Ποιο τμήμα της Toyota μοιάζει με το Nürburgring;

Το εσωτερικό του νέου κέντρου έρευνας και ανάπτυξης της Toyota στη Shimoyama μοιάζει με το Pit Lane του Nürburgring.

Ακούστε το άρθρο

Το εσωτερικό του νέου κέντρου έρευνας και ανάπτυξης της Toyota μοιάζει με το Pit Lane του Nürburgring. Σε αυτόν τον χώρο η εταιρία θα δημιουργεί τα μελλοντικά μοντέλα της Lexus και της σειράς GR.

Η Toyota φτιάχνει το νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στη Shimoyama από τον Απρίλιο του 2018. Εκεί η εταιρεία έφτιαξε μια εκδοχή 3,3 μιλίων, του Nürburgring. Οι εργασίες στον συγκεκριμένο χώρο έχουν πιά ολοκληρωθεί. Και πλέον υπάρχει άλλη μια σύνδεση με τη διάσημη γερμανική πίστα. Αυτή τη φορά μέσα στο κτήριο ανάπτυξης ρων αυτοκινήτων.

Ποιο τμήμα της Toyota μοιάζει με το Nürburgring;

Η Toyota εξαγοράζει εξ ολοκλήρου τη PEVE

Ένας ξεχωριστός χώρος εργασίας

Η δημιουργία των μελλοντικών μοντέλων Toyota GR και Lexus θα συμβαίνει σε ένα εσωτερικό που προσομοιάζει την εμφάνιση και την αίσθηση του Pit Lane του Nordschleife. Εκεί θα κάνουν συναντήσεις οι ομάδες σχεδιασμού, μηχανικής και ανάπτυξης. Για να ελέγξουν τα  οχήματα και να λύσουν μαζί τυχόν προβλήματα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας. Εκτός από το ίδιο το κτήριο έρευνας και ανάπτυξης, το Toyota Technical Center στη Shimoyama έχει μια πίστα δοκιμών υψηλής ταχύτητας, καθώς και τμήματα που προσομοιώνουν επαρχιακές οδούς και αυτοκινητόδρομους. Επιπλέον έχει μια ειδική πίστα δοκιμών που προσομοιάζει ιδιαίτερες οδικές συνθήκες.

Ποιο τμήμα της Toyota μοιάζει με το Nürburgring;

Με έκταση 2.512 τετραγωνικών μέτρων, το νέο κτήριο έχει εγκατάσταση επισκεπτών στο δυτικό τμήμα του χώρου, για συναντήσεις μεταξύ των συνεργατών και προμηθευτών της Toyota. Μάλιστα περισσότερο από το 60% της συνολικής έκτασης του νέου χώρου, στον οποίο θα δουλεύουν καθημερινά περίπου 3.000 άνθρωποι, είναι δεντρόφυτο. Η μεγαλύτερη εταιρεία αυτοκινήτων στον κόσμο ξόδεψε σχεδόν 2 δισεκατομμύρια δολάρια για το νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης. Που είναι σε ορεινή περιοχή πάνω από τις πόλεις Toyota και Okazaki στην επαρχία Aichi.

Ποιο τμήμα της Toyota μοιάζει με το Nürburgring;

Ο Akio Toyoda και τα μελλοντικά αυτοκίνητα

Ο Akio Toyoda είπε ότι αυτός είναι ο τόπος όπου οι υπάλληλοι θα «οδηγούν, θα χαλάνε και θα βελτιώνουν τα αυτοκίνητα». Ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Toyota είπε ακόμα: «όσο περισσότερο οδηγούμε και χαλάμε αυτοκίνητα, τόσο καλύτερα τα κάνουμε». Η εταιρεία δεν έχει δώσει λεπτομέρειες σχετικά με τα οχήματα των οποίων η ανάπτυξη θα συμβεί εκεί. Αλλά ξέρουμε ότι θα δούμε περισσότερα διασκεδαστικά αυτοκίνητα με σήμα GR. Τον Οκτώβριο του 2023, ο Toyoda άφησε υπονοούμενα για μια δυνητική αναβίωση του Celica.

Μάλιστα είμαστε βέβαιοι ότι στο νέο χώρο αναπτύσσονται βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, δεδομένου ότι ο Akio Toyoda θεωρεί ότι τα ηλεκτρικά οχήματα δεν θα έχουν ποτέ μερίδιο αγοράς μεγαλύτερο από 30%. Για το σκοπό αυτό η μάρκα ετοιμάζει μια νέα οικογένεια κινητήρων εσωτερικής καύσης. Επιπλέον η Toyota πειραματίζεται με κινητήρες καύσης υδρογόνου. Ταυτόχρονα, εξετάζει την ιδέα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου με βάση το concept FT-Se. Που θα είναι μια πιθανή αναβίωση του MR2 με δύο κινητήρες και τετρακίνηση.

Πηγή: motor1.com

abb_img