Τα συστήματα που διαθέτουν τα μοντέλα της Tesla «βλέπουν» τα πάντα… όλα. Μάλιστα, τα μοντέλα της διαθέτουν κάμερες, οι οποίες είναι απαραίτητες για τη λειτουργία των συστημάτων Autopilot και Full Self-Driving (FSD). Οι κάμερες καταγράφουν όσα συμβαίνουν εντός του αυτοκινήτου, ειδικά όταν ο οδηγός έχει ενεργοποιήσει το σύστημα αυτόνομης οδήγησης.
Το 2021, η Tesla «έβαλε» κάμερες και εντός της καμπίνας, για την επίβλεψη του οδηγού. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία θέλησε να διασφαλίσει ότι ο οδηγός έχει τα μάτια του στον δρόμο και δεν τον αποσυντονίζει το κινητό του ή κάτι άλλο.
Το Tesla Autopilot «κατέγραψε» το πιο απίστευτο ατύχημα!
Οι κάμερες της Tesla εστιάζουν στον οδηγό
Από τότε η εταιρεία έχει προχωρήσει σε αρκετές βελτιώσεις. Σύμφωνα με αυτές, το Autopilot μπορεί να απενεργοποιηθεί για όσους δεν προσέχουν στο δρόμο και δεν έχουν τα χέρια τους στο τιμόνι.
Όπως όλα δείχνουν, η εταιρεία το πήγε ακόμη ένα βήμα παραπέρα και εξέλιξε την παρακολούθηση του οδηγού, αναβαθμίζοντας τις κάμερες που υπάρχουν στο εσωτερικό της καμπίνας.
Πιο αναλυτικά, οι κάμερες θα εντοπίζουν το χασμουρητό αλλά και το άνοιγμα-κλείσιμο των ματιών του οδηγού. Έτσι, θα ανιχνεύει το πόσο νυστάζει ο οδηγός.
Συλλέκτης… μηνύσεων το Tesla Autopilot
Τι αποκάλυψε ο χάκερ της εταιρείας;
Την αποκάλυψη έκανε ένας χάκερ της εταιρείας, εν ονόματι Greentheonly. Πιο συγκεκριμένα, ανέφερε:
«Η Tesla σχεδιάζει μία μεγάλη ώθηση στην παρακολούθηση του οδηγού, χρησιμοποιώντας τις κάμερες. Παρακολουθούν τώρα πρόσθετα πράγματα όπως πόσα χασμουρητά είχε πρόσφατα ο οδηγός, πόσο ανοιγοκλείνουν τα μάτια του και πόση διάρκεια είχαν γέρνοντας. Όλα αυτά για να υπολογίσουν πόσο νυστάζει ο οδηγός».
Το Tesla Autopilot τελικά σώζει ζωές!
Να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με τον χάκερ, η αυξημένη παρακολούθηση δεν θα ισχύει μόνο όταν το Autopilot ή το FSD είναι ενεργά. Όπως επίσης και όταν οι οδηγοί της Tesla θα οδηγούν χωρίς τη βοήθεια συστημάτων ADAS.
Όπως όλα δείχνουν, η Tesla δίνει μεγαλύτερη προσοχή στην παρακολούθηση του οδηγού και υπάρχει λόγος. Αυτός έχει να κάνει με την αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2 και 3, που είναι άμεσοι στόχοι της εταιρείας.