Το Toyota C-HR Prologue μας προετοιμάζει για το μέλλον

Η νέα γενιά του υβριδικού C-HR θα κάνει ντεμπούτο το 2023 και το Toyota C-HR Prologue μας δίνει μία πρόγευση από αυτό.

Το Toyota C-HR Prologue ήρθε για να μας μυήσει στον κόσμο της επόμενης γενιάς του δημοφιλούς και υβριδικού crossover, το οποίο είναι πιο κοντά από ποτέ. Η δεύτερη γενιά του C-HR θα παρουσιαστεί μέσα στο 2023 και σε αυτό το πλαίσιο η ιαπωνική μάρκα μας παρουσιάζει το πρωτότυπο C-HR Prologue.

To νέο μοντέλο παραγωγής, εξωτερικά θα διατηρήσει πολλά από τα χαρακτηριστικά του C-HR Prologue, το οποίο φέρει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας. Υπεύθυνο για τη σχεδίαση του C-HR Prologue είναι το ευρωπαϊκό στούντιο σχεδίασης ED2 της Toyota στη Νότια Γαλλία. Σύμφωνα με τη μάρκα, το εν λόγω πρωτότυπο «αποτελεί το όραμα ενός αυτοκινήτου που σύντομα θα εντυπωσιάζει στους δρόμους της Ευρώπης».

Αυτό είναι το Toyota bZ Compact SUV 

Το Toyota C-HR Prologue μας προετοιμάζει για το μέλλον

Με στοιχεία από το νέο Prius

Εξωτερικά, έχει αρκετά στοιχεία από το νέο Prius, η πέμπτη γενιά του οποίου έκανε ντεμπούτο πρόσφατα. Επίσης, φέρει στοιχεία και από το bZ4X, ενώ διατηρεί τη χαρακτηριστική αεροτομή στην οροφή που έχει και το τωρινό C-HR.

Αυτό είναι το νέο Toyota Prius και είναι μόνο Plug-in Hybrid

Ακόμα, διαθέτει μικρότερους προβόλους, ενώ η καμπίνα του είναι ακόμη πιο πρακτική, προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση στους επιβάτες. Αυτό υποδηλώνει ότι το μεταξόνιο του είναι ελαφρώς μεγαλύτερο. Επίσης, στο πρωτότυπο οι παραδοσιακοί καθρέπτες έχουν δώσει τη θέση τους σε κάμερες. Στοιχείο, το οποίο ενδεχομένως να μη δούμε και στο μοντέλο παραγωγής του 2023.

Toyota: Προ των πυλών νέο υβριδικό μοντέλο!

Το Toyota C-HR Prologue μας προετοιμάζει για το μέλλον

Το Toyota C-HR και με plug-in hybrid σύστημα

Τέλος, η εταιρεία επιβεβαιώνει ότι το νέο C-HR θα είναι διαθέσιμο με το γνωστό υβριδικό σύνολο απόδοσης 194 ίππων. Ωστόσο, μαζί με αυτό θα είναι διαθέσιμο και ένα plug-in υβριδικό (PHEV) σύνολο, πιθανόν σαν αυτό του νέου Prius.

Toyota Ελλάς: Νέος Πρόεδρος, νέοι στόχοι!

Το συγκεκριμένο, συνδυάζει έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος λειτουργεί και ως γεννήτρια, είναι τοποθετημένο στο εμπρός μέρος και έχει απόδοση 163 ίππων. Μαζί με τον 2λιτρο Dynamic Force θερμικό κινητήρα, απόδοσης 151 ίππων, αποδίδουν συνδυαστικά 223 ίππους, ενώ φέρει μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13,6 kWh.

Το Toyota C-HR Prologue μας προετοιμάζει για το μέλλον

Editorial

newsletter-graphic-carselectric.gr
Οι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!