Nissan X-Trail e-4ORCE: Τα καταφέρνει και στο φεγγάρι

Η τεχνολογία Nissan e-4ORCE αποδεικνύει ξανά τις δυνατότητές της, κάνοντας το νέο X-Trail ιδανικό για μετακινήσεις στο… φεγγάρι!

Η Nissan πραγματοποίησε για μία ακόμη φορά ένα πρωτοποριακό εγχείρημα με την ονομασία «e-4ORCE Moon Trail». Η ιαπωνική μάρκα σε συνεργασία με την JAXA (Ιαπωνική Υπηρεσία Αεροδιαστημικής Εξερεύνησης), μετέφερε ένα X-Trail e-4ORCE στο νησί Miyake-Jima. Μάλιστα, το βασικό χαρακτηριστικό του νησιού είναι ότι η επιφάνεια του εδάφους του, είναι παρόμοια με αυτή της Σελήνης.

Εκεί, η Nissan απέδειξε ότι η τεχνολογία κίνησης σε όλους τους τροχούς e-4ORCE, προσφέρει σταθερή και προβλέψιμη πρόσφυση. Επιπλέον, είναι ικανή για μία ήσυχη και άνετη καμπίνα σε μία ποικιλία οδηγικών συνθηκών, εντός και εκτός της… Υφηλίου. Επιπλέον, JAXA χρησιμοποιεί την τεχνολογία e-4ORCE για τον έλεγχο της κινητήριας δύναμης του σεληνιακού rover.

Στην περίπτωση του X-Trail, το σύστημα διπλού ηλεκτροκινητήρα έχει συνολική ισχύ 213 ίππων. Αυτό συνδυάζει έναν μπροστινό κινητήρα 150 kW με έναν πίσω κινητήρα 100 kW. Επιπλέον, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 7 δευτερόλεπτα και έχει 10.000 φορές ταχύτερη απόκριση ροπής πίσω, από μία μηχανική τετρακίνηση.

Test Drive || Δοκιμάζουμε το Nissan Juke DIG-T 114 PS!

Nissan X-Trail e-4ORCE: Τα καταφέρνει και στο φεγγάρι

Ανώτερος έλεγχος και χειρισμός με την τεχνολογία Nissan e-4ORCE

Με το σύστημα e-4ORCE σε λειτουργία, οι οδηγοί ακολουθούν εύκολα την προβλεπόμενη γραμμή στροφής, με ελάχιστη διόρθωση διεύθυνσης. Ειδικότερα, αυτό συμβάλλει στην περαιτέρω αίσθηση του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, απολαμβάνοντας μία μοναδική εμπειρία χειρισμού.

Nissan: Στόχος τα φθηνότερα ηλεκτρoκίνητα οχήματα

Επιπλέον, η κατανομή της ροπής γίνεται μπροστά και πίσω, με σκοπό τη μέγιστη εφικτή πρόσφυση των ελαστικών. Αυτή η λειτουργία, λαμβάνει χώρα ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος και την κατάσταση του οχήματος. Παράλληλα, το σύστημα ελέγχει το φρενάρισμα ξεχωριστά για κάθε έναν από τους 4 τροχούς.

Χάρη στον ακριβή έλεγχο του συστήματος, το όχημα διατηρεί τη σωστή πορεία, είτε ο δρόμος είναι βρεγμένος είτε υπάρχει χιόνι. Το «κλειδί» για την ισορροπία του οχήματος, είναι η ιδανική κατανομή ισχύος από το σύστημα διπλού κινητήρα. Μάλιστα, αυτό μπορεί να λειτουργήσει σε 1/10000ο του δευτερολέπτου, πολύ πιο γρήγορα από τα συμβατικά μηχανικά συστήματα τετρακίνησης.

Nissan e-4ORCE: Η «εξηλεκτρισμένη» τετρακίνηση

Έλεγχος της «βύθισης» του αμαξώματος κατά το φρενάρισμα

Ένα επιπλέον πλεονέκτημα του e-4ORCE είναι η ελάχιστη διαμήκη «βουτιά» του αμαξώματος υπό επιβράδυνση. Ειδικότερα, αυτό είναι εφικτό ελέγχοντας την αναγεννητική ισορροπία μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα. Επιπλέον, το σύστημα διπλού κινητήρα σημαίνει μεγαλύτερο επίπεδο δέσμευσης αναγεννητικής ενέργειας από ένα σύστημα με έναν κινητήρα.

Το λανσάρισμα του e-4ORCE είναι ένα σημαντικό βήμα στο ταξίδι ηλεκτροκίνησης της Nissan, προς έναν κόσμο καθαρότερο, ασφαλέστερο, χωρίς αποκλεισμούς. Στο παρακάτω video, μπορείτε να δείτε το Nissan XTrail e-4ORCE εν δράσει, στο σεληνιακό έδαφος του νησιού Miyake-Jima:

abb_img
spot_img