Ο Κίμι Ράικονεν… έπιασε δουλειά στη Zeekr

Η Zeekr γνωστοποίησε ο νέος επικεφαλής σύμβουλος επιδόσεων της εταιρείας είναι ο πρώην πρωταθλητής της Formula 1, Κίμι Ράικονεν.

Ακούστε το άρθρο

Ο Κίμι Ράικονεν, ο Φινλανδός οδηγός της Formula 1, το 2007 έκανε σπουδαία χρονιά με τη Ferrari, κατακτώντας το πρωτάθλημα με 110 πόντους. Τα χρόνια πέρασαν και ο Ράικονεν κάνει ηλεκτρική στροφή στην καριέρα του. Από εδώ και στο εξής θα είναι ο νέος επικεφαλής σύμβουλος επιδόσεων (Chief Performance Advisor) της κινέζικης εταιρείας Zeekr.

Η κινέζικη μάρκα γνωστοποίησε πρόσφατα μέσω X (πρώην Twitter) την προσθήκη του Ράικονεν στο δυναμικό της. Μάλιστα, τόνισε πως το πρώτο μοντέλο που θα φέρει την υπογραφή του θα είναι το αμιγώς ηλεκτρικό 001 FR, δηλαδή το κορυφαίο μοντέλο της. Για τους μη μυημένους, η Zeekr είναι η υπο-μάρκα ηλεκτρικών οχημάτων της Geely.

Το Zeekr 001 FR με επιδόσεις από άλλο… πλανήτη!

Ο Κίμι Ράικονεν στο… τιμόνι της Zeekr για το 001 FR

Ο 44χρονος Φινλανδός θα πιάσει γρήγορα δουλειά, με στόχο να κάνει το μοντέλο Zeekr 001 FR «γρηγορότερο και δυνατότερο». Το εν λόγω μοντέλο θα είναι πολύ δυνατό σε ότι έχει να κάνει με τις επιδόσεις, ενώ θα είναι ευρύχωρο προσφέροντας θέσεις για έως και 5 άτομα.

Zeekr: «Ηλεκτρική» απόβαση στην Ευρώπη το 2023

Πιο συγκεκριμένα, θα έχει ισχύ 1.250 ίππων, ενώ θα ολοκληρώνει από στάση το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,07 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, να τονίσουμε πως το 001 FR θα έχει ως βάση το μοντέλο 001, που έκανε το ντεμπούτο του, το 2021.

Προφανώς, το 001 FR θα παρουσιάσει διαφορές, καθώς διαθέτει βελτιωμένη αρχιτεκτονική 800 volt και 4 ηλεκτροκινητήρες καρβιδίου του πυριτίου για καλύτερη απόδοση.

Zeekr X: Αποκάλυψη για το ηλεκτρικό SUV από την Κίνα

Με μπαταρία της CATL για γρήγορη επαναφόρτιση

Μία μπαταρία Qilin της CATL με ενεργειακή χωρητικότητα 100 kWh, θα τροφοδοτεί τους ηλεκτροκινητήρες. Επίσης, η επαναφόρτισή της από το 10% έως το 80% θα είναι εφικτή σε μόλις 15 λεπτά.

Zeekr 009: Από την Κίνα με αγάπη!

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα για κάθε τροχό, επιτρέπει επίσης στο 001 FR να πραγματοποιήσει μια στροφή του ρεζερβουάρ. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κινητήρες μπροστά έχουν ισχύ 208 ίππων ο καθένας, ενώ οι πίσω έχουν ισχύ 416 ίππων.

Τέλος, η παραγωγή του 001 FR έχει ήδη ξεκινήσει με την τιμή του να είναι στο 1 εκατομμύριο γιουάν. Δηλαδή περίπου 129.000 ευρώ.

Καλή «ηλεκτρική» αρχή Κίμι Ράικονεν!

abb_img