Nissan: Στόχος τα φθηνότερα ηλεκτρoκίνητα οχήματα

Η Nissan «εργάζεται» εντατικά πάνω σε νέες τεχνολογίες, ώστε να μειώσουν το κόστος για την απόκτηση ενός υβριδικού ή ηλεκτρικού οχήματος.

Ακούστε το άρθρο

Η Nissan αποκάλυψε τη νέα της προσέγγιση για την ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων, την οποία αποκαλεί «X-in-1». Σύμφωνα με αυτό, τα βασικά εξαρτήματα του αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος κίνησης και e-Power της ιαπωνικής μάρκας, θα μοιραστούν και θα διαμορφωθούν. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, μείωση κατά 30% στο κόστος ανάπτυξης και κατασκευής έως το 2026, συγκριτικά με το 2019.

Μέσω της προσέγγισης X-in-1, η Nissan στοχεύει να αυξήσει περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της και e-Power. Αρχικά, η ιαπωνική μάρκα έχει αναπτύξει ένα πρωτότυπο συστήματος μετάδοσης κίνησης το οποίο ονομάζει 3-σε-1.

Ειδικότερα αυτό διαμορφώνει τον κινητήρα, τον μετατροπέα και τον μειωτήρα, το οποίο είναι κατάλληλο για χρήση σε ηλεκτρικό όχημα. Επιπλέον, έχει δημιουργήσει ένα πρωτότυπο 5-σε-1, το οποίο διαμορφώνει επιπλέον τη γεννήτρια και τον ενισχυτή, προορίζοντάς το για το σύστημα e-Power.

Test Drive || Δοκιμάζουμε το Nissan Juke DIG-T 114 PS!

Nissan: Στόχος τα φθηνότερα ηλεκτρoκίνητα οχήματα

Η προσέγγιση X-in-1 παρέχει πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα

Αρχικά, η προσέγγιση X-in-1 μοιράζει και διαμορφώνει τα βασικά εξαρτήματα, βελτιώνοντας και την απόδοση της παραγωγής. Στο σύστημα e-Power, στοχεύει να εξομαλύνει το κόστος των οχημάτων, κάνοντάς το ισοδύναμο με τα θερμικά οχήματα. Μάλιστα, ο στόχος αυτός είναι προγραμματισμένος περίπου έως το 2026.

Nissan ProPILOT Assist: Πείτε αντίο στο στρες!

Ακόμη ένα σημαντικό προτέρημα αυτής της τεχνολογίας είναι η μείωση μεγέθους και βάρους της μονάδας. Προφανώς, αυτό βελτιώνει την απόδοση του οχήματος και ελαχιστοποιεί τον θόρυβο και τους κραδασμούς εσωτερικά του οχήματος. Επιπλέον, ο κινητήρας χρησιμοποιεί 1% λιγότερα βαριά στοιχεία, σπάνιων γαιών.

Τέλος, η κοινή χρήση βασικών εξαρτημάτων και η τεχνολογία ελέγχου παρέχει μία ελκυστική οδηγική εμπειρία. Μάλιστα, αυτό αποτελεί και το βασικό προσόν των εξηλεκτρισμένων μοντέλων την μάρκας, το οποίο συναντάμε στα Nissan Qashqai, X-Trail και Ariya.

Τι δήλωσε ο Toshihiro Hirai, Senior Vice President της Nissan:

«Αξιοποιούμε στο έπακρο την δεκαετή και πλέον εμπειρία και τεχνογνωσία μας, από την ανάπτυξη και παραγωγή ηλεκτροκίνητων τεχνολογιών. Μέσω των καινοτομιών μας στην ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων, θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε πρόσθετη αξία για τους πελάτες μας και να προσφέρουμε συναρπαστικά οχήματα, αμιγώς ηλεκτρικά και e-Power, όσο το δυνατόν ευρύτερα».

Ηλεκτρικό και… crossover το επόμενο Nissan Skyline

Nissan: Στόχος τα φθηνότερα ηλεκτρoκίνητα οχήματα

Σύμφωνα με το μακροπρόθεσμο όραμά της, Nissan Ambition 2030, η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει τη γκάμα της με 27 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Μέσα σε αυτά θα υπάρχουν και 19 αμιγώς ηλεκτρικά, έως το οικονομικό έτος 2030.

Η Nissan στοχεύει να φέρει τη μοναδική αξία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της σε ένα ευρύτερο φάσμα αγοραστών. Αυτό θα το επιτύχει, παρουσιάζοντας τα καταλληλότερα ηλεκτροκίνητα μοντέλα για κάθε αγορά, την κατάλληλη στιγμή.

abb_img