Στην Ελλάδα οι Mercedes-AMG SL 55 4MATIC+ και SL 63 4MATIC+

Η Mercedes-AMG SL είναι πλέον διαθέσιμη στην ελληνική αγορά, σε δύο τετρακίνητες εκδόσεις με επιδόσεις που βάζουν «φωτιά στην άσφαλτο».

Ακούστε το άρθρο

Η έναρξη της εμπορικής πορείας της νέας Mercedes-AMG SL στην Ελλάδα είναι γεγονός. Το εντυπωσιακό μοντέλο της Mercedes-Benz δηλώνει έτοιμο να κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους, καθώς είναι πλέον διαθέσιμο και μάλιστα σε δυο εκδόσεις. Πιο συγκεκριμένα, με τις εκδόσεις SL 55 4MATIC+ και SL 63 4MATIC+.

Ίδιος κινητήρας για τις εκδόσεις της MercedesAMG SL

Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν τον κινητήρα V8 4.0 λίτρων biturbo. Η SL 55 4MATIC+ έχει ισχύ 476 ίππων και 700 Nm ροπής, φτάνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα.

Αντίστοιχα, η SL 63 4 MATIC+ αποδίδει 585 ίππους και 800 Nm ροπής, με το 0-100 να επιτυγχάνεται σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα και την τελική της να αγγίζει τα 315 χλμ./ώρα. Και οι δύο εκδόσεις εφοδιάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων.

Στην Ελλάδα η Mercedes-Benz EQE σε δύο σούπερ εκδόσεις

Άξια αναφοράς, είναι η δύναμή των 2 μοντέλων στο δρόμο, την οποία ελέγχει για πρώτη φορά το σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+. Εξασφαλίζοντας υψηλή ευστάθεια και ασφάλεια υπό όλες τις συνθήκες. Επιπλέον, πέντε προγράμματα οδήγησης είναι διαθέσιμα: Slippery, Comfort Sport, Sport+, Individual και Race.

To ηλεκτρικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο πίσω μέρος το συναντάμε προαιρετικά στην SL 55 και στάνταρ στην SL 63. Tέλος, ένα ενεργό σύστημα διεύθυνσης στον πίσω άξονα υπάρχει και στα δυο μοντέλα. Ανάλογα με την ταχύτητα, οι πίσω τροχοί στρίβουν είτε προς την αντίθετη κατεύθυνση, είτε προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς. Επιτρέποντας ευέλικτη, αλλά και σταθερή οδική συμπεριφορά.

Η Mercedes-Benz Vision EQXX κρύβει το μέλλον!

Στην Ελλάδα οι Mercedes AMG SL 55 4MATIC+ και SL 63 4MATIC+

Με εκρηκτική εμφάνιση

Εξωτερικά, ξεχωρίζει η μάσκα Panamericana, η οποία «ντύνει» το μπροστινό μέρος. Την μάσκα πλαισιώνουν γωνιακοί προβολείς παρόμοιοι με εκείνους της CLS. Διαθέτει κρυφές χειρολαβές για τις πόρτες, ενώ άλλο ένα στοιχείο είναι υφασμάτινη οροφή, η οποία κάνει το μοντέλο ελαφρύτερο κατά 21 κιλά. Το πίσω παράθυρο είναι θερμαινόμενο από γυαλί.

Η νέα Mercedes-Benz EQB έφτασε στην Ελλάδα

Η οροφή μπορεί να αναδιπλωθεί ή να ανυψωθεί εντός 15 δευτερολέπτων, σε ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα. Επίσης, είναι κατά πολύ ελαφρύτερη, χαμηλώνοντας έτσι το κέντρο βάρους, επιτρέποντας στον οδηγό καλύτερο χειρισμό του αυτοκινήτου.

Τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης δεσπόζουν στο πίσω μέρος, δύο σε κάθε άκρη. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει ο αεροδυναμικός διαχύτης, ενώ τα φωτιστικά σώματα προσδίδουν εντυπωσιακή εμφάνιση. Τέλος η ενεργή πίσω αεροτομή δεν διαθέτει περισσότερες από 6 ρυθμίσεις.

Στην Ελλάδα οι Mercedes AMG SL 55 4MATIC+ και SL 63 4MATIC+

Επιστροφή της διάταξης 2+2

Σημαντικό χαρακτηριστικό επίσης, είναι η επιστροφή της διάταξης 2+2 για πρώτη φορά μετά το 1989 και το μοντέλο R129. Αυτό δηλαδή σημαίνει ότι οι νέες Mercedes-AMG SL μπορούν να φιλοξενήσουν μέχρι και τέσσερις επιβάτες.

Επιπλέον, αν τα πίσω καθίσματα είναι άδεια με την οροφή ανοιχτή, η γερμανική φίρμα έχει τοποθετήσει έναν εκτροπέα αέρα. Με αυτόν τον τρόπο, προστατεύει από τον άνεμο τους δύο επιβάτες μπροστά.

Mercedes-Benz: Κύριε οδηγέ, το νου σου στις χειρολαβές!

Επίσης στο εσωτερικό, τα βλέμματα τραβάει ένα ταμπλό σε σχήμα φτερούγας, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX. Επιπλέον, μία μεγάλη κάθετη οθόνη αφής 11,9 ιντσών δεσπόζει στο ταμπλό. Μοιάζει αρκετά με εκείνη της S-Class, ενώ έχει τη δυνατότητα να γέρνει προς τα μπρος σε πιο κατακόρυφη θέση, μειώνοντας έτσι τυχόν αντανάκλαση από το φως του ήλιου. Δίπλα υπάρχει ένα ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών.

Τέλος, οι τιμές για το νέο μοντέλο είναι οι εξής:

  • SL 55 4 MATIC+: 239.500 ευρώ
  • SL 63 MATIC+: 275.500 ευρώ
abb_img