Οι σταθμοί φόρτισης Evs διαφέρουν από τα βενζινάδικα

Ένα από τα εμπόδια της ηλεκτροκίνησης είναι ότι οι σταθμοί φόρτισης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου δεν είναι τόσο βολικοί όσο τα βενζινάδικα.

Ακούστε το άρθρο

Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια για τη μαζική υιοθέτηση των EVs είναι ότι η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου δεν είναι τόσο εύκολη, όσο το γέμισμα με βενζίνη. Μάλιστα, είναι πιθανό η φόρτιση να μην φτάσει σε αυτό το επίπεδο άνεσης σύντομα. Για αρχή, οι σταθμοί φόρτισης γενικά δεν εμφανίζουν ξεκάθαρα τις τιμές. Ακόμη, δεν θα βρει κανείς πινακίδες που να δείχνουν μια συγκεκριμένη τιμή, όπως συμβαίνει με τις αντλίες των πρατηρίων καυσίμων.

Η AAI (Alliance for Automotive Innovation) πρότεινε την εξάρτηση της ομοσπονδιακής χρηματοδότησης για νέους σταθμούς φόρτισης από την τιμολόγηση ανά kWh. Ωστόσο, οι περισσότεροι καταναλωτές δεν έχουν μεγάλη επαφή με αυτή τη μέτρηση.

Οι σταθμοί φόρτισης EVs και τα χαρακτηριστικά τους

Πολλοί σταθμοί φόρτισης δεν δέχονται επίσης πιστωτικές κάρτες. Ακόμη, απαιτούν συχνά από τους οδηγούς τη δημιουργία λογαριασμού, συμβατού με το λογισμικό του σταθμού. Στο παρελθόν, αυτό σήμαινε ότι οι οδηγοί έπρεπε να έχουν μια συλλογή από κάρτες για να χρησιμοποιούν διαφορετικούς σταθμούς φόρτισης. Αυτό έχει αλλάξει κάπως προς το καλύτερο με τις πιο εξελιγμένες εφαρμογές.

Η AAI προτείνει οι σταθμοί φόρτισης να παραμένουν ανοιχτοί 24 ώρες 7 ημέρες την εβδομάδα και να λαμβάνουν ομοσπονδιακή χρηματοδότηση. Αυτό θα είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον από ένα βενζινάδικο, καθώς επιτρέπει στους οδηγούς να ψωνίζουν ενώ φορτίζουν τα αυτοκίνητα τους.

Οι σταθμοί φόρτισης θα έχουν ανάγκη σύντομα περισσότερο χώρο ώστε να φιλοξενούν μεγάλα οχήματα, φορτηγά και ρυμουλκούμενα. Αυτό ήταν ένα πρόβλημα από τότε που οι οδηγοί άρχισαν να ρυμουλκούν με το Tesla Model X και είναι πιο επίκαιρο από ποτέ, καθώς μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρικών φορτηγών μπαίνει στην αγορά.

Το ημιφορτηγό Faraday Future “φωτίζει” το μέλλον της μεταφοράς αγαθών

Αναγκαία η αύξηση των υποδομών

Ο αριθμός των δημόσιων σταθμών φόρτισης παρουσιάζει αύξηση. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές περιοχές χωρίς σημεία φόρτισης, ιδιαίτερα στις αστικά κέντρα.

Δόθηκε μεγάλη προσοχή στην ενεργοποίηση των οδικών ταξιδιών με ηλεκτρικά οχήματα. Η έλλειψη φόρτισης, όμως, σε αστικό πλαίσιο εμποδίζει την ηλεκτρική επέλαση, η οποία θα μειώσει τις εκπομπές ρύπων και θα βελτιώσει την ποιότητα του αέρα στις κατοικημένες περιοχές.

Σήμερα, ορισμένα βενζινάδικα έχουν ήδη προσθέσει φόρτιση EV, με τη Shell να σχεδιάζει την εγκατάσταση 50.000 σταθμών φόρτισης με τη θυγατρική Ubitricity έως το 2025.

Η Shell θα εγκαταστήσει 50.000 πρωτοποριακούς σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στη Βρετανία

abb_img