Rivian: Απολύει το 10% του προσωπικού

Η Rivian περικόπτει θέσεις εργασίας, ενώ η ετήσια παραγωγή έχει πολύ κάτω από τις εκτιμήσεις αλλά και τους στόχους που έχει θέσει.

Ακούστε το άρθρο

nΣύμφωνα με την πρόσφατη ανακοίνωση της Rivian και τα εμπορικά της αποτελέσματα για το περασμένο έτος, η startup στον χώρο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων προχωρά σε μια σειρά αλλαγών. Ανάμεσά σε αυτές τις αλλαγές περιλαμβάνεται η πρόθεση για μείωση του προσωπικού της κατά 10%. Μάλιστα, για το εν λόγω ζήτηση, εκπρόσωπος της μάρκας ενημέρωσε περί απολύσεων μέσω… e-mail.

Η μάρκα προβαίνει σε απολύσεις

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι θα απολύσει το 10% των μισθωτών υπαλλήλων και ορισμένους εξωτερικούς εργαζομένους. Ωστόσο, οι ωρομίσθιοι εργάτες στη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Νόρμαλ του Ιλινόις δεν θα επηρεαστούν. Να σημειώσουμε πως η Riνian απασχολεί συνολικά λιγότερα από 17.000 άτομα.

Ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Rivian, Robert «RJ» Scaringe, επισημαίνει ότι παρά την πλήρη δέσμευσή της στον εξηλεκτρισμό της αυτοκινητοβιομηχανίας, αντιμετωπίζει προκλήσεις λόγω των οικονομικών συνθηκών.

Rivian R1T και R1S: Με 2 νέα πακέτα μπαταριών

Ειδικότερα, δήλωσε:

«Πιστεύουμε ακράδαντα στον πλήρη εξηλεκτρισμό της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά αναγνωρίζουμε βραχυπρόθεσμα, τις δύσκολες μακροοικονομικές συνθήκες.»

Η Amazon «ταξιδεύει» στην Ευρώπη με… Rivian

Απώλειες 1,5 δισ. για τη Rivian

Η αμερικάνικη μάρκα προσπάθησε να υιοθετήσει ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο διαχείρισης. Στόχος η επίτευξη κερδοφορίας, προτού ακόμη κυκλοφορήσει το πολυαναμενόμενο R2 στους δρόμους. Παρότι η κεντρική προτεραιότητα ήταν η οικονομική επιτυχία, οι οικονομικές απώλειες της εταιρείας υπερβαίνουν τα 1,5 δισ. δολάρια το τελευταίο τρίμηνο.  Συνολικά ανέρχονται στα 5,4 δισ. για ολόκληρο το έτος.

Τα ηλεκτρικά της Rivian θα φορτίζουν σαν… Tesla

Παρά ταύτα, οι αλλαγές που έγιναν στο εργατικό δυναμικό και οι μέτριοι στόχοι παραγωγής υποδηλώνουν μια δύσκολη πορεία για τη Rivian προς την ευημερία. Η μείωση της ζήτησης για ηλεκτροκίνητα οχήματα, η αυξανόμενη ανταγωνιστικότητα στην αγορά. Όπως επίσης και η πτώση των τιμών στις κύριες παγκόσμιες αγορές αποτελούν παράγοντες που επιδρούν αρνητικά στην εξέλιξη της εταιρείας.

Πηγή: CNN

 

abb_img