Οδηγώντας το Opel Frontera Gravel: Πέρα από τα συνηθισμένα!

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτό το Frontera, δεν είναι μόνο για οδικά ταξίδια και αυτοκινητόδρομους, αλλά και για εκτός δρόμου οδήγηση. 

Ακούστε το άρθρο

Μετά από πολλά χρόνια, η Opel αφήνει επιτέλους τους θαυμαστές της να ονειρεύονται ξανά, ένα ταξίδι στην εξοχή. Το Opel Frontera Gravel είναι προς το παρόν ένα μοναδικό μοντέλο, με το οποίο η εταιρεία με έδρα το Ρίσελσχαϊμ, στοχεύει να μετρήσει το ενδιαφέρον των πελατών, για ένα ρουστίκ SUV εκτός δρόμου. Ωστόσο, μια πιθανή μελλοντική κυκλοφορία σε παραγωγή, δεν φαίνεται να αποκλείεται.

Οδηγώντας το Opel Frontera Gravel: Πέρα από τα συνηθισμένα!

Τα τελευταία χρόνια, η Opel έχει περιορίσει σε μεγάλο βαθμό τα αυτοκίνητά της στα απαραίτητα. Τα σπορ μοντέλα και τα συναισθηματικά μοντέλα, αφαιρέθηκαν από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, προκειμένου να επανέλθουν τα στοιχεία κέρδους σε καλό δρόμο. Αλλά τα πράγματα σιγά σιγά γίνονται ξανά πιο πολύχρωμα, και η Opel δείχνει ότι η εταιρεία με έδρα την Έσση, θέλει να προσφέρει περισσότερα. Το καλύτερο παράδειγμα είναι το ρουστίκ Opel Frontera Gravel, το οποίο δείχνει πού μπορεί να φτάσει ένα οικογενειακό SUV – αρχικά ως πείραμα.

Οδηγώντας το Opel Frontera Gravel: Πέρα από τα συνηθισμένα!

Το μαύρο και χρυσό εξωτερικό, είναι ομολογουμένως κάτι παραπάνω από εντυπωσιακό. Με ελαστικά με καρφιά AT σε ζάντες Borbet 16 ιντσών, σχάρα οροφής, βαρούλκο με καλώδιο, πλαϊνές πλάκες άμμου και μπάρες LED στην οροφή και το καπό, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτό το Frontera, δεν είναι μόνο για οδικά ταξίδια και αυτοκινητόδρομους. Η πινακίδα κυκλοφορίας επιβεβαιώνει ότι αυτή η μοναδική έκδοση είναι ηλεκτρική, έτοιμη για εκτός δρόμου οδήγηση.

Οδηγώντας το Opel Frontera Gravel: Πέρα από τα συνηθισμένα!

Ανεβήκαμε μέσα και ξεκινήσαμε για μια σύντομη δοκιμαστική οδήγηση μέσα από το Ρίσελσχαϊμ. Με τον γνωστό ηλεκτροκινητήρα PSM με 113 hp και 124 Nm ροπής, το Frontera, αξίας σχεδόν 29.000 ευρώ στη Γερμανία, δεν είναι προς το παρόν όχημα με τετρακίνηση, αλλά κινείται αποκλειστικά από τον μπροστινό άξονα. Αυτό ήταν διαφορετικό με το πρώτο Opel Frontera, που κατασκευάστηκε από το 1991 έως το 2004, και ήταν πιο επιτυχημένο από ποτέ εκείνη την εποχή.

Οδηγώντας το Opel Frontera Gravel: Πέρα από τα συνηθισμένα!

Εάν μια έκδοση εκτός δρόμου σε χρώμα Desert Stone με μαύρα στοιχεία αντίθεσης επρόκειτο να γίνει ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής, η Opel θα έπρεπε να βασίζεται σε ένα σύστημα κίνησης και στους δύο άξονες, κάτι που θα ήταν τεχνικά εφικτό. Προς το παρόν, ωστόσο, η Stellantis, διατηρεί αυτήν την επιλογή για μεγαλύτερα μοντέλα στην πλατφόρμα STLA, όπως το Opel Grandland. Ωστόσο, αυτό θα απαιτούσε επίσης μια μπαταρία μεγαλύτερη από την τρέχουσα των 44 kWh, η οποία σίγουρα δεν θα επιτύγχανε αυτονομία 300 χιλιομέτρων με τα ελαστικά παντός εδάφους και τη δομή της οροφής.

Οδηγώντας το Opel Frontera Gravel: Πέρα από τα συνηθισμένα!

Το Opel Frontera Gravel όχι μόνο παρουσιάζεται πιο ρουστίκ εξωτερικά από τα συνηθισμένα αντίστοιχα μοντέλα δρόμου, αλλά και το εσωτερικό είναι πιο εκλεπτυσμένο και ελκυστικό μετά τη μετατροπή του από τις εταιρείες βελτίωσης Blackfish / XS. Τα καθίσματα έχουν καλυφθεί με ταπετσαρία από μικροΐνες, αλλάζοντας αισθητά την ατμόσφαιρα του ηλεκτρικού crossover. Κατά τα άλλα, το Frontera, παρουσιάζεται όπως το ξέρουμε, με άφθονο χώρο, μοντέρνα χειριστήρια και μια πραγματικά άνετη ατμόσφαιρα. Τώρα, το Frontera Gravel ξεκινάει μια περιοδεία στη Γερμανία, συμμετέχοντας σε πολυάριθμες εκδηλώσεις για να προσελκύσει το ενδιαφέρον των πελατών.

Πηγή: elektroauto-news.net