Skoda Enyaq RS iV: Ρεκόρ drift στον πάγο!

Διπλό ρεκόρ Guinness κατέγραφε το αμιγώς ηλεκτρικό Skoda Enyaq RS iV, αφού κατάφερε και driftαρε συνεχόμενα για 7.351 μέτρα στον πάγο.

Ακούστε το άρθρο

Ποιος είπε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι ικανά να προσφέρουν συγκινήσεις στον «ανήσυχο» οδηγό τους; Όσοι το είπαν παρακαλώ να το πάρουν πίσω, διότι για ακόμη μία φορά, οι εταιρείες αποδεικνύουν ότι σημασία δεν έχει ο κινητήρας.

Φυσικά, σημαντικό ρόλο «παίζει» η κατασκευή και ο προσανατολισμός του κάθε αυτοκινήτου. Και αυτό έρχεται να επιβεβαιώσει το διπλό ρεκόρ Guinness το οποίο κατέγραψε το αμιγώς ηλεκτρικό Skoda Enyaq RS IV.

Ειδικότερα, το ηλεκτρικό τσέχικο μοντέλο μεταφέρθηκε σε μία παγωμένη σουηδική λίμνη, εν ονόματι Stortjarnen, στο Krokom. Εκεί, με οδηγό τον Richard Meaden, έναν δημοσιογράφο μηχανοκίνητου αθλητισμού, κατάφερε να driftάρει συνεχόμενα για 7,351 μέτρα. Μάλιστα, το ηλεκτρικό Skoda «χόρευε» για σχεδόν 16 λεπτά σε μία κυκλική πίστα από πάγο, με μήκος περιφέρειας 188,496 μέτρα.

Test Drive || Skoda Enyaq iV 60: Εισαγωγή στην ηλεκτροκίνηση

Skoda Enyaq RS iV: Ρεκόρ drift στον πάγο!

Ποιο είναι το διπλό ρεκόρ Guinness του Skoda Enyaq RS iV;

Όπως είναι φυσικό, αυτό το επίτευγμα είναι άξιο για καταγραφή στα Παγκόσμια Ρεκόρ Guinness και μάλιστα διπλά. Πιο συγκεκριμένα, το Skoda Enyaq RS iV και ο Meaden σημείωσαν ρεκόρ για την «Μεγαλύτερη συνεχόμενη πλαγιολίσθηση οχήματος στον πάγο» και ταυτόχρονα για τη «Μεγαλύτερη συνεχόμενη πλαγιολίσθηση ηλεκτρικού οχήματος στον πάγο».

Για τη συγκεκριμένη μέτρηση-διπλό ρεκόρ, το τσέχικο ηλεκτρικό μοντέλο πραγματοποίησε 39 περιστροφές στην πίστα, με χρόνο 15 λεπτά και 58 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, η ανώτερη ταχύτητα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ήταν 48,69 χλμ./ώρα και η ελάχιστη 31,64 χλμ./ώρα. Βέβαια, ώσπου να υπάρξει αποτέλεσμα, η τσέχικη εταιρεία έκανε προσπάθειες τεσσάρων ημερών, δοκιμάζοντας παράλληλα διάφορους συνδυασμούς ελαστικών.

Skoda Enyaq RS iV: Με 300 ίππους και «πολεμική» εμφάνιση

Τα εφόδια του ηλεκτρικού μοντέλου που κατέγραψε το ρεκόρ

Αρχικά, να αναφέρουμε ότι η τσέχικη φίρμα επέλεξε ένα αυτοκίνητο παραγωγής το οποίο είχε υποστεί τροποποίηση μόνο στην περίπτωση των τροχών. Πιο συγκεκριμένα, το Enyaq RS iV διέθετε τροχούς 20 ιντσών και ελαστικά με καρφιά σε όλους τους τροχούς.

Στο εμπρός μέρος υπήρχαν τα ελαστικά Däckproffsen (Michelin) με καρφιά 5 χιλιοστών και πίσω, ελαστικά της Nokian με καρφιά 2 χιλιοστών. Φυσικά, αυτή η επιλογή έγινε μετά από αρκετές δοκιμές του οδηγού και των τεχνικών της εταιρείας.

Skoda: Προτεραιότητα στην ασφάλεια

Το Enyaq RS iV διαθέτει ένα ισχυρό σύστημα μετάδοσης με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα. Επιπλέον, το μοντέλο προσφέρει μέγιστη ισχύ 300 ίππων και ροπή 460 Nm. Μάλιστα, στα δύο ηλεκτρικά μοτέρενέργεια δίνει μία μπαταρία με χωρητικότητα 82 kWh.

Τέλος, η τελική ταχύτητα του μοντέλου «αγγίζει» τα 180 χλμ./ώρα, ενώ η μέγιστη αυτονομία ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα. Στον τομέα της φόρτισης, το αυτοκίνητο μπορεί να δεχθεί έως και 135 kW από ταχυφορτιστή.

Απολαύστε το βίντεο με το ρεκόρ του Skoda Enyaq RS iV, κάνοντας απόλυτη ησυχία:
abb_img