Η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει εναέριο αυτοκινητόδρομο. Όχι δεν είναι κάποιο αστείο που κυκλοφορεί τελευταία, είναι η πραγματικότητα. Το κυκλοφοριακό κομφούζιο που υπάρχει στη συμπρωτεύουσα ψάχνει λύση, την οποία περιμένει να βρει στον αυτοκινητόδρομο Flyover.
Το Μετρό της Θεσσαλονίκης έχει καταντήσει κάτι σαν το… Γεφύρι της Άρτας, αφού μέχρι και σήμερα δεν το έχουμε δει. Ωστόσο, η πόλη έχει βάλει ήδη μπροστά για τον πρώτο εναέριο αυτοκίνητόδρομο της χώρας.
Ο Αθηναϊκός Ποδηλατόδρομος είναι ο μεγαλύτερος!
Εργασίες σε μεγάλο κομμάτι της πόλης
Πιο συγκεκριμένα, την Τετάρτη 5 Απριλίου ξεκίνησαν οι εργασίες ερευνητικών γεωτρήσεων στην Περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του έργου του Flyover. Οι έρευνες ξεκίνησαν από το ύψος του νοσοκομείου Παπαγεωργίου μέχρι και τον κόμβο της Νεάπολης προς Ασβεστοχώρι, στο ρεύμα προς τα ανατολικά.
Ειδικότερα, το έργο προβλέπει την κατασκευή Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου στη ζώνη διέλευσης της υφιστάμενης Περιφερειακής Οδού ,στο τμήμα της από τον ανισόπεδο κόμβο (Α/Κ) Κ5. Ξεκινάει από το ύψος των νοσοκομείων Παπαγεωργίου και 424 και φτάνει έως την περιοχή του Α/Κ Κ10, στο ύψος των Κωνσταντινουπολίτικων.
Έρχεται το Flyover στη Θεσσαλονίκη
Σε 4 χρόνια στον… αέρα ο Flyover
Οι εργασίες είχαν ως αντικείμενο τη μελέτη του εδάφους και του υπεδάφους, τόσο για τη στιβαρότητα, όσο και για τη σαθρότητά του. Σύμφωνα με υπολογισμούς, το εν λόγω έργο θα είναι έτοιμο σε 4 χρόνια.
Η εναέρια αυτή λεωφόρος θα έχει 4 λωρίδες κυκλοφορίας. Δηλαδή, 2 συν μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης ανά κατεύθυνση. Επιπλέον, θα έχει 9 ανισόπεδους κόμβους, 3 νέες σήραγγες, 8 νέες γέφυρες και 4 χιλιόμετρα συνεχόμενης γέφυρας του Flyover.
ΒΟΑΚ: Έπεσαν οι υπογραφές για το πρώτο τμήμα
Οι εργασίες προκάλεσαν κυκλοφοριακά προβλήματα
Να σημειώσουμε ότι οι εργασίες που αφορούν τον αυτοκινητόδρομο ολοκληρώθηκαν την Κυριακή 9 Απριλίου. Μάλιστα, υπήρχαν διαμαρτυρίες από τους οδηγούς, καθώς μπλόκαραν την Περιφερειακή Οδό, προκαλώντας κυκλοφοριακή συμφόρηση και την ταλαιπωρία χιλιάδων οδηγών.
Τέλος, το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 478 εκατομμύρια ευρώ και είναι το μεγαλύτερο οδικό έργο στη Θεσσαλονίκη εδώ και χρόνια. Ελπίζουμε και ευχόμαστε να μην έχει την τύχη του Μετρό και να παραδοθεί εντός του προβλεπόμενου χρόνου κατασκευής.