Οι Έλληνες επιλέγουν… ηλεκτρικά και Plug-in υβριδικά

Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, τον προηγούμενο μήνα, τα ηλεκτρικά και Plug-in υβριδικά μοντέλα σημείωσαν αύξηση 8,5% στις πωλήσεις.

Η ηλεκτροκίνηση την Ελλάδα έχει μεγάλη απήχηση και αυτό το δεν το λέμε εμείς, αλλά οι πωλήσεις. Πιο συγκεκριμένα, τον προηγούμενο μήνα παρατηρήθηκε μεγάλη αύξηση των πωλήσεων, τόσο στα ηλεκτρικά όσο και στα Plug-in υβριδικά αυτοκίνητα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ (Ελληνική Στατιστική Αρχή), οι πωλήσεις ηλεκτρικών και Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων παρουσίασαν αύξηση 8,5%, με τις συνολικές πωλήσεις να αγγίζουν το 16,2%.

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Ανοδική πορεία στην Ελλάδα

Τα ηλεκτρικά και τα Plug-in υβριδικά κερδίζουν έδαφος

Με βάση τους αριθμούς η πορεία της Ελλάδας προς την ηλεκτροκίνηση έχει θετικό πρόσημο, ακολουθώντας μάλιστα την τάση της Ευρώπης, όπου το αντίστοιχο ποσοστό πωλήσεων είναι 21,4%. Στον αντίποδα, πτώση παρατηρήθηκε στις πωλήσεις πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, με το μερίδιο αγοράς να είναι στο 11,5%.

Ωστόσο, σταθερό παρέμεινε το ποσοστό πωλήσεων των βενζινοκίνητων μοντέλων. Πιο αναλυτικά, τον προηγούμενο μήνα, οι πωλήσεις αντιπροσώπευαν το 40,2%, όταν το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρώπη είναι στο 36,5%.

Μάιος 2022: Αύξηση πωλήσεων για τα υβριδικά αυτοκίνητα!

Υβριδικά, φυσικό αέριο και υγραέριο σε πτώση

Σε ότι αφορά, τα υβριδικά αυτοκίνητα, δείχνουν να χάνουν έδαφος, παρά το γεγονός ότι αυτά είναι που άνοιξαν τον δρόμο για την ηλεκτροκίνηση. Βέβαια, πάντα αποτελούν μία τίμια εναλλακτική λύση συγκριτικά με τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης.

Επιπλέον, τα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο και υγραέριο, σημείωσαν πτώση στις πωλήσεις, καταγράφοντας ποσοστά 0,2% και 2,8% αντίστοιχα. Και στην Ευρώπη, το σκηνικό είναι ίδιο, καθώς οι πωλήσεις άγγιξαν το 3%.

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Στα ύψη οι πωλήσεις στην Ευρώπη!

Η αγαπημένη κατηγορία των Ελλήνων

Να σημειώσουμε, ότι η αγαπημένη κατηγορία των Ελλήνων ήταν για ακόμη μία φορά η Β, με συνολικό μερίδιο αγοράς 50,2%. Οι Έλληνες καταναλωτές την προτιμούν λόγω των χώρων, της άνεσης και των επιδόσεων που προσφέρει.

Επιπλέον, από το συνολικό ποσοστό των πωλήσεων της εν λόγω κατηγορίας, τα οχήματα SUV κατέχουν το 23,2%. Τέλος, η αμέσως επόμενη κατηγορία στην Ελλάδα είναι η C με 30,7%, ενώ στην 3η θέση ήταν η κατηγορία «Α», η οποία δείχνει να κρατάει τη δυναμική της.

abb_img
spot_img