Δείτε πως ένα σκουριασμένο ποδήλατο ταχυμεταφορών μετατράπηκε σε e-bike

e-Ειδήσειςe-ViewΔείτε πως ένα σκουριασμένο ποδήλατο ταχυμεταφορών μετατράπηκε σε e-bike

Αν κανείς έβλεπε ένα σκουριασμένο σκελετό ποδηλάτου, o οποίος χρησιμοποιήθηκε στο παρελθόν για τις ανάγκες της Royal Mail, της γνωστότερης βρετανικής ταχυδρομικής υπηρεσίας, στον πάτο ενός καναλιού, σίγουρα το τελευταίο που θα σκεφτόταν θα ήταν ότι θα μπορούσε να μετατραπεί σε ένα απόλυτα, σύγχρονο και ταυτόχρονα όμορφο  e-bike.

Και όμως. Όταν ο Youtuber Carl Rogers, ο οποίος δημιουργεί βίντεο στα οποία δείχνει και περιγράφει αναλυτικά όλη τη διαδικασία της αναδημιουργίας παλιών ποδηλάτων, ανακάλυψε τον συγκεκριμένο σκελετό, τον αντιμετώπισε ως πρόκληση και μία ευκαιρία να δώσει ζωή και νέα πνοή σε κάτι εντελώς ξεχασμένο. 

Μπογιά, χρώμα, πολύωρο καθάρισμα και συναρμολόγηση είναι κάποια από αυτά που βλέπουμε στο βίντεο, αλλά σε κάθε περίπτωση η όλη διαδικασία προσφέρει πολλή έμπνευση ενώ και το αποτέλεσμα δικαιώνει αυτομάτως την προσπάθεια.

E-Bike Restoration with Kit

Για να μπορέσει να ανταποκριθεί στο project του, ο Carl αντικατέστησε όλα τα μέρη του ποδηλάτου που έλειπαν, αλλά χρησιμοποίησε επίσης ένα kit που μετατρέπει τα παλιά ποδήλατα σε e-bikes, από την βρετανική εταιρεία Swytch

Το όραμα της Swytch είναι να μετατρέψει τους οδηγούς αυτοκινήτων σε ποδηλάτες και τα e-bikes να χρησιμοποιούνται ως πρωταρχικό μέσο για τις αναγκαίες καθημερινές μετακινήσεις, προστατεύοντας έτσι το περιβάλλον και δίνοντας την δυνατότητα μιας οικονομικής λύσης για να αποκτήσει κανείς ένα e-bike.

Διαβάστε επίσης: Ηλεκτρικά πατίνια: Υποχρεωτική η χρήση του κράνους

Οι συνδημιουργοί της εταιρείας Oliver Montague (CEO) και Dmitro Khroma (CTO) έλαβαν υπόψη και το γεγονός ότι οι αναβάτες των e-bikes τείνουν να το χρησιμοποιούν κατά μέσο όρο περισσότερο σε σχέση με τους χρήστες συμβατικών ποδηλάτων. 

Αναφορικά με το περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή, η διαδικασία μετατροπής ενός ποδηλάτου σε e-bike δεν συνεισφέρει μόνο στον περιορισμό των βλαβερών εκπομπών αερίων των αυτοκινήτων, αλλά και σε εκείνες που δημιουργούνται κατά την εργοστασιακή διαδικασία παραγωγής ενός νέου ποδηλάτου. 

Διαβάστε επίσης:  Aptera: H ιστορία του πρώτου EV που δεν χρειάζεται φόρτιση

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ