Η Tesla αναφέρει ότι τα καθαρά της κέρδη ξεπέρασαν το ένα δισεκατομμύριο δολάρια κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, στοιχείο το οποίο συνεπάγεται ότι έχει δεκαπλασιάσει τα κέρδη της σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
Διαβάστε επίσης: Η Tesla θα δώσει πρόσβαση σε τρίτους στους Superchargers της μέσα στο 2021
Η δεκαπλάσια αύξηση των καθαρών της εσόδων, σημαίνει ότι η Tesla κέρδισε πάνω από ένα δισεκατομμύριο δολάρια. Η εταιρεία συνεχίζει επίσης να παράγει με μια ολοένα αυξανόμενη δυναμική, εν μέσω συνεχιζόμενων παγκόσμιων προκλήσεων, αλλά και ενός ρεκόρ ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η ανοδική πορεία των εσόδων της Tesla σε αριθμούς
Η Tesla δήλωσε καθαρά έσοδα 1,14 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 2ο τρίμηνο του έτους, και ουσιαστικά πρόκειται για την πρώτη φορά που ξεπερνά το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων στα έσοδα της.
Τα έσοδα της προέρχονται, κυρίως, από την πώληση αυτοκινήτων, ενώ τα συνολικά έσοδα της αυτοκινητοβιομηχανίας ανήλθαν σε 10,21 δισεκατομμύρια δολάρια.
Συγκρίνοντας, με το πρώτο τρίμηνο του 2021, η Tesla δημιούργησε έσοδα 10,389 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ (περίπου 8,593 δισεκατομμύρια ευρώ) και πλεόνασμα 438 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ (περίπου 362 εκατομμύρια ευρώ).
Η Tesla έχει ανακοινώσει ότι αυτό οφείλεται κυρίως στην επίτευξη χαμηλότερου κόστους και επομένως η αυξητική τάση αναμένεται να συνεχιστεί.
Μάλιστα, η Tesla έχει κατορθώσει να σημειώσει διαρκώς αυξανόμενα κέρδη σε οκτώ συνεχόμενα τρίμηνα με το 2020 να αποτελεί την πρώτη κερδοφόρα της χρονιά από την αρχή της λειτουργία της.
Τα στοιχεία σκιαγραφούν το ρεκόρ παραγωγής και παράδοσης του 2ου τριμήνου
H ίδια η εταιρεία έχει αναφέρει ότι είχε δουλέψει «εξαιρετικά σκληρά», προκειμένου να διατηρήσει τα εργοστάσια της στο Fremont και τη Σαγκάη σε λειτουργία.
Με επιτυχία, όπως όλα δείχνουν, αφού το λειτουργικό περιθώριο που μετρά τα καθαρά κέρδη μιας εταιρείας ανέβηκε σε 11%, από 5,7% κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Το αποτέλεσμα αυτό προήλθε ως συνδυασμός τόσο της αύξησης του όγκου των πωλήσεων, όσο και της μείωσης του συνολικού κόστους.
Αυτές οι θετικές επιπτώσεις αντισταθμίστηκαν, ωστόσο, εν μέρει από τα υψηλότερα λειτουργικά έξοδα, όπως η αύξηση των αναθεωρημένων Model S και Model X και τα επιπλέον κόστη της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Επιπλέον, η Tesla έχασε επίσης στην αγορά Bitcoin, επένδυση η οποία έμοιαζε να είναι επιτυχής κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Το δεύτερο τρίμηνο του 2021, η Tesla έθεσε νέα ρεκόρ κατά την παράδοση 201.250 ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε πελάτες και κατασκεύασε 206.421 οχήματα μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου.
Ενώ το Model 3 και το Model Y υπήρξαν ο λόγος για τον οποίο επιτεύχθηκε το προηγούμενο ρεκόρ παράδοσης το πρώτο τρίμηνο του 2021 με 184.800 οχήματα, χρειάστηκε να φτάσει το δεύτερο τρίμηνο προκειμένου να ξεκινήσει η παραγωγή των ενημερωμένων εκδόσεων.
Δεδομένου ότι το αναθεωρημένο Model Χ δεν έχει ακόμη παραδοθεί, τα αναφερόμενα στοιχεία αποδόθηκαν στο Model S.
Η Tesla παρέδωσε τις πρώτες μονάδες στις 11 Ιουνίου, οπότε οι 1.890 Model S παραδόθηκαν εντός 20 ημερών.
Ωστόσο, το τρέχον τρίμηνο, η Tesla έχει επίσης σταματήσει τις παραδόσεις του Model S χωρίς να αναφέρει τον λόγο.
Διαβάστε επίσης: Η Tesla διακόπτει τις νέες παραδόσεις του Model S
Η Tesla βέβαια επεσήμανε και τις «προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας», ιδίως όταν πρόκειται για ημιαγωγούς. Η έλλειψη τους συνιστά μια ιδιαίτερη δυσκολία, καθώς η παγκόσμια ζήτηση οχημάτων βρίσκεται σε «επίπεδα ρεκόρ», και έτσι «η προσφορά εξαρτημάτων θα έχει ισχυρή επιρροή στο ρυθμό αύξησης της παράδοσής για το υπόλοιπο του τρέχοντος έτους», σύμφωνα με την Tesla.