Σημαντικά κενά στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού!

Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού χρήζουν βελτίωσης, σύμφωνα με έρευνα της Αμερικάνικης Ένωσης Αυτοκινήτου (AAA).

Ακούστε το άρθρο

Σύμφωνα με έρευνα της Αμερικάνικης Ένωσης Αυτοκινήτου, τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού σε ορισμένες περιπτώσεις είναι ανεπαρκή. Συγκεκριμένα, η έρευνα αποδεικνύει ότι τα συστήματα ADAS (Advanced Driver Assistance) δεν προσφέρουν την ασφάλεια, την οποία υπόσχονται.

Απόδειξη, οι δοκιμές με τα ακόλουθα αυτοκίνητα και συστήματα:

  • Subaru Forester (2021) – EyeSight
  • Hyundai Santa Fe (2021) – Υποβοήθηση Οδήγησης σε Αυτοκινητόδρομο
  • Tesla Model 3 (2020) – Autopilot

Tesla: Δικαστικά μπλεξίματα λόγω Autopilot

Τι έδειξαν οι δοκιμές

Τα δοκιμαστικά σενάρια της American Automobile Association αφορούσαν έναν ποδηλάτη, ο οποίος διασχίζει το δρόμο και ένα αυτοκίνητο, το οποίο μπαίνει στη λωρίδα του αυτοκινήτου δοκιμής. Τις δοκιμές πραγματοποίησαν οι αρμόδιοι σε μία κλειστή διαδρομή, ενώ χρησιμοποίησαν ένα ψεύτικό όχημα, τύπου hatchback.

Mercedes-Benz Drive Pilot με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3!

Σημαντικά κενά στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού!

Τα αποτελέσματα από τους ελέγχους της Ένωσης δεν είναι θετικά, αλλά ούτε αρνητικά. Θα τα χαρακτηρίζαμε ως ανάμεικτα. Όλα τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού αναγνώρισαν το αυτοκίνητο με την χαμηλότερη ταχύτητα. Επιπλέον, εντόπισαν επιτυχώς έναν ποδηλάτη, ο οποίος ήταν στην ίδια λωρίδα και είχε την ίδια κατεύθυνση με το αυτοκίνητο δοκιμής.

FedEx: Δοκιμές αυτόνομης παράδοσης με Drone

Όλα τα αυτοκίνητα δοκιμής προχώρησαν σε μετωπική σύγκρουση με το αυτοκίνητο, όταν αυτό ήταν εν μέρει στην ίδια λωρίδα με το αυτοκίνητο δοκιμής. Επίσης, σε 5 από 15 περιπτώσεις τα αυτοκίνητα δοκιμής συγκρούστηκαν με το ποδήλατο, όταν αυτό διέσχισε τη λωρίδα κυκλοφορίας.

Οι συμβουλές της AAA για τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού

Κατά την Αμερικάνικη Ένωση Αυτοκινήτου, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να βελτιώσουν τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, προτού προχωρήσουν στην ανάπτυξη νέων. Ακόμη, κατά την AAA, η ύπαρξη μιας κάμερας εστιασμένης στον οδηγό θα βοηθούσε στον περιορισμό της απόσπασης της προσοχής του.

Tesla Autopilot: Στο μικροσκόπιο των γερμανικών αρχών

Τέλος, οι αυτοκινητοβιομηχανίες οφείλουν να είναι σαφείς στο καταναλωτικό κοινό, σχετικά με το ότι τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού δεν είναι πλήρως αυτόνομα. Δεν λειτουργούν, δηλαδή, χωρίς την επίβλεψη του οδηγού.

abb_img