Ημερομηνία ορόσημο αυτή της 7ης Νοεμβρίου 2022, για την Porsche, καθώς ολοκλήρωσε την κατασκευή της Taycan υπ’ αριθμόn 100.000. Τρία χρόνια μετά την επίσημη πρεμιέρα του εν λόγω μοντέλου, πλέον «ζουν» ανάμεσά μας 100.000 ηλεκτρικές Taycan. Μάλιστα, η γερμανική φίρμα δεν έχασε ευκαιρία να το γιορτάσει στο εργοστάσιο της στο Zuffenhausen της Γερμανίας.
Πιο συγκεκριμένα, το τελευταίο μοντέλο που βγήκε από την παραγωγή είναι μία Taycan Turbo S σε χρώμα Neptune Blue. Αυτή θα φτάσει στα χέρια ενός τυχερού ιδιοκτήτη στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η Porsche Taycan με μεγαλύτερη αυτονομία!
Ο Αντιπρόεδρος της γραμμής παραγωγής της Taycan, Kevin Giek, δήλωσε:
«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που φτάσαμε τόσο γρήγορα σε αυτό το ορόσημο στην ιστορία της παραγωγής – παρά τις πρόσφατες προκλήσεις που προέκυψαν από την έλλειψη ημιαγωγών και την ασταθή κατάσταση του Covid. Με την Taycan, έχουμε κάνει ένα αποφασιστικό και σίγουρα επιτυχημένο ξεκίνημα στην ηλεκτρική εποχή».
Τι εστί Porsche Taycan δια στόματος… Alexandra Daddario!
Δημοφιλής σε ΗΠΑ, Κίνα και Ηνωμένο Βασίλειο
Σύμφωνα με τη γερμανική μάρκα, οι πιο δημοφιλείς αγορές για την Taycan είναι οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Κίνα. Ωστόσο, η τρέχουσα χρονιά δεν ήταν και τόσο καλή σε ότι αφορά τις πωλήσεις. Ειδικότερα, τους τελευταίους εννιά μήνες οι πωλήσεις της έχουν σημειώσει μία πτώση της τάξης του 12% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι.
Αυτό έχει να κάνει με τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, αφού τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν παραδοθεί στο συγκεκριμένο διάστημα του 2022 είναι 25.073. Ωστόσο, η ζήτηση του εν λόγω μοντέλου είναι πρωτοφανής.
Porsche Taycan: Με βελτιωμένη αυτονομία και όχι μόνο!
Δεν μασάει στα χιλιόμετρα η Porsche Taycan
Τέλος, να σημειώσουμε πως η Porsche γιόρτασε αυτό το ορόσημο εντοπίζοντας μερικές Taycan, με τα περισσότερα χιλιόμετρα. Μάλιστα, οι περισσότερες είναι από τη Γαλλία. Μεταξύ αυτών η Taycan 4S του Jean-Hubert Revolon από τη Λυών, η οποία από το 2020 που την απέκτησε έχει διανύσει 188.119 χιλιόμετρα. Το μόνο πρόβλημα που απέκτησε ο ιδιοκτήτης ήταν ένας ελαττωματικός αισθητήρας της ανάρτησης.