Οδηγούμε το νέο Renault Austral με… έδρα το «Γ. Καραϊσκάκης»

Η «Teoren Motors» επέλεξε το… «θρυλικό» γήπεδο του Ολυμπιακού, για να μας συστήσει το νέο Renault Austral.

Ακούστε το άρθρο

Το νέο Renault Austral έφτασε στην Ελλάδα και είναι έτοιμο να παίξει μεγάλη μπάλα, επιπέδου Champions League. Άρα, μόνο τυχαίο δεν ήταν το γεγονός ότι η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault, επέλεξε την ποδοσφαιρική έδρα του Ολυμπιακού για να μας το παρουσιάσει. Για τους μη μυημένους, η Renault είναι εκ των βασικών χορηγών των «ερυθρόλευκων».

Προφανώς, το CarsElectric.gr έδωσε το παρών στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» για να γνωρίσει από κοντά το Austral. Οι άνθρωποι της ελληνικής αντιπροσωπείας της Renault, μας παρουσίασαν υπέρ του δέοντος αναλυτικά, τα πάντα για το νέο Austral. Μάλιστα, μέχρι και ο αρχηγός του Ολυμπιακού, Σωκράτης Παπασταθόπουλος, εξέφρασε την ανυπομονησία του για την συνύπαρξη του με το νέο SUV.

Έφτασε Ελλάδα το νέο Renault Austral

Οδηγούμε το νέο Renault Austral με… έδρα το «Γ. Καραϊσκάκης»

Το νέο Renault Austral μαγνητίζει τα βλέμματα

Το νέο Austral επί της ουσίας αποτελεί τον διάδοχο του Arkana και μέρος του στρατηγικού πλάνου «Renaulution» της γαλλικής φίρμας. Επιπλέον, διαθέτει κομψό και δυναμικό παρουσιαστικό εντός και εκτός, ενώ είναι εξοπλισμένο με προηγμένες τεχνολογίες.

Μάλιστα, το νέο Austral είναι το πρώτο μοντέλο της Renault, το οποίο χρησιμοποιεί ως βάση τη νέα πλατφόρμα CMF-CD. Έχει μήκος 4,51 μέτρα, πλάτος 1,83 μέτρα, ύψος 1,62 μέτρα, με το μεταξόνιό του φτάνει τα 2,76 μέτρα. Επιπλέον, ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 500 λίτρων (430 λίτρα στην έκδοση E-Tech).

Την ίδια στιγμή, στα ενδότερα του ξεχωρίζει το σύστημα infotainment OpenR, το οποίο συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3” και την κάθετη οθόνη πολυμέσων 12”. Επιπλέον, το Austral διαθέτει μεταξύ άλλων ένα ιδιαίτερα κομψό διαχωριστικό μεταξύ οδηγού και συνοδηγού, καθώς και αρκετούς χώρους για μικροαντικείμενα.

Τέλος, για πρώτη φορά είναι διαθέσιμη η αποκλειστική έκδοση Esprit Alpine, με ακόμη πιο δυναμικό χαρακτήρα και σπορ εμφάνιση. Περιλαμβάνει το νέο χρώμα Satin Shale Grey, μαύρες ζάντες αλουμινίου 20”, τα λογότυπα Esprit Alpine, καθώς και ξεχωριστά στοιχεία εξατομίκευσης και στο εσωτερικό.

Το Renault Espace είναι εδώ και είναι SUV υβριδικό!

Οδηγούμε το νέο Renault Austral με… έδρα το «Γ. Καραϊσκάκης»

Αποκλειστικά υβριδικό το νέο Austral

Το νέο Renault Austral είναι διαθέσιμο μόνο ως υβριδικό, χρησιμοποιώντας κινητήρες βενζίνης. Στη βάση της γκάμας είναι ο 3κύλινδρος 1.200άρης turbo κινητήρας, ο οποίος αποδίδει 130 ίππους. Παράλληλα, διαθέτει ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Η δεύτερη επιλογή αφορά έναν 4κύλινδρο turbo κινητήρα 1,3 λίτρων, ο οποίος σε αυτήν την περίπτωση αποδίδει 160 ίππους. Μάλιστα και εδώ υπάρχει συνεργασία με ένα 12V ήπια υβριδικό σύστημα, όμως είναι διαθέσιμος με αυτόματο κιβώτιο X-Tronic. Στόχος των δύο προαναφερθέντων ήπια υβριδικών συνόλων είναι να προσφέρουν μειωμένες εκπομπές CO2, καθώς και άνεση στην οδήγηση.

Test Drive || Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS MHEV: Οικονομία με στιλ!

Το τρίτο υβριδικό σύνολο που ολοκληρώνει την γκάμα συστημάτων κίνησης του νέου Renault Austral, «ακούει» στο όνομα E-Tech Hybrid. Πρόκειται για μία νέα τεχνολογία που ενσωματώνει έναν κινητήρα βενζίνης και δύο ηλεκτροκινητήρες.

Ειδικότερα, διαθέτει ένα turbo 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο 1,2 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα 50kW και ένα ηλεκτρικό μοτέρ που λειτουργεί ως γεννήτρια. Αποτέλεσμα είναι η συνδυαστική ισχύς να αγγίζει τους 200 ίππους.

Τέλος, το Austral διαθέτει ένα πλήρες πακέτο τεχνολογιών υποβοήθησης του οδηγού (ADAS), με 32 συστήματα που ενισχύουν την άνεση, την ασφάλεια, καθώς και την απόλαυση στην οδήγηση.

Test Drive || Renault Captur MHEV 140 PS: Ιδανική επιλογή!

Οδηγούμε το νέο Renault Austral με… έδρα το «Γ. Καραϊσκάκης»

Επιβλητικό και άνετο στο δρόμο το νέο Renault Austral

Κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης του από την Teoren Motors, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Austral μέχρι την Βάρκιζα. Μάλιστα, σε αυτό το σύντομο Test Drive είχαμε για παρέα το Austral E-Tech Hybrid με τους 200 ίππους, καθώς και 2 εκλεκτά μέλη του ειδικού Τύπου.

Το γαλλικό SUV κλήθηκε να αντιμετωπίσει διαφορετικές συνθήκες, σε σύντομο χρονικό διάστημα. Από την έντονη κυκλοφοριακή συμφόρηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος, μέχρι τις κλασικές στροφές στα Λιμανάκια ή μεγάλες ευθείες όπως αυτή πριν το Riba’s. Και φυσικά λακκούβες όλων των ειδών, με την ανάρτηση να τις εξαφανίζει κυριολεκτικά από τον χάρτη.

Σε κάθε περίπτωση, το Austral E-Tech Hybrid συνδυάζει επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση και αυτό είναι που μετράει στο τέλος της ημέρας. Επίσης είναι άνετο και ευκολοδήγητο, παρά τον όγκο του. Προφανώς, αναμένουμε και την εκτενέστερη δοκιμή του, όμως το πρόσημο είναι ήδη θετικό.

Renault Austral: Η δύναμη στα… χέρια του οδηγού

Οδηγούμε το νέο Renault Austral με… έδρα το «Γ. Καραϊσκάκης»

Με τιμή από 38.450 ευρώ

Αρχικά, όλες οι κδόσεις του νέου Renault Austral προσφέρουν πλούσιο εξοπλισμό. Επιπλέον, η ελληνική αντιπροσωπεία το συνδυάζει με μία προωθητική εκπτωτική ενέργεια από 1.800 έως 2.200 ευρώ, ανάλογα την έκδοση. Στις παροχές είναι και η 5ετής εγγύηση, καθώς και τα 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

Στην αρχική έκδοση, η τιμή για το ήπια υβριδικό Renault Austral με τους 130 ίππους, ξεκινά από τα 38.450 ευρώ. Ωστόσο, το μοντέλο με τους 160 ίππους κοστίζει 42.950 ευρώ, ενώ η πλήρως υβριδική έκδοση E-Tech Hybrid με τους 200 ίππους κοστίζει 49.700 ευρώ.

abb_img