Test Drive || Mazda3 e-Skyactiv G 150: Υβριδικό made in Japan!

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mazda3 με τον ήπια υβριδικό 2λίτρο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 213 Nm ροπής.

Ακούστε το άρθρο

Το Mazda3 δεν χρειάζεται συστάσεις, όντας ένα κομβικό μοντέλο για την ιαπωνική φίρμα. Μάλιστα, φέτος ανανεώθηκε, εμπλουτίζοντας την εξηλεκτρισμένη γκάμα κινητήρων του. Αρχικά, το Mazda3 είναι αντικειμενικά όμορφο σε εμφάνιση, ενώ ξεχωρίζει τόσο για τις επιδόσεις του, όσο και για τον πλούσιο εξοπλισμό του.

Στην τελευταία του εκδοχή, το Mazda3 φέρει μικρές αλλαγές εμφανισιακά, όπως για παράδειγμα τα φρεσκαρισμένα εμπρόσθια φώτα και τα φλας με ροή στην ένδειξή τους. Επιπρόσθετα έχει νέα χρώματα στην παλέτα του, ενώ ξεχωρίζει η νέα έκδοση εξοπλισμού Homura του μοντέλου της δοκιμής μας.

Η Homura φέρει μαύρες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, μαύρα καπάκια στους καθρέφτες, φιμέ τζάμια και επενδύσεις στο σαλόνι με κόκκινες ραφές.

Test Drive || Mazda MX-30: Ηλεκτρικό είναι και φαίνεται!

Test Drive || Mazda3 e-Skyactiv G 150: Υβριδικό made in Japan!

Απίστευτη ποιότητα στο εσωτερικό του

Από την πρώτη επαφή, το εσωτερικό του Mazda3 σε κερδίζει με την ποιότητα του. Τα υλικά που απαρτίζουν το εσωτερικό του είναι εξαιρετικά και μαλακά στην αφή. Συνδυαστικά με την πολύ καλή συναρμογή και το εξαιρετικό φινίρισμα, απογειώνουν την ποιοτική αίσθηση που λαμβάνουν οδηγός και επιβάτες.

Η φλυαρία δεν είναι χαρακτηριστικό των Ιαπώνων, εξ ου και η υιοθέτηση της φιλοσοφίας «Less is More». Η κονσόλα είναι εξαιρετικά απλή με ελάχιστους διακόπτες. Στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας, ξεπροβάλλει η μακρόστενη οθόνη για το infotainment, με διαγώνιο 8,8 ίντσες, ενώ παρακάτω συναντάμε μία μικρή οθόνη για τις λειτουργίες του κλιματισμού μαζί με τα χειριστήρια ελέγχου του.

Δύο ενήλικες στις πίσω θέσεις θα απολαύσουν άνετη φιλοξενία, με ικανοποιητικό χώρο για τα γόνατα χάρη στο μακρύ μεταξόνιο των 2.725 χιλιοστών. Επιπλέον, ο χώρος αποσκευών με τα 351 λίτρα είναι υπεραρκετός για τις αποσκευές όλων.

Mazda MX-30 R-EV: Ο θρυλικός Wankel είναι εδώ!

Test Drive || Mazda3 e-Skyactiv G 150: Υβριδικό made in Japan!

Στην «καρδιά» του Mazda3

Η γκάμα κινητήρων του Mazda3 περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις 2λιτρων ατμοσφαιρικών συνόλων βενζίνης με ήπια υβριδικό σύστημα. Ανάμεσα στη βασική έκδοση των 122 ίππων και του προηγμένου SkyactivX των 186 ίππων, υπάρχει πλέον μία εκδοχή 150 ίππων. Όπως ακριβώς το αυτοκίνητο της δοκιμής μας.

Ο 2λιτρος e-Skyactiv G150 αποδίδει 150 ίππους με 213 Nm ροπής και συνδυάζει ήπια υβριδική τεχνολογία 24V, καθώς και σύστημα απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων. Χάρη στη σωστή κλιμάκωση του χειροκίνητου κιβωτίου των 6 σχέσεων, το μοτέρ είναι ελαστικό και αποδίδει καλά ακόμη και από χαμηλές στροφές!

Από πλευράς επιδόσεων και με δεδομένο το βάρος που αγγίζει τα 1.300 κιλά, η εργοστασιακή μέτρηση των 9,1 δευτερολέπτων για τα 0-100 χλμ./ώρα είναι τίμια! Παράλληλα, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 206 χλμ./ώρα. Σχετικά με την κατανάλωση, η Mazda ανακοινώνει 5,6 λτ. /100 χλμ., αλλά στην πράξη και με λογική οδήγηση στο trip computer θα δείτε κοντά στα 7,0 λτ./100 χλμ.

Αυτή είναι η νέα στρατηγική της Mazda μέχρι το 2030!

Εξαιρετικό το Mazda3 σε κάθε διαδρομή

Το Mazda3 κινείται με άνεση σε κάθε είδους διαδρομή. Είτε μιλάμε για τις καθημερινές μετακινήσεις μας εντός πόλης, είτε σε ταξίδι μέσω εθνικού οδικού δικτύου. Το 2λιτρο ιαπωνικό μοντέλο των 150 ίππων ξεχωρίζει χάρη στην κορυφαία ποιότητα κύλισης.

Το τιμόνι είναι ιδανικό σε κάθε περίπτωση και η ροπή του 2λιτρου κινητήρα βοηθά στην κίνηση χωρίς πολλές αλλαγές ταχυτήτων. Από την άλλη, η σφιχτή ανάρτηση θα δείξει τον σπορ χαρακτήρα της, χωρίς να είναι δυσάρεστη για οδηγό και επιβάτες.

MyMazda App: Το Mazda σου υπό πλήρη έλεγχο!

Mazda3 εσύ σούπερ σταρ!

Σε γενικές γραμμές, το ιαπωνικό μοντέλο αποτελεί την ιδανική επιλογή στη μεσαία κατηγορία, καθώς συνδυάζει κυριολεκτικά τα… πάντα. Εμφάνιση, ποιότητα, πρακτικότητα, άνεση στο δρόμο. Τέλος, η Mazda πάντα είχε τον τρόπο της να ξεχωρίζει και συνεχίζει να το κάνει, πάντα με τον δικό της… τρόπο.

Φωτογραφίες: Δημήτρης Γράτσος

abb_img