Nissan Next: Η ψηφιακή καμπάνια “Origami” ενθαρρύνει τη δέσμευση για ένα πιο βιώσιμο μέλλον

Η Nissan ενθαρρύνει το κοινό να δεσμευτεί ένα πιο βιώσιμο μέλλον, με την ψηφιακή καμπάνια “Origami”

Ως επίσημος συνεργάτης της Expo 2020 Dubai, η Nissan, φέρνει στο προσκήνιο τους στόχους της για τη βιωσιμότητα και την ουδετερότητα από τον άνθρακα, μέσω μιας δημόσιας δέσμευσης, για δράση, σχετικά με το κλίμα.

Μια ψηφιακή καμπάνια της Nissan, αποτελεί μέρος του αποκλειστικού περιεχομένου που δημιουργήθηκε για την Expo 2020 Dubai και φιλοξενείται στον ιστότοπο The Nissan Next, ενθαρρύνοντας τους συμμετέχοντες να δεσμευτούν για ένα πιο βιώσιμο μέλλον και επιτρέποντας τους να σχεδιάσουν τη δική τους σύνθεση Origami.

Η καμπάνια μάλιστα είναι εμπνευσμένη από την παραδοσιακή Iαπωνική μορφή χειροτεχνίας, αγκαλιάζοντας με τον τρόπο αυτό, την πλούσια Iαπωνική κληρονομιά της μάρκας.

Η ψηφιακή καμπάνια “Origami”υπογραμμίζει τους στόχους βιωσιμότητας της Nissan

Nissan Origami Campaign

Η ψηφιακή καμπάνια υπογραμμίζει τους στόχους βιωσιμότητας της Nissan με μια ψηφιακή προσέγγιση, ενώ εμπνέει, ευαισθητοποιώντας τους ανθρώπους σχετικά με τις ενέργειες τους και τις επιπτώσεις τους.

Επιπλέον η ψηφιακή καμπάνια, Origami, της Νissan επιτρέπει στους συμμετέχοντες να δεσμευτούν για τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα, με ενέργειες που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, το σβήσιμο των φώτων, την ανακύκλωση και την παραγωγή καθαρής ενέργειας, μέσω της εγκατάστασης ηλιακών πάνελ.

Το κοινό ουσιαστικά καλείται να δημιουργήσει μοναδικά σχέδια ως φόντο για τις …ψηφιακές του υποσχέσεις, μέσω πέντε επιλογών χρωμάτων και έξι σχεδίων, συμπεριλαμβανομένων των Sakura (ανθός κερασιάς) που συμβολίζει το νέο ξεκίνημα, Asanoha (φύλλου κάνναβης) που αντιπροσωπεύει την ανάπτυξη και Kagome, ενός τεχνολογικού γεωμετρικού μοτίβου, που βασίζεται στο σχέδιο που έχουν τα πίσω φώτα των αυτοκινήτων της Nissan.

Το Nissan Origami αποτελεί την πιο πρόσφατη καμπάνια από μια σειρά ψηφιακού
περιεχομένου που δημιούργησε η Nissan για να τονίσει τη συνεργασία της με την Expo 2020 Dubai.

Το Nissan Ariya, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό crossover της Nissan, συμβολίζει το μέλλον της ηλεκτροκίνησης και τη βιώσιμη κινητικότητα

Nissan Ambition 2030

Εκεί άλλωστε πραγματοποίησε και το ντεμπούτο του στην περιοχή, το αμιγώς ηλεκτρικό Ariya, τον περασμένο Οκτώβριο. Το Ariya, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό crossover της Nissan, συμβολίζει το μακροπρόθεσμο ταξίδι της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στο μέλλον της ηλεκτροκίνησης και στη βιώσιμη κινητικότητα.

Nissan Ambition 2030: Η Nissan φιλοδοξεί… να λανσάρει 15 EV έως το 2030

Πέρυσι, η Nissan ενίσχυσε τις παγκόσμιες δεσμεύσεις της για την αειφορία, θέτοντας ως στόχο την επίτευξη ουδετερότητας από άνθρακα στις λειτουργίες της και στον κύκλο ζωής των προϊόντων της, έως το 2050.

Ανταποκρινόμενη σε κρίσιμες περιβαλλοντικές, κοινωνικές ανάγκες καθώς και στις ανάγκες των πελατών της, η Nissan στοχεύει να γίνει μια πραγματικά βιώσιμη αυτοκινητοβιομηχανία, οδηγώντας προς έναν κόσμο καθαρότερο, ασφαλέστερο και χωρίς αποκλεισμούς.

NEWSLETTERΟι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!