Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων ενώνονται για να αντιμετωπίσουν την Κίνα

Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές προσανατολίζονται στη δημιουργία μιας κατασκευαστικής εταιρείας ηλεκτρικών οχημάτων στο στυλ της Airbus.

Ακούστε το άρθρο

Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές προσανατολίζονται στη δημιουργία μιας εταιρείας κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων στο στυλ της Airbus. Που μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες της γηραιάς ηπείρου να ανταγωνιστούν τους κινέζικους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Οι οποίοι έχουν κατακλύσει την αγορά της.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, έχει καλέσει τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων σε μια ένωση. Με σκοπό τη δημιουργία μιας συμμαχίας στο στυλ της Airbus. Η οποία θα κατασκευάζει προσιτά ηλεκτρικά οχήματα, ικανά να ανταγωνιστούν τις κινεζικές εισαγωγές στην Ευρωπαική αγορά.

Η Airbus δημιουργήθηκε το 2000 ως κοινοπραξία μεταξύ ευρωπαϊκών εταιρειών αεροδιαστημικής. Υποστηρίζεται από ευρωπαϊκές κυβερνήσεις και είχε σκοπό να ανταγωνιστεί τις μεγάλες αμερικανικές εταιρείες, όπως η Boeing.

Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων ενώνονται για να αντιμετωπίσουν την Κίνα

Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές σχεδιάζουν αλλαγές

Σύμφωνα με τον de Meo, οι ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων πρέπει να κάνουν κάτι παρόμοιο για να αντιματωπίσουν την αυξανόμενη παρουσία προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα. Η οποία έχει εξελιχθεί σε ηγετικό παίκτη στον τομέα. Σύμφωνα με το Autonews, ο de Meo  δήλωσε ότι «πρέπει να είμαστε δημιουργικοί για να βρούμε μια λύση» στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.

«Οι εταίροι μπορούν να μοιραστούν την επένδυση και να μειώσουν το κόστος» της παραγωγής νέων οχημάτων, είπε ο De Meo. Επίσης, ανέφερε παραδείγματα όπου ευρωπαίοι κατασκευαστές έχουν συνεργαστεί στο παρελθόν, όπως στην πλατφόρμα «Type 4» τη δεκαετία του ’80, η οποία χρησιμοποιήθηκε από τις Alfa Romeo, Fiat, Lancia και Saab.

Η Renault είναι ήδη σε συζητήσεις με τη Volkswagen για να μοιραστεί την πλατφόρμα AmpR που υποστηρίζει το Renault 5. Και θα χρησιμοποιηθεί για το μικρότερο Twingo, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που η εταιρεία σχεδιάζει να πωλήσει στα €20.000.

Κλειδί η ταχύτητα

Σύμφωνα με τον De Meo, η πρόκληση θα είναι η δημιουργία μιας ευρωπαϊκής αλυσίδας που θα περιλαμβάνει μπαταρίες, κινητήρες και ηλεκτρονικά, όπως έχουν κάνει οι κινεζικοί κατασκευαστές αυτοκινήτων. «Ο στόχος είναι να προμηθευτούμε τα πάντα από την Ευρώπη σε ανταγωνιστική τιμή,» είπε ο De Meo.

Ακόμα υποστήριξε ότι η δημιουργία αυτοκινήτων με γρήγορο ρυθμό θα είναι μια μεγάλη πρόκληση για τους ευρωπαϊκούς κατασκευαστές αυτοκινήτων. Είπε ότι η Renault έχει μειώσει τους χρόνους ανάπτυξης για τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα από τέσσερα χρόνια σε τρία χρόνια για το Renault 5. Και θα τους μειώσει στα δύο χρόνια για το Twingo.

«Η ταχύτητα είναι σημαντική έναντι των Κινέζων,» είπε. «Είμαστε σε έναν αβέβαιο κόσμο. Στο παρελθόν, με τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, μπορούσαμε να προβλέψουμε τι θα έρθει.»

Επιπλέον, ο De Meo υποστήριξε ότι οι κανονισμοί της ΕΕ θα πρέπει να επιτρέψουν τα μικρά ιαπωνικά αυτοκίνητα «kei» σε αστικές περιοχές. Επίσης να μειωθεί ο φόρος προστιθέμενης αξίας σε μικρά ηλεκτρικά οχήματα (αντί για τις επιδοτήσεις που δίνουν). Ή να παρέχουν δωρεάν χώρο στάθμευσης για να ενθαρρύνουν τη χρήση τους.

Πηγή: carscoops.com

abb_img