Η βρετανική εταιρεία μετατροπών Everrati έχει δείξει την προτίμησή της και στο παρελθόν για τα θρυλικά μοντέλα της Porsche. Αυτή τη φορά, ασχολήθηκε με μία Porsche 911 του 1973, τοποθετώντας της ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, υψηλής ισχύος. Πιο συγκεκριμένα, είναι ένα όχημα βασισμένο στη σειρά G Series (1973-1989) και εμπνευσμένο από την 911 ST (1970-1971).
Με αυτόν τον τρόπο, η Everrati τιμά την κληρονομιά της 911 ST με αυτό το επαναπροσδιορισμένο μοντέλο. Παράλληλα, δημιουργεί ένα «εξηλεκτρισμένο» έργο τέχνης, το οποίο προσφέρει μηδενικές εκπομπές ρύπων, επαναφέροντάς το, στη νέα εποχή. Ωστόσο, η Porsche 911 ST της Everrati προσφέρει υψηλά αποθέματα ισχύος αλλά και επιδόσεις που συναντάμε σε σύγχρονα σπορ μοντέλα.
Η Everrati «ηλεκτρίζει» μία Porsche 911 Cabriolet!
Η Porsche 911 ST της Everrati αποδίδει 440 ηλεκτρικούς ίππους
Το ηλεκτρικό μοντέλο της Everrati διαθέτει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το οποίο χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες με απόδοση 440 ίππους και 460 Nm ροπής. Μάλιστα, η κίνηση «περνάει» στους πίσω τροχούς, μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης της Quaife. Επιπλέον, ενέργεια στους ηλεκτροκινητήρες δίνει ένα πακέτο μπαταριών, με χωρητικότητα 62 kWh.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η αυτονομία του εν λόγω ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, ξεπερνά τα 320 χιλιόμετρα. Επιπλέον, η επιτάχυνση στη μέτρηση του 0-100 χλμ./ώρα, είναι περίπου 4 δευτερόλεπτα. Από πλευράς φόρτισης, το μοντέλο της Everrati προσφέρει ταχεία φόρτιση DC και AC, όμως η εταιρεία δεν ανακοινώνει περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με την ισχύ.
Everrati GT40: Η ισχύς εν τη ενώσει!
Στον εκσυγχρονισμό του μοντέλου, συμβάλλουν και κάποια προαιρετικά χαρακτηριστικά όπως ο κλιματισμός, το υδραυλικό τιμόνι και το Apple CarPlay. Ωστόσο, η Everrati έχει εστιάσει και στην δυναμική οδική συμπεριφορά του μοντέλου, με ανάλογες επεμβάσεις. Πιο συγκεκριμένα, έχει τοποθετήσει ένα κορυφαίο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ανάρτησης, το οποίο προσφέρει πολλαπλές ρυθμίσεις.
Μία Porsche 911 από… καφέ, φακές και αυγό!
Μάλιστα, αυτές είναι ικανές για να βελτιστοποιούν και να ενισχύουν την οδική συμπεριφορά, την άνεση και τις επιδόσεις, είτε στο δρόμο είτε στην πίστα. Φυσικά, η εταιρεία έχει ανακοινώσει και το κόστος της «δικής» της αμιγώς ηλεκτρικής Porsche 911 ST στην επίσημη ιστοσελίδα. Η τιμή απόκτησης ξεκινά λίγο πάνω από τα 330.000 ευρώ, ενώ υπάρχει η δυνατότητα πραγματοποίησης Test Drive από τους ενδιαφερόμενους.