Τα δέματα στην Κένυα πάνε με… Ecobodaa Umeme 3000!

Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Ecobodaa Umeme 3000 από την Κένυα, υπόσχεται φθηνότερες μεταφορές και μειωμένες εκπομπές άνθρακα.

Ακούστε το άρθρο

Η Ecobodaa Umeme 3000 αναλαμβάνει πλέον τις παραδόσεις στην Κένυα, έχοντας συνάψει συνεργασία με την Ecosafi. Η εταιρεία με έδρα το Ναϊρόμπι διαθέτει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες που αναλαμβάνουν παραδόσεις προϊόντων. Με αυτόν τον τρόπο, προβάλλουν τις καθαρές από ρύπους μεταφορές, ενισχύοντας την ηλεκτρική κινητικότητα στην Αφρική.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία σύναψε συνεργασία με την Ecosafi, την εταιρεία που κατασκευάζει συσκευές μαγειρέματος. Για την κατασκευή τους, χρησιμοποιεί βιομάζα απορριμμάτων, όπως πριονίδι από εργοστάσια ξυλείας ή απόβλητα γεωργικών καλλιεργειών. Είναι κατάλληλο για μαγείρεμα με χαμηλό κόστος χωρίς να επιβαρύνει το περιβάλλον.

Η Umeme 3000 διαθέτει μπαταρία με ενεργειακή χωρητικότητα 3,24 kWh, η οποία φορτίζει σε 4,5 ώρες σε φορτιστή 200-240V AC. Ωστόσο, να σημειώσουμε ότι η Umeme 300 διαθέτει υποδοχή για δύο μπαταρίες 3,24 kWh. Η μπαταρία προσφέρει αυτονομία 80 χιλιομέτρων, με μέση ταχύτητα 55 χλμ./ώρα. Η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 120 χλμ./ώρα.

Το Roadrunner Prο με 80 χλμ./ώρα!

Λίγα λόγια για την Ecobodaa

Η Ecobodaa ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2020, όταν ο ιδρυτής της Kimosop Chepkoit γοητεύτηκε από τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. Πριν από αυτό, είχε ξεκινήσει μία εταιρεία μίσθωσης μοτοσυκλετών με κινητήρες εσωτερικής καύσης στο Ναϊρόμπι.

Ο Chepkoit χρησιμοποίησε τα δεδομένα που συνέλεξε από τις 75 μοτοσυκλέτες που είχε ο στόλος της εταιρείας του και έπειτα ίδρυσε την Ecobodaa. Όταν δημιούργησε την κατάλληλη μοτοσυκλέτα, ξεκίνησε ένα πιλοτικό πρόγραμμα σε ορισμένα μέρη του Ναϊρόμπι έτσι ώστε να λάβει σχόλια σχετικά με την απόδοσή της.

Το πρόγραμμα έδειξε ότι η εταιρεία κατάφερε να εξοικονομήσει 36% της ημερήσιας κατανάλωσης καυσίμου και 76% από τις επισκευές, σε διάστημα 3 μηνών. Για την ανάπτυξη της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας της Ecomodaa, η εταιρεία έλαβε υπόψιν της σχόλια από αναβάτες μοτοσικλετών.

Harley-Davidson: Η LiveWire S2 Del Mar θα… αργήσει

Ο ιδρυτής της Ecomodaa, Kimosop Chepkoit, δήλωσε:

«Μέχρι στιγμής προμηθευόμαστε μόνο το 20% των ανταλλακτικών τοπικά. Όμως καθώς βρίσκουμε κατάλληλους συνεργάτες, ελπίζουμε να το αυξήσουμε σε πάνω από 50% μέσα σε 2 χρόνια. Η επανάληψη μας από την προηγούμενη έκδοση βασικά ενημερώθηκε από τα σχόλια και τις έρευνες που πραγματοποιήσαμε σε 500 αναβάτες. Στη συνέχεια διαμορφώσαμε το ποδήλατό μας, ώστε να είναι συμβατό με τα περισσότερα από τα τοπικά διαθέσιμα ανταλλακτικά, βελτιωμένη απόδοση και αισθητική».

abb_img