Η πλατφόρμα υψηλής τάσης 1000 V της BYD, η οποία προσφέρει εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση στους 5 C, θα κυκλοφορήσει στα μέσα Μαρτίου, ανέφεραν τοπικά μέσα ενημέρωσης. Στη συνέχεια, η BYD, θα αρχίσει να εφαρμόζει φόρτιση 1000 V στις αναβαθμίσεις των μοντέλων της το 2025 και θα πραγματοποιήσει «κατασκευή μεγάλης κλίμακας» σταθμών, εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης. Η υποστήριξη των 1000V, θα κυκλοφορήσει σταδιακά τους επόμενους μήνες στα high-end μοντέλα, επιτρέποντας τη φόρτιση 300 χλμ σε 5 λεπτά, αναφέρει το Auto Pixel. Σε σύγκριση με τις πλατφόρμες 800V, κάθε επιπλέον 100V, αυξάνει την ισχύ φόρτισης κατά 25 kW.
Οι πλατφόρμες υψηλής τάσης, μειώνουν τον «φόρτο εργασίας» της μπαταρίας, παράγοντας λιγότερη θερμότητα. Αυτό βελτιώνει τη μακροζωία της μπαταρίας και επιτρέπει την ταχύτερη φόρτιση. Επίσης, ωφελούν τους ηλεκτροκινητήρες, επιτρέποντάς τους να επιτυγχάνουν υψηλότερες ταχύτητες. Η έκθεση αποκάλυψε επίσης ότι η BYD εργάζεται σε μια καθαρά ηλεκτρική αρχιτεκτονική, με την κωδική ονομασία BOX για να βελτιώσει την ενεργειακή απόδοση και την ενοποίηση του συστήματος.
Δείτε ακόμη: Αυτό είναι το Qin L της BYD με το έξυπνο σύστημα οδήγησης «God’s Eye»
Η πλατφόρμα φόρτισης 1000V, θα εφαρμοστεί στα high-end μοντέλα της BYD, όπως η σειρά Dynasty. Η έκθεση αναφέρει συγκεκριμένα τα μοντέλα Han L και Tang L, τα οποία παρουσιάστηκαν τον Ιανουάριο και θα κυκλοφορήσουν αργότερα αυτόν τον μήνα. Αυτά τα μοντέλα μπορεί να είναι τα πρώτα, που θα διαθέτουν τη φόρτιση 1000V. Το CarNewsChina, ανέφερε προηγουμένως ότι το Han L θα υιοθετούσε το σύστημα υψηλής τάσης 945V και θα υποστήριζε τη φόρτιση DC με διπλό προσαρμογέα «πιστόλι». Εφόσον το Tang L έχει το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης, το ίδιο ισχύει και για αυτό το μοντέλο. Επιπλέον, κατασκοπευτικά πλάνα του σταθμού υπερφόρτισης της BYD, εντοπίστηκαν στην Κίνα, με τάση που ξεπερνά τα 1000V και ρυθμό φόρτισης 6C.
Ωστόσο , η BYD δεν σταματά στη φόρτιση 1000V. Τον Νοέμβριο, πληροφορίες που διέρρευσαν, έδειξαν ότι η BYD εργάζεται για την καλύτερη μπαταρία στον κόσμο. Θα διαθέτει πλατφόρμα υψηλής τάσης 1500V, μέγιστο ρεύμα 400A, ισχύ φόρτισης έως 600 kW, περισσότερους από 7000 κύκλους ζωής και μέγιστη χωρητικότητα 2.500 kWh. Η μπαταρία θα έχει χημεία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP).
Τα αυτοκίνητα BYD δεν ήταν γνωστά για τις ικανότητές τους στη γρήγορη φόρτιση και ειδικά στην Ευρώπη, πολλοί χρήστες παραπονέθηκαν για την αργή φόρτιση του BYD Atto 3 ή του Dolphin. Η BYD θέλει τώρα να το αλλάξει, τουλάχιστον για τα high-end μοντέλα της. Στην Κίνα, ο ανταγωνισμός είναι προφανής, αφού το Xiaomi SU7, υποστηρίζει φόρτιση 900V και η Nio έχει την ναυαρχίδα της Nio ET9 στην πλατφόρμα 900V, καθώς επίσης και το βασικό της Onvo L60. Η Zeekr έχει το 001 FR με φόρτιση 800V και το Zeekr 7X, που πρόσφατα έγινε πρωτοσέλιδο ως το ταχύτερα φορτιζόμενο EV .