Test Drive || Renault Captur 1.0 TCe LPG: Ο άλλος δρόμος!

Δοκιμάζουμε το Renault Captur LPG με τον 1.000άρη TCe των 100 ίππων, ο οποίος «χρησιμοποιεί» και υγραέριο για πιο οικονομικές μετακινήσεις.

Ακούστε το άρθρο

To Renault Captur LPG δεν χρειάζεται συστάσεις. Το δημοφιλές SUV της γαλλικής φίρμας, συνδυάζει στιλ και πρακτικότητα, ενώ στην έκδοση 1.0 TCe διπλού καυσίμου, της δοκιμής μας, ξεχωρίζει και για την οικονομία που προσφέρει.

Σε ότι αφορά την εξωτερική σχεδίαση του Captur, τo εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει με τα φωτιστικά σώματα full LED σε σχήμα «C» και την εντυπωσιακή μάσκα. Προσωπικά μας άρεσε ο συνδυασμός των αιχμηρών ακμών του αμαξώματος που σμίγουν ιδανικά με τις καμπύλες του.

Το Renault Captur πατάει στην κοινή πλατφόρμα του ομίλου, CMF-B και ενσωματώνει αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από το νέο Clio. Επιπλέον, το μήκος του αγγίζει τα 4.230 χιλιοστά.

Οδηγούμε το νέο Renault Austral με… έδρα το «Γ. Καραϊσκάκης»

Test Drive || Renault Captur 1.0 TCe LPG: Ο άλλος δρόμος!

Άνεση και φουλ της τεχνολογίας στο εσωτερικό του

Η καμπίνα του Renault Captur LPG δεν έχει διαφορές συγκριτικά με τις εκδόσεις αμιγώς βενζίνης. Η πλέον εμφανής, είναι η προσθήκη του κουμπιού επιλογής καυσίμου στην αριστερή πλευρά του τιμονιού. Τα υλικά που συναντάμε στα ενδότερα του είναι ποιοτικά, μαλακά στην πλειοψηφία τους, με άριστη συναρμογή.

Οι επιβάτες είναι άνετοι, με άφθονο χώρο για το κεφάλι και τα γόνατα τους. Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται μεταξύ 422 έως 536 λίτρων, ανάλογα με τη θέση του πίσω -συρόμενου κατά 16 εκατοστά- καθίσματος. Ο οδηγός θα βολευτεί άνετα στη θέση του, χάρη στο εύρος των ρυθμίσεων του καθίσματος του.

Παράλληλα, η κάθετη οθόνη αφής του συστήματος infotainment των 7 ή 9,3 ιντσών, εντυπωσιάζει. Επιπλέον, ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων προσφέρει άφθονη πληροφόρηση, με τη διάστασή του να φτάνει έως και τις 10,2 ίντσες.

Test Drive || Renault Captur MHEV 140 PS: Ιδανική επιλογή!

Test Drive || Renault Captur 1.0 TCe LPG: Ο άλλος δρόμος!

Αποδοτικός και οικονομικός ο κινητήρας του Captur LPG

Το όμορφο Renault Captur LPG κινεί ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo κινητήρας, με το εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης. Όταν ο κινητήρας δουλεύει μόνο με βενζίνη, η ισχύς αγγίζει τους 91 ίππους και τα 160 Nm ροπής. Με τη χρήση LPG, η ισχύς του ανεβαίνει στους 100 ίππους, ενώ η ροπή φτάνει τα 170 Nm. Στον τομέα των επιδόσεων, τα 100 χλμ./ώρα από στάση είναι υπόθεση 13 δευτερολέπτων και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 173 χλμ./ώρα.

Test Drive || Renault Clio Hybrid E-Tech 140 PS: Υβριδική φινέτσα!

Η επιλογή του καυσίμου γίνεται με το σχετικό διακόπτη στα αριστερά του τιμονιού. Μάλιστα, αν ένα από τα δύο ρεζερβουάρ με καύσιμο αδειάσει, τότε γυρίζει αυτόματα στο άλλο (από υγραέριο σε βενζίνη και αντίστροφα). Το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, διαθέτει σχετικά σφιχτή κλιμάκωση, η οποία αναδεικνύει περαιτέρω τις αρετές του κινητήρα.

Ξεκούραστο και ασφαλές σε κάθε διαδρομή

Το Renault Captur LPG είναι άνετο και ξεκούραστο σε όποια διαδρομή και αν επιλέξει ο οδηγός του. Είναι ήσυχο και το διακρίνει η ποιοτική κύλιση. Εντός των τειχών της πόλης το Captur LPG είναι ευέλικτο και διευκολύνει τον οδηγό στην αναζήτηση χώρου στάθμευσης. Στον αυτοκινητόδρομο, το Renault Captur LPG αποδίδει εξαιρετικά. Επιπλέον, η ανάρτηση λειτουργεί αποτελεσματικά και περιορίζει σε λογικά πλαίσια τις κλίσεις στις στροφές.

Προφανώς, τον SUV χαρακτήρα του γαλλικού μοντέλου ενισχύουν τα 210 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος. Η εν λόγω απόσταση επιτρέπει την κίνηση σε πατημένους χωματόδρομους, για όσους θέλουν λίγη παραπάνω περιπέτεια. Τέλος. τα φρένα ενθουσιάζουν τόσο με την αντοχή όσο και με τη δύναμη τους.

Test Drive || Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS MHEV: Οικονομία με στιλ!

Σε γενικές γραμμές, το Renault Captur είναι ένα όμορφο BSUV, το οποίο ξεχωρίζει με την ποιότητα κατασκευής του. Και όπως είναι φανερό, στην έκδοση υγραερίου ξεχωρίζει για την οικονομία που προσφέρει κατά τις μετακινήσεις. Στα επιπλέον προτερήματα του είναι ο ικανοποιητικός εξοπλισμός, καθώς και η λογική τιμή αγοράς του, η οποία ξεκινάει από τα 23.810 ευρώ.

Test Drive || Renault Captur 1.0 TCe LPG: Ο άλλος δρόμος!

Φωτογραφίες: Δημήτρης Γράτσος

abb_img