Το BYD Seagull ή αλλιώς Dolphin Surf, το best-seller της κινεζικής εταιρείας, μόλις κατέρριψε κάθε ρεκόρ, ξεπερνώντας το ορόσημο του 1 εκατομμυρίου πωλήσεων την πρώτη εβδομάδα του Ιουνίου, σύμφωνα με τα στοιχεία του China EV DataTracker. Το εντυπωσιακό είναι, ότι το πλήρως ηλεκτρικό hatchback τα κατάφερε, μέσα σε μόλις 25 μήνες από το λανσάρισμά του, τον Απρίλιο του 2023.
Στην εγχώρια αγορά, το Seagull ευθύνεται για σχεδόν το 13% των συνολικών πωλήσεων της BYD, καταδεικνύοντας τη σημασία του για τη στρατηγική της εταιρείας. Μόνο τον περασμένο μήνα, πωλήθηκαν 60.131 μονάδες, φτάνοντας συνολικά τις 992.637, λίγο πριν σπάσει το φράγμα του 1 εκατομμυρίου, το οποίο επιβεβαιώθηκε με τα ασφαλιστικά δεδομένα της πρώτης εβδομάδας του Ιουνίου.
Δείτε ακόμα: Είπες κάτι κακό για την BYD; Δες τι έπαθαν 37 influencers που τόλμησαν!
Η BYD επιβεβαίωσε αυτό το ορόσημο και επίσημα στις 6 Ιουνίου, στο πλαίσιο της παρουσίασης του νέου BYD Seal 06 EV στην πόλη Τσενγκντού. Η τιμή του Seagull όταν πρωτοπαρουσιάστηκε ήταν περίπου 10.270 δολάρια, ενώ σήμερα ξεκινά από μόλις 8.880 δολάρια, καταδεικνύοντας την τρομερή πτωτική πίεση στο κόστος των ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα – ακόμη και στην entry-level κατηγορία.
Δείτε ακόμα: BYD Dolphin έπειτα από 220.000 χλμ: Αυτά είναι τα αποτελέσματα
Η επέκταση του Seagull εκτός Κίνας ξεκίνησε επίσημα στις 21 Μαΐου, όταν λανσαρίστηκε στην Ευρώπη υπό το όνομα Dolphin Surf. Το ευρωπαϊκό μοντέλο φέρει αναβαθμίσεις: μεγαλύτερη μπαταρία, πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και αυξημένο μήκος κατά 210 χιλιοστά.
Από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο του 2025, το Seagull έχει πουλήσει 144.204 μονάδες στην Κίνα – σημειώνοντας αύξηση 8,7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Το μοντέλο κατατάσσεται πλέον στην 3η θέση σε πωλήσεις στην κινεζική αγορά, ακολουθώντας το Wuling Hongguang Mini EV (2η θέση) και το Geely Xingyuan (1η θέση).
Δείτε ακόμα: Πρώτη γνωριμία – BYD Dolphin SURF
Το Seagull δεν είναι απλώς ένα φθηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Είναι το απόλυτο success story, που αποδεικνύει πως η μαζική ηλεκτροκίνηση είναι ήδη εδώ – και ήρθε για να μείνει.
Πηγή: China EV DataTracker