Η Aston Martin μπαίνει για τα καλά στο παιχνίδι του εξηλεκτρισμού, με την προσθήκη ενός νέου υβριδικού μοντέλου. Θα είναι το τρίτο αυτοκίνητο της βρετανικής φίρμας supercar με το μοτέρ τοποθετημένο στο κέντρο.
Το νέο supercar θα κάνει χρήση του υβριδικού συστήματος του μοντέλου της Valhalla με ισχύ περίπου στους 850 ίππους. Κάτω από το καπό θα υπάρχει κινητήρας 4 λίτρων twin–turbo V8 της Mercedes–AMG. Προφανώς σε συνεργασία με έναν ηλεκτροκινητήρα.
Aston Martin: Μόνο υβριδικά και ηλεκτρικά από το 2026
Η ισχύς του θα είναι 630 ίπποι από το θερμικό μοτέρ και άλλοι 201 από το ηλεκτρικό. Με τη συνδυαστική ισχύ στους 831 ίππους. Τέλος, η μονάδα εσωτερικής καύσης θα είναι της γερμανικής φίρμας, καθώς είναι φθηνότερη και ελαφρύτερη.
Με στοιχεία από προηγούμενα μοντέλα της Aston Martin
Το σασί του νέου supercar θα περιλαμβάνει ανθρακόνημα αυξάνοντας τη στρεπτική ακαμψία του, ενισχύοντας παράλληλα την ελαφριά φύση του. Το βάρος του θα είναι στα 1.500 κιλά.
14.000 φορτιστές ηλεκτρικών την εβδομάδα έως το 2030!
Όσον αφορά την αεροδυναμική του, θα έχει ως βάση το μοντέλο Valkyrie, υιοθετώντας πολλά στοιχεία του, παράγοντας πολλά κιλά κάθετης δύναμης. Επιπλέον, ο εμπρός διαχωριστής ροής αέρα και η πίσω πτέρυγα παράγουν 600 κιλά στα 240 χλμ./ώρα.
Παράλληλα, νέες καινοτομίες και τεχνολογικές πινελιές θα συναντήσουμε και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου με την οδηγοκεντρική φιλοσοφία και τη νέα οθόνη αφής των πολυμέσων. Αυτή θα δεσπόζει στις ανανεωμένες Aston Martin Vantage, DBS και DB11 που θα κυκλοφορήσουν στα τέλη του 2022.
Ο ΣΕΑ Σείριος «ανασταίνεται» με νέο υβριδικό σταθμό φόρτισης οχημάτων
Το 2025 το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο
Τέλος, η Aston Martin σκοπεύει να προσθέσει το νέο υβριδικό στη γκάμα της προς τα τέλη του 2023. Η βρετανική εταιρεία έχει δώσει υπόσχεση ότι μέχρι το 2025 θα παρουσιάσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο. Ενώ, από την ίδια χρονιά όλα τα μοντέλα της με θερμικά μοτέρ θα συνεργάζονται με υβριδικό σύστημα.