Τίτλοι τέλους για τη Lightyear (;)

Το όνειρο της Lightyear για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με ηλιακή ενέργεια μοιάζει να «σβήνει», καθώς η εταιρεία υπέβαλε αίτηση πτώχευσης.

Ακούστε το άρθρο

Η Lightyear ξεκίνησε με αξιώσεις το ταξίδι της για τη δημιουργία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου με ηλιακή ενέργεια. Από το 2016 άρχισε να προωθεί την ιδέα για το Lightyear 0 και έμοιαζε αποφασισμένη για την κυκλοφορία του. Ωστόσο, 6 χρόνια μετά, η ολλανδική εταιρεία βάζει πρόωρο τέλος στις εργασίες για την παραγωγή του εν λόγω οχήματος.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία κήρυξε πτώχευση, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα, επικαλούμενη απροσδόκητες υπερβάσεις του κόστους παραγωγής. Μάλιστα, ζήτησε από το ολλανδικό δικαστήριο την άδεια για παύση πληρωμών στην Atlas Technologies BV την εταιρεία εκμετάλλευσης που είναι υπεύθυνη για την παραγωγή το εν λόγω μοντέλου.

Το Lightyear 0 αφήνει χώρο για το Lightyear 2!

Δεκτή η αίτηση πτώχευσης από το Δικαστήριο

Το δικαστήριο Rechtbank Oost-Brabant στην πόλη Χερτογκενμπός της Ολλανδίας, γνωστοποίησε ότι έκανε δεκτή την αίτηση πτώχευσης από την Atlas Technologies B.V. Δηλαδή, την μητρική εταιρεία της ολλανδικής μάρκας, που έχει την πνευματική ιδιοκτησία του αυτοκινήτου, η οποία διόρισε τον R. van Oeijen από τη Holla legal & tax ως διαχειριστή.

Θυμίζουμε, ότι πριν λίγες μέρες η εταιρεία ανακοίνωσε ότι «βάζει φρένο» στην παραγωγή του premium μοντέλου της. Για την ιστορία, θα κόστιζε 250.000 και θα το βλέπαμε σε 946 μονάδες.

Στη θέση του θα κατασκεύαζε το πιο προσιτό οικονομικά μοντέλο, Lightyear 2. Μάλιστα για το εν λόγω μοντέλο, είχαν ήδη ξεκινήσει ήδη οι κρατήσεις. Και η αρχική τιμή του δεν θα ξεπερνούσε τα 40.000 ευρώ προ φόρων.

Ξεκίνησε η παραγωγή του Lightyear 0!

Σε ανακοίνωση της η Lightyear αναφέρει:

«Λυπούμαστε που πρέπει να κάνουμε αυτή την ανακοίνωση για όλους τους υπαλλήλους, τους πελάτες, τους επενδυτές και τους προμηθευτές. Θα συνεργαστούμε στενά με τον επιμελητή και όλους τους εμπλεκόμενους ανθρώπους, ελπίζοντας για την κατανόηση και την υποστήριξή σας. Την επόμενη περίοδο ο διαχειριστής θα εστιάσει στη θέση των εργαζομένων και των πιστωτών καθώς και στην αξιολόγηση του τρόπου με τον οποίο μπορεί να συνεχιστεί η ιδέα της Lightyear».

abb_img