Το 45 μέτρων superyacht που διαθέτει το μεγαλύτερο ηλιακό σύστημα ενέργειας στο είδος του

Το 45 μέτρων Superyacht Baltic 146 PATH διαθέτει το μεγαλύτερο ηλιακό σύστημα ενέργειας στο είδος του και μπορεί να εξοικονομήσει έως και 4,5 τόνους εκπομπών CO2 ετησίως.

Το φετινό Monaco Yacht Show δεν θα περιλαμβάνει μόνο superyachts, αλλά και μια προτροπή για το πως ο τουρισμός μπορεί να γίνει φιλικότερος προς το περιβάλλον.

Το Baltic 146 PATH, το οποίο είναι εξοπλισμένο με το μεγαλύτερο ηλιακό σύστημα σε ιστιοφόρο, θα εμφανιστεί, επίσης, την επόμενη εβδομάδα στην έκθεση.

Το Baltic 146 PATH είναι εξοπλισμένο με το μεγαλύτερο ηλιακό σύστημα σε ιστιοφόρο

solbian solar
Baltic 146 PATH

Όπως και στην αυτοκινητοβιομηχανία, η ηλεκτροκίνηση έχει εισχωρήσει και στο χώρο της ναυσιπλοΐας. Ενώ βρισκόμαστε ακόμα μακριά από την αντιμετώπιση των μεγάλων προβλημάτων που παρουσιάζουν τα φορτηγά πλοία σε αυτή τη κατεύθυνση, αυτό μοιάζει με μια καλή αρχή.

Διαβάστε επίσης: Η Candela παρουσιάζει το νέο της ηλεκτρικό σκάφος «C-8»

Τους τελευταίους μήνες, παρουσιάστηκαν καινοτόμες ιδέες, όπως η τοποθέτηση ηλιακών πάνελ σε yacht, αλλά αν ερευνηθεί ο παράγοντας της υψηλής απόδοσης, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από την εγκατάσταση μεγάλων ηλιακών πάνελ και τη σύνδεση τους σε μια τεράστια μπαταρία που θα εξυπηρετεί τα σκάφη μέχρι να ξαναβγεί ο ήλιος.

Αυτό ακριβώς πέτυχε η ομάδα της Solbian Solar, ένας προσαρμοσμένος πάροχος ηλιακών λύσεων στην Ιταλία.

Σε συνεργασία με τον πάροχο του superyacht Baltic Yachts, η ομάδα σχεδίασε ένα σύστημα 8714 Watt (Wp) που προσαρμόζεται στην οροφή του yacht, χωρίς να διαταράσσεται η αισθητική ή η θέα.

Χρησιμοποιώντας ένα ιδιόκτητο σύστημα, η ομάδα Solbian εισήγαγε καμπύλες στο σχέδιο και παρείχε ένα ομαλό φινίρισμα για τα πάνελ που είναι ορατά από το κατάστρωμα.

solbian solar

Δεδομένου ότι το superyacht έχει πανιά, και προκειμένου να ελαχιστοποιήσει την επίδραση των σκιών στα πάνελ, η ομάδα χρησιμοποίησε 154 διόδους.

Σύμφωνα με την ομάδα της Solbian, τα πάνελ παράγουν 30-50 kWh ενέργεια ημερησίως που μπορεί να τροφοδοτήσει όλο τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό του σκάφους, συμπεριλαμβανομένης της πλοήγησης, του αυτόματου πιλότου, του φωτισμού και της ψυχαγωγίας για επτά ώρες.

Διαβάστε επίσης: Το Yara Birkeland είναι το πρώτο ηλεκτρικό και αυτόνομο φορτηγό πλοίο του κόσμου – Cars Electric

Μια μπαταρία 44kWh καλύπτει την ανάγκη για γεννήτρια ντίζελ και προσφέρει αθόρυβη λειτουργία για 14-18 ώρες, πέρα από την εξάλειψη έως και 4,5 τόνων εκπομπών CO2 που θα απελευθερώνονταν με τη χρήση ντίζελ.

Το 45 μέτρων Superyacht διαθέτει το μεγαλύτερο ηλιακό σύστημα ενέργειας στο είδος του.

Στο εγγύς μέλλον θα είναι πολύ πιο πιθανό να δούμε περισσότερα «Tesla της θάλασσας».