Πρώτη δοκιμή Hyundai Inster: Οικείο και καινοτόμο

Σε μια κίνηση ΜΑΤ η Hyundai παρουσίασε το ολοκαίνουριο Inster που ενώ τοποθετείται στο κάτω άκρο της ηλεκτρικής της γκάμας, εντυπωσιάζει.

Ακούστε το άρθρο

Σε μια κίνηση ΜΑΤ η Hyundai παρουσίασε το ολοκαίνουριο Inster που ενώ τοποθετείται στο κάτω άκρο της ηλεκτρικής της γκάμας, εντυπωσιάζει.

Με το σλόγκαν «All in» η Hyundai συνεχίζει τη δυναμική της πορεία στην ηλεκτροκίνηση με την παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Inster. Ενός compact ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης που υπόσχεται να συνδυάσει την πρακτικότητα με την τεχνολογία και την αυτονομία. Η ονομασία του σημαίνει «οικείο» και «καινοτόμο», λέξεις που αποτυπώνουν ακριβώς τα χαρακτηριστικά του νέου μικρού Κορεατικού EV

Πρώτη δοκιμή Hyundai Inster: Οικείο και καινοτόμο

Το Hyundai Inster έρχεται ως μια άμεση απάντηση στην αυξανόμενη ζήτηση για μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης, με έμφαση στην οικονομία, την πρακτικότητα και τις φιλικές προς το περιβάλλον μετακινήσεις. Με compact διαστάσεις, υψηλή ποιότητα προηγμένη και ένα ευρύ φάσμα εξοπλισμού, στοχεύει να προσελκύσει τα τρία είδη αγοραστών που κυριαρχούν σε αυτήν την αγορά: ηλικιακά νέους, οικογένειες που αναζητούν δεύτερο αυτοκίνητο και τους λεγόμενους «empty nesters» αυτούς δηλαδή που πλέον τα παιδιά τους έχουν φύγει από το σπίτι και δεν έχουν πιά ανάγκη για μεγάλο αυτοκίνητο. Βέβαια για την εταιρεία το αυτοκίνητο δεν είναι εντελώς καινούριο, αφού σχεδιαστικά βασίζεται στο Casper, ένα βενζινοκίνητο μοντέλο της Hyundai που διατίθεται αποκλειστικά στην αγορά της Κορέας.

Πρώτη δοκιμή Hyundai Inster: Οικείο και καινοτόμο

Μοντέρνα και Φουτουριστική σχεδίαση

Το Hyundai Inster έχει διαστάσεις στο πάνω άκρο της κατηγορίας Α με χώρους της κατηγορίας Β και υιοθετεί μια φουτουριστική και μινιμαλιστική σχεδιαστική φιλοσοφία, εναρμονισμένη με τη σύγχρονη ταυτότητα της Hyundai στην ηλεκτροκίνηση. Με μήκος στα 3,82 μέτρα είναι ευέλικτο για κίνηση μέσα στην πόλη, ενώ οι λεπτές γραμμές και τα hi-tech στοιχεία προσδίδουν έναν σύγχρονο χαρακτήρα.

Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από μια κλειστή γρίλια, όπως σε όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα, και φώτα ημέρας LED Pixel Design, που θυμίζουν το στυλ των Ioniq 5 και Ioniq 6. Οι μεγάλοι τροχοί και τα προστατευτικά στους θόλους δίνουν μια ελαφρώς SUV εμφάνιση, προσφέροντας παράλληλα ανθεκτικότητα για τις απαιτήσεις της αστικής μετακίνησης. Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζει η κάθετη διάταξη των φωτιστικών σωμάτων, που ακολουθεί το μοτίβο του μπροστινού μέρους, διατηρώντας έτσι μια ομοιομορφία στον σχεδιασμό.

Με την διχρωμία στο αμάξωμα και τις διαφορετικές επιλογές εξατομίκευσης, το Inster επιτρέπει στους αγοραστές να το προσαρμόσουν σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους, δημιουργώντας ένα μοντέρνο και νεανικό στύλ.

Πρώτη δοκιμή Hyundai Inster: Οικείο και καινοτόμο

Για τους πιο περιπετειώδεις αγοραστές η Hyundai έχει ετοιμάσει μια crossover εκδοχή του μοντέλου, το Inster Cross. Το οποίο έχει μεγάλους, ορθογώνιους προφυλακτήρες, ανάγλυφα μαύρα προστατευτικά καθώς και ποδιές  εμπρός και πίσω. Επιπλέον το Inster Cross έχει στάνταρ μπάρες οροφής με δυνατότητα προσθήκης σχάρας οροφής.

Δείτε ακόμα: Ευρωπαϊκή πρεμιέρα για τα Hyundai INSTER, INSTER Cross και INITIUM

Πρακτικότητα και Τεχνολογική Καινοτομία 

Η καμπίνα του Hyundai Inster ακολουθεί τη σύγχρονη φιλοσοφία της μάρκας, με έναν ψηφιακό και εργονομικό σχεδιασμό που δίνει έμφαση στην άνεση και την ευχρηστία. Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του, το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί με έξυπνο τρόπο ώστε να προσφέρει ευρυχωρία και πρακτικότητα για καθημερινή χρήση για τέσσερις ενήλικες επιβάτες.

Πρώτη δοκιμή Hyundai Inster: Οικείο και καινοτόμο

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 10,25 ιντσών παρέχει όλη την απαραίτητη πληροφορία στον οδηγό, ενώ η κεντρική οθόνη αφής infotainment, επίσης 10,25 ιντσών, υποστηρίζει Apple CarPlay, Android Auto, καθώς και τις πιο πρόσφατες υπηρεσίες συνδεσιμότητας της Hyundai.

Οι χώροι είναι καλά μελετημένοι, ενώ η απουσία του κλασικού τούνελ μετάδοσης λόγω της ηλεκτρικής φύσης του οχήματος δημιουργεί περισσότερο χώρο για τους επιβάτες. Τα καθίσματα είναι ευέλικτα και αναδιπλούμενα, επιτρέποντας διαμόρφωση του χώρου ανάλογα με τις ανάγκες. Ενώ δύο γάντζοι, ένας στο δεξί μέρος της κονσόλας και ένας πάνω στην πόρτα του συνοδηγού, βοηθούν στην πιο ασφαλή μεταφορά μικρών αντικειμένων. Στο πίσω μέρος ο χώρος αποσκευών είναι 280 λίτρα και ανάλογα με τη θέση και την διάταξη των πίσω καθισμάτων μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 1.059 λίτρα.

Ισχυρό για την Πόλη, Οικονομικό για τις Μετακινήσεις 

Το Hyundai Inster βασίζεται σε ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, με μπαταρία 42 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία έως 327 χιλιόμετρα (WLTP), καλύπτοντας άνετα τις ανάγκες της αστικής και υπεραστικής μετακίνησης χωρίς ενδιάμεση φόρτιση. Ωστόσο υπάρχει και η έκδοση Long Range με μπαταρία 49 kWh και αυτονομία έως 370 χιλιόμετρα (WLTP). Ο ηλεκτροκινητήρας στην βασική έκδοση του αποδίδει 97 ίππους και στην αυξημένης αυτονομίας 115 ίππους ενώ η ροπή και στις δύο περιπτώσεις είναι 147 Nm.

Πρώτη δοκιμή Hyundai Inster: Οικείο και καινοτόμο

Η δυνατότητα ταχείας φόρτισης DC (μέσω φορτιστή 100 kW) επιτρέπει τη φόρτιση από 10% στο 80% σε μόλις 30 λεπτά, ενώ σε οικιακό wallbox απαιτούνται περίπου 4,5 ώρες για πλήρη φόρτιση.

Τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Sport και Snow) προσαρμόζουν το Inster στις εκάστοτε ανάγκες του οδηγού με τον καλύτερο τρόπο. Ωστόσο μεταξύ των επιλογών του κιβωτίου, το χειριστήριο του οποίου βρίσκεται πάνω στην κολώνα του τιμονιού, δεν υπάρχει η επιλογή «Β» (Brake).

Πρώτη δοκιμή Hyundai Inster: Οικείο και καινοτόμο

Οδηγώντας το μικρό Inster

Ήδη από την είσοδο μας στην καμπίνα των επιβατών καταλάβαμε την προσοχή που έχει δοθεί στην ποιότητα κατασκευής του αυτοκινήτου. Κάτι που συνεχίζει στην ποιότητα κύλισης και στην άνεση κατά την οδήγηση. Το Inster των 115 ίππων επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,6 δευτερόλεπτα και έχει μέγιστη ταχύτητα τα 150 χλμ./ώρα. Έτσι μπορεί να προσφέρει άνετες προσπεράσεις σε ένα ευχάριστο περιβάλλον ησυχίας, χωρίς τριξίματα και αεροδυναμικούς θορύβους. Βέβαια περισσότερα θα μπορούμε να πούμε όταν θα κάνουμε μια εκτενή και ολοκληρωμένη δοκιμή με το «Made in Korea» Inster.

Πρώτη δοκιμή Hyundai Inster: Οικείο και καινοτόμο

Σημασία στη Λεπτομέρεια 

Το νέο Hyundai Inster προσφέρει πληθώρα συστημάτων άνεσης και ασφάλειας, με πολλές λειτουργίες που προέρχονται από μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας.  Στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS) περιλαμβάνονται το Adaptive Cruise Control, το Lane Keep Assist, το Blind Spot Monitor, το Autonomous Emergency Braking και το Rear Cross-Traffic Alert. Επιπλέον, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτόματο κλιματισμό και ένα προηγμένο σύστημα πολυμέσων με ενσωματωμένη πλοήγηση. To Inster ακόμα δεν έχει περάσει τις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP, αλλά στοχεύει στα πέντε αστέρια.

Πρώτη δοκιμή Hyundai Inster: Οικείο και καινοτόμο

Τιμές και Διαθεσιμότητα 

Το νέο Hyundai Inster είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά με την αρχική του τιμή να διαμορφώνεται στις 16.973 ευρώ με το «Green Bonus» της Hyundai και την Κρατική Επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» καθιστώντας το μια σοβαρά υπολογίσιμή επιλογή για όσους αναζητούν ένα ποιοτικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Και βέβαια προικίζεται με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων και 8 χρόνια εγγύηση μπαταρίας ή 160.000 χιλιόμετρα. Αναλυτικά οι τιμές κάθε έκδοσης του Inster είναι εξής:

Inster 42 kWh 97PS Style: 16.973 ευρώ

Inster 42 kWh 97PS Premium: 17.580 ευρώ

Inster 49 kWh 115PS Premium: 18.792 ευρώ

Inster 49 kWh 115PS Distinctive: 20.157 ευρώ

Inster Cross 49 kWh 115PS: 21.067 ευρώ