Tesla Cybertruck: Στοπ στις παραδόσεις λόγω προβλημάτων

Το πρόβλημα στο πεντάλ γκαζιού προκαλεί καθυστερήσεις στις παραδόσεις του Tesla Cybertruck στους υποψήφιους ιδιοκτήτες.

Ακούστε το άρθρο

Η παραγωγή του Cybertruck βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά αρκετά ηλεκτρικά φορτηγά Tesla αντιμετωπίζουν μηχανικά προβλήματα, πριν καλά καλά τα παραλάβουν οι ιδιοκτήτες τους.  Πολλοί υποψήφιοι ιδιοκτήτες Cybertruck έχουν παραπονεθεί στο φόρουμ του Cybertruck Owners Club ότι έλαβαν μια ειδοποίηση ότι τα ραντεβού παράδοσης ακυρώθηκαν λόγω «απροσδόκητης καθυστέρησης».

Τα προβλήματα

To crash test του Tesla Cybertruck μας λέει πολλά!

Πιο συγκεκριμένα, η ειδοποίηση έλεγε τα εξής:

«Γεια, μόλις ενημερωθήκαμε για μια απροσδόκητη καθυστέρηση σχετικά με την προετοιμασία του οχήματός σας. Πρέπει να ακυρώσουμε το ραντεβού παράδοσης για αύριο και θα επικοινωνήσουμε ξανά όταν μπορέσουμε να σας επαναφέρουμε στο πρόγραμμα».

Μάλιστα, ένας χρήστης στο X, δήλωσε είπε ότι το πρόβλημα είναι με το λιπαντικό που προκαλεί ολίσθηση στο γκάζι. Η Tesla φέρει την ευθύνη για την πραγματική αιτία της καθυστέρησης, αλλά σίγουρα είναι κάτι για το οποίο οι ιδιοκτήτες, που περίμεναν υπομονετικά τα Cybertrucks τους για λίγο, δεν είναι ευχαριστημένοι.

Το πρώτο Tesla Cybertruck προς πώληση στο Dubai

Τα προβλήματα με το Tesla Cybertruck δεν είναι καινούργια

Αυτό δεν είναι το πρώτο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Cybertruck από τότε που έφτασε τελικά στην αγορά στα τέλη του περασμένου έτους. Οι πρώτοι ιδιοκτήτες ανέφεραν σημάδια σκουριάς στο σώμα του φορτηγού από ανοξείδωτο χάλυβα – κάτι που ο επικεφαλής μηχανικός της Tesla έχει διαψεύσει έντονα.

Επίσης, η εταιρεία διόρθωσε περισσότερα από 2 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένου του Cybertruck, λόγω προβλημάτων γραμματοσειράς. Ωστόσο, αυτά επιδιορθώθηκαν μέσω ενημερώσεων over-the-air. Ορισμένες πρώιμες παραδόσεις φέρονται να έγιναν χωρίς καπάκια αεροζάντα.

Αν ισχύει η αναφορά για το ζήτημα του πεντάλ γκαζιού, η αναβολή των παραδόσεων της Cybertruck δεν είναι κακή. Η διόρθωση σημαντικών προβλημάτων πριν φτάσουν στα χέρια των πελατών είναι μια καλή πρωτοβουλία της εταιρείας, αντί να τα επιλύει απλώς μετά από πολλά παράπονα.

Πηγή: Carbuzz

 

abb_img