Στην Ελλάδα το ανανεωμένο Mazda CX-30

To ανανεωμένο Mazda CX-30 έρχεται ετοιμοπαράδοτο, με ευφυές υβριδικό σύστημα και ελεύθερη κυκλοφορία στον Δακτύλιο της Αθήνας.

Ακούστε το άρθρο

Το κομψό, πολυτελές και ανανεωμένο Mazda CX-30 έφτασε στην Ελλάδα, έτοιμο να προσφέρει άνετες και απολαυστικές διαδρομές. Το SUV, εξασφαλίζει δυναμικές επιδόσεις αλλά και ασφαλή οδήγηση, χάρη στους τελευταίας τεχνολογίας κινητήρες Skyactiv.

Οι κινητήρες της Mazda είναι καθαροί και οικονομικοί, επιτρέποντας παράλληλα ισχυρές επιδόσεις. Αναλυτικότερα, έχουμε τους e-Skyactiv G και e-Skyactiv X, οι οποίοι είναι διαθέσιμοι με επιλογές κίνησης μπροστά ή κίνησης και στους τέσσερις τροχούς. Όπως επίσης με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Με 122 ή 150 ίππους ο e-Skyactiv G 2.0

Στην Ελλάδα το ανανεωμένο Mazda CX-30

Είναι ο πιο πρόσφατος της ιαπωνικής εταιρείας, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη έκδοση διαθέτει ισχύ 122 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., με μέγιστη ροπή 213 Nm στις 4.000 σ.α.λ.. Η μέση κατανάλωσή του είναι 5,9-6,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 αντιστοιχούν σε 134-156 γρ./χλμ.

Η δεύτερη έχει ισχύ 150 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. με ίδια μέγιστη ροπή, στις ίδιες στροφές ανά λεπτό. Η μέση κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι στις ίδιες τιμές με την πρώτη έκδοση των 122 ίππων.

Mazda: Στόχος είναι η κλιματική ουδετερότητα!

Διαθέτει επίσης χαρακτηριστικά όπως ψεκασμό πολλαπλών σταδίων, βαλβίδα ελέγχου ψυκτικού κ.α. Επιτρέποντας έτσι υψηλότερα επίπεδα δυναμικής απόδοσης, χαμηλότερη κατανάλωση και φιλικότητα προς το περιβάλλον.

Ο κινητήρας e-Skyactiv G 2.0 διαθέτει τέλος το έξυπνο σύστημα Mazda M Hybrid, το οποίο κάνει την οδήγηση οικονομικότερη και πιο ευχάριστη.

Ο e-Skyactiv X των 186 ίππων

Στην Ελλάδα το ανανεωμένο Mazda CX-30

Διαθέτει ισχύ 186 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 240 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Τέλος, η μέση κατανάλωση που επιτυγχάνει είναι 5,7-6,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 128-149 γρ./χλμ.

Mazda: 3 νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2025

Οι επιδόσεις του συγκεκριμένου κινητήρα είναι εξαιρετικές. Επιπλέον, διαθέτει μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων Skyactiv-MT 6 σχέσεων. Αλλά και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Skyactiv-Drive, επίσης 6 σχέσεων. Τέλος, η κίνηση μεταδίδεται είτε στους εμπρός τροχούς είτε και στους 4 με τετρακίνηση i-Activ.

Το υβριδικό σύστημα του ανανεωμένου Mazda CX-30 

Στην Ελλάδα το ανανεωμένο Mazda CX-30

Το σύστημα Mazda M Hybrid της ιαπωνικής φίρμας είναι διαθέσιμο στον στάνταρ εξοπλισμό του νέου μοντέλου. Ένα ευφυές σύστημα για καλύτερη οικονομία καυσίμου. Αυτό οφείλεται στην ανάκτηση της ενέργειας κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, αλλά και την τροφοδοσία του ISG.

Το ISG λειτουργεί ως ηλεκτρικός κινητήρας που υποστηρίζει τον θερμικό κινητήρα, μετατρέποντας την κινητική ενέργεια που ανακτήθηκε σε ηλεκτρική. Η αποθήκευση της γίνεται σε μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία είναι τοποθετημένη ανάμεσα στους τροχούς. Βελτιώνοντας προφανώς, την κατανομή του βάρους και εξασφαλίζοντας την ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης.

Mazda CX-60 PHEV: Η αυτοκρατορία στην αντεπίθεση!

Τέλος, έχουμε το σύστημα brake-by-wire του Mazda M Hybrid. Συνδυάζει ιδανικά την ηλεκτρική ενέργεια με τη δύναμη της τριβής, η οποία έχει ως αποτέλεσμα στην ανάκτηση της ενέργειας.

Τέλος, το ανανεωμένο CX-30 το συναντάμε στις εκθέσεις της Mazda. Όλες οι εκδόσεις του διαθέτουν το σύστημα Mazda M Hybrid, το οποίο χαρίζει ελεύθερη πρόσβαση στον Πράσινο Δακτύλιο της Αθήνας.

abb_img