Η Volkswagen ανανέωσε για τα καλά το T-Roc, το SUV που ολοκληρώνει με επιτυχία τη γκάμα της γερμανικής φίρμας. Από το 2017 που ξεκίνησε η εμπορική του πορεία έως και σήμερα, η Volkswagen έχει πουλήσει περισσότερα από 1 εκατομμύριο μοντέλα. Επιτυχία, την οποία φιλοδοξεί να συνεχίσει το ανανεωμένο μοντέλο, που ξεχωρίζει τόσο με την αυξημένη ποιότητά του, όσο και τον πλούσιο εξοπλισμό του.
Test Drive || Volkswagen ID.4: XMas and the ElectriCITY!
Εξ αρχής, το T-Roc ξεχώριζε με τη δυναμική του εμφάνιση. Κάτι που συνεχίζει να ισχύει και στην ανανεωμένη έκδοση του. Μάλιστα, με τις αλλαγές στο εμπρός και πίσω τμήμα του αμαξώματός του, απέκτησε ακόμα περισσότερο στιλ και δυναμισμό. Οι προβολείς LED και τα σκούρα πίσω φώτα ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό, ενώ μαζί με τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τη μάσκα, το T-Roc δείχνει ακόμη πιο εντυπωσιακό.
Η νέα χρωματική παλέτα του αμαξώματος διαθέτει 5 επιπλέον χρώματα, ενώ διαθέσιμες είναι και νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 17 έως 19 ιντσών. Προφανώς, επειδή το T-Roc είναι SUV και θέλει να το δείχνει, συναντάμε προστατευτικές επενδύσεις στο κατώτερο μέρος του αμαξώματος, αλλά και ράγες οροφής για επιπλέον φόρτωση αποσκευών. Οι διαστάσεις παραμένουν στα ίδια επίπεδα, με μικρές διαφορές συγκριτικά με το pre-facelift μοντέλο. Το μήκος αγγίζει τα 4.251 χιλιοστά, το πλάτος τα 1.819 χιλιοστά και το ύψος τα 1.584 χιλιοστά.
Test Drive || Volkswagen Polo 1.0 TSI 95PS: Η σταθερή αξία
Ποιότητα, άνεση και τεχνολογία στα ενδότερα του T-Roc
Το ανανεωμένο Volkswagen T-Roc διαθέτει μία ποιοτική και σύγχρονη καμπίνα για τους επιβάτες. Το ανώτερο μέρος του ταμπλό διαθέτει αφρώδες υλικό και σε συνδυασμό με τις ραφές στο εμπρός τμήμα του, του χαρίζουν μία επιπλέον νότα πολυτελείας.
Ανασχεδιασμένη είναι η κεντρική κονσόλα με την οθόνη του infotainment των 8 ιντσών να ξεχωρίζει. Πιο κάτω υπάρχει το νέο ψηφιακό πάνελ για τον χειρισμό του διζωνικού κλιματισμού, ενώ καλοδεχούμενος είναι και ο πλήρως παραμετροποιήσιμος πίνακας οργάνων 8 ιντσών.
Σε ότι αφορά τους διαθέσιμους χώρους, οι επιβάτες απολαμβάνουν αρκετό… αέρα για το κεφάλι και τα πόδια τους. Από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας των B-SUV, είναι και το πορτμπαγκάζ των 445 λίτρων.
Αποδοτικός και οικονομικός ο 1.5 TSI ACT
Το δυναμικό Volkswagen T-Roc κινεί ο 1.5 TSI ACT κινητήρας, με το σύστημα απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων. Η απόδοση του αγγίζει τους 150 ίππους και η ροπή τα 250 Nm. Με το εξαιρετικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, η άνεση είναι δεδομένη, όπως επίσης και οι πολύ καλές επιδόσεις.
Το 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 8,6 δευτερολέπτων, ενώ οι αλλαγές των σχέσεων είναι ταχύτατες και ομαλές. Όταν ο οδηγός αφήνει το… δεξί πεντάλ σε συνθήκες «ρολαρίσματος», οι δύο κύλινδροι είναι εκτός λειτουργίας, δίχως να νιώθει την παραμικρή διαφορά στη λειτουργία του μοτέρ.
Test Drive || Skoda Enyaq iV 60: Εισαγωγή στην ηλεκτροκίνηση
Με εξαιρετική οδική συμπεριφορά
Το ευχάριστο με το T-Roc είναι ότι καταφέρνει να ικανοποιεί κάθε είδους οδηγό. Δηλαδή, είναι εξαιρετικό για όποιον θέλει άνετες μετακινήσεις με πολυτέλεια, ενώ την ίδια στιγμή μπορεί να ικανοποιήσει και τον πιο ανήσυχο οδηγό σε ένα δρόμο με στροφές. Οι αναρτήσεις με τα γόνατα MacPherson μπροστά και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω, φιλτράρουν αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων.
Στις ευθείες, το Volkswagen T-Roc είναι τρομερά σταθερό και εμπνέει ασφάλεια. Σε συνδυασμό με την εξαιρετική ηχομόνωση, κάνει τα ταξίδια… απόλαυση. Επιπλέον, το τιμόνι παρέχει την απαιτούμενη αίσθηση και ακρίβεια, ενώ και τα φρένα είναι αποτελεσματικά.
Το νέο Volkswagen ID.7 φτιάχνει… «ατμόσφαιρα»
Σε γενικές γραμμές, το φρεσκαρισμένο Volkswagen T-Roc αποτελεί μία εξαιρετική αγοραστική επιλογή για όσους επιθυμούν να συνδυάσουν στιλ, ποιότητα και επιδόσεις. Η τιμή αγοράς του ξεκινάει από τα 25.600 ευρώ με τον 1.0 TSI των 110 ίππων. Η έκδοση της δοκιμής μας, με τον δυνατότερο 1.5 TSI των 150 ίππων κοστίζει από 27.250 ευρώ.