Nio ET5 Estate: 490 ίπποι και 700 χιλιόμετρα αυτονομίας!

Λίγο πριν παρουσιαστεί, διέρρευσαν οι φωτογραφίες του Nio ET5 Estate, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στις αγορές της Ευρώπης.

Ακούστε το άρθρο

Το Nio ET5 είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα από την Κίνα το οποίο διαθέτει αρκετά ελκυστικό sedan αμάξωμα. Το κινέζικο ηλεκτρικό μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο από τα τέλη του προηγούμενου έτους σε κάποιες χώρες τις Ευρώπης. Ωστόσο, η εταιρεία σκοπεύει να διευρύνει την απήχησή του, παρουσιάζοντας το Nio ET5 Estate.

Οι φωτογραφίες της εν λόγω έκδοσης διέρρευσαν από το Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφορικής της Κίνας. Εκεί, το ηλεκτρικό μοντέλο «δείχνει» ακόμη καλύτερο από το sedan. Μάλιστα, σύμφωνα με αναφορές, θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη τον Ιούνιο και αμέσως μετά θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του στην Κίνα.

Η πορεία της Nio στην Ευρώπη!

Nio ET5 Estate: «Έρχεται» Ευρώπη με 490 ίππους

Επιτυχημένη εμφάνιση και μεγαλύτεροι χώροι για το Nio ET5 Estate

Όπως είναι φυσικό, ο συνολικός σχεδιασμός του αυτοκινήτου διαθέτει παρόμοια στοιχεία με την sedan εκδοχή του. Ωστόσο, το Nio ET5 Estate στο πίσω μέρος είναι αρκετά κομψό, με την οροφή να «κλείνει» ομαλά στο τελείωμά της.

Η Ευρώπη υποδέχεται και επίσημα το Nio ET7!

Φυσικά, αυτό συμβάλλει τόσο στην αύξηση του χώρου αποσκευών, όσο και στο διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Επιπλέον, πίσω ξεχωρίζει το ενιαίο λεπτό φωτιστικό σώμα, ο σπορτίφ διαχύτης στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα και το στενό παρμπρίζ.

Στο εμπρός μέρος, συνεχίζει να διαθέτει λεπτά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, ενώ οι κύριοι προβολείς είναι σε ξεχωριστά συγκροτήματα. Όπως στο sedan, υπάρχει επίσης μία εμφανής μονάδα LiDAR στην οροφή. Προφανώς, η κεντρική μάσκα απουσιάζει, με την εισαγωγή αέρα να είναι εφικτή χαμηλότερα στον προφυλακτήρα.

Nio: 1.000 νέοι σταθμοί ανταλλαγής μπαταριών στην Κίνα

Nio ET5 Estate: «Έρχεται» Ευρώπη με 490 ίππους

Με κίνηση στους 4 τροχούς και αυτονομία έως 700 χιλιόμετρα

Το Nio ET5 Estate θα είναι διαθέσιμο με ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα. Πιο συγκεκριμένα, ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 204 ίππους, ενώ ο πίσω 286 ίππους. Έτσι, δημιουργεί αυτόματα ένα σύστημα τετρακίνησης, με τη συνολική απόδοση «αγγίζει» τους 490 ίππους με την ροπή να φτάνει τα 700 Nm.

Nio: Σταθμός ανταλλαγής μπαταριών στη Σουηδία!

Επιπλέον, η εταιρεία θα δίνει 2 επιλογές και στη χωρητικότητα της μπαταρίας, με 75 και 100 kWh. Σύμφωνα με τη Nio, η πρώτη επιλογή με την «μικρότερη» μπαταρία θα προσφέρει 500 χιλιόμετρα αυτονομίας, ενώ η δεύτερη θα φτάνει τα 700 χιλιόμετρα.

Nio ET5 Estate: «Έρχεται» Ευρώπη με 490 ίππους

abb_img