Nissan: Φθηνότερα ηλεκτρικά λόγω… LFP

Η Nissan θέλει να μειώσει τις τιμές στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητά της, εφοδιάζοντάς τα με τις μπαταρίες LFP.

Η Nissan αναζητά τρόπους να μειώσει το κόστος κατασκευής των μπαταριών LFP με στόχο την εξοπλισμό ηλεκτρικών αυτοκινήτων που προορίζονται για την αγορά τα επόμενα χρόνια. Σύμφωνα με αναφορές της ιαπωνικής εφημερίδας Nikkei Asia, η εταιρεία εξετάζει συνεργασίες με αρκετούς κατασκευαστές μπαταριών προκειμένου να επιτύχει τον στόχο.

Nissan: 100.000 πωλήσεις στην Ευρώπη για το e-POWER

Εργοστάσιο στη Yokohama (;)

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Nissan εργάζεται ενεργά στην ανάπτυξη μπαταριών LFP στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της στην Atsugi, Ιαπωνία. Εξετάζει επίσης τη δυνατότητα κατασκευής τους στο εργοστάσιό της στη Yokohama και σε άλλες εγκαταστάσεις παραγωγής. Η εξεύρεση συνεργασιών με κατασκευαστές μπαταριών αποτελεί μια εναλλακτική λύση, ενώ εξετάζεται και η εξωτερική προμήθεια κυττάρων LFP.

Nissan Formula E Team: Μια θέση στο βάθρο στο αγώνα Diriyah E-Prix

Πιο συγκεκριμένα, η επιλογή των μπαταριών LFP έχει να κάνει με το γεγονός ότι είναι πολύ οικονομικές. Ειδικότερα, είναι περίπου 20% έως 30% φθηνότερες στην παραγωγή σε σύγκριση με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου με χημεία NMC.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να ενσωματωθούν σε ηλεκτρικά οχήματα που απευθύνονται σε αναδυόμενες αγορές από το 2026 και εξής. Επίσης, η ιαπωνική μάρκα είναι σε αναζήτηση συνεργατών για την προώθηση της εν λόγω τεχνολογίας.

Jaguar και Nissan τα δίνουν όλα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Ο στόχος της Nissan μέχρι το 2030

Η Nissan έχει θέσει στόχο να προσφέρει συνολικά 27 ηλεκτροκίνητα μοντέλα έως το 2030, συμπεριλαμβανομένων υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Με την προσέγγιση αυτή, η ιαπωνική μάρκα επιδιώκει αντιστάθμιση του ελλείματος στα Battery Electric Vehicles (BEV) με την πρόωρη εμπορευματοποίηση οχημάτων που χρησιμοποιούν μπαταρίες στερεάς κατάστασης. Εκτιμώντας, μάλιστα, πως θα τα παρουσιάσει στην αγορά από το οικονομικό έτος 2028.

abb_img
spot_img