Στην πρίζα (και) με το Dodge Charger Daytona SRT

Το πρωτότυπο Dodge Charger Daytona SRT παρουσιάστηκε και αυτό στη SEMA, δείχνοντας ότι η ηλεκτροκίνηση αφορά και τα muscle cars.

Το Dodge Charger Daytona SRT Concept παρουσιάζεται στην SEMA, την δημοφιλή έκθεση που λαμβάνει χώρα στο Las Vegas από 1-4 Νοεμβρίου. Μέσω του «μυώδους» hypercar, η αμερικάνικη εταιρεία παραθέτει την δική της πρόταση για τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης. Όπως επίσης και για τα μελλοντικά muscle cars.

Ο CEO της Dodge, Tim Kuniskis, δήλωσε:

«Η έκθεση SEMA είναι μια από τις μεγαλύτερες συγκεντρώσεις γύρω από την κουλτούρα της δύναμης και των επιδόσεων. Η Dodge δεν κρύβει το γεγονός ότι εξελίσσει το νέας γενιάς muscle car, το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Η τεχνολογία προχωρά προς τα εμπρός, το ίδιο και οι βελτιωτές. Εδώ δείχνουμε ότι η παλιά σχολή των muscle cars περνά στο εξηλεκτρισμένο μέλλον».

Το ηλεκτρικό Dodge Charger Daytona SRT έχει και… εξάτμιση!

Μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση με το Dodge Charger Daytona SRT

Έως 670 ίππους το Dodge Charger Daytona SRT Concept

Η πρώτη φορά που είδαμε το Dodge Charger Daytona SRT Concept ήταν τον περασμένο Αύγουστο, στο Dodge Speed Week. Πλέον, το πρωτότυπο μοντέλο αποκτάει μία νέα δυναμική. Πιο συγκεκριμένα, διαθέτει δύο διαφορετικά ηλεκτρικά συστήματα 400V, απόδοσης 456 και 590 ίππων.

Το μοντέλο μπορεί να γίνει πιο ισχυρό μέσω των διαθέσιμων κιτ αναβάθμισης. Αναλυτικότερα, η Dodge ενημέρωσε το κοινό της έκθεσης, ότι το νέο μοντέλο θα προσφέρει επιλογές αναβάθμισης, μέσω ενός…«κρυστάλλινου» κλειδιού.

Τρία παιδιά επιχείρησαν να κλέψουν αυτοκίνητα της Dodge!

Μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση με το Dodge Charger Daytona SRT

Την υποδοχή για το εν λόγω κλειδί την βρίσκουμε στο ταμπλό του αυτοκινήτου. Η χρήση του κλειδιού απελευθερώνει την τελική του αυτοκινήτου στις εκδόσεις αναβάθμισης eStage 1 και eStage 2.

Αυτό σημαίνει ότι η ισχύς του μοντέλου θα μπορεί να φτάσει μέχρι και τους 670 ίππους. Ειδικότερα, η πρώτη έκδοση των 455 ίππων θα φτάνει τους 495 στην έκδοση αναβάθμισης eStage 1 και τους 535 στην eStage 2. Στην δεύτερη έκδοση των 590 ίππων, η eStage 1 φτάνει τους 630, ενώ η eStage 2 τους 670 ίππους.

Τέλος, το ηλεκτρικό μοντέλο θα μπορεί να αναβαθμιστεί με το ηλεκτρικό σύστημα Banshee των 800V, λεπτομέρειες για το οποίο θα μάθουμε σύντομα.

Editorial

newsletter-graphic-carselectric.gr
Οι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!