώς μικρότερο από την ηλεκτρική έκδοση στα 3,93 μέτρα. Επιπλέον, οι δεξαμενές του μπορούν να φιλοξενήσουν περίπου 70 κιλά υδρογόνου με πίεση 700 bar.

Η αυτονομία του είναι εντυπωσιακή κοντά στα 800 χιλιόμετρα με δυνατότητα πλήρους ανεφοδιασμού σε μόλις 20 λεπτά. Τέλος, η ανάπτυξη της συγκεκριμένης έκδοσης είναι ακόμα σε εξέλιξη, με πιθανή κυκλοφορία στην Ευρώπη το 2024.

abb_img