Το αμιγώς ηλεκτρικό Smart #5 κυκλοφόρησε στην Κίνα με τιμή από €31.200

Το Smart #5 είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό μεσαίου μεγέθους SUV και είναι το μεγαλύτερο μοντέλο που πωλείται αυτή τη στιγμή από τη μάρκα

Ακούστε το άρθρο

Στις 27 Οκτωβρίου, το Smart #5 εισήλθε επίσημα στην Κινέζικη αγορά, με συνολικά 4 εκδόσεις, με τιμή μεταξύ 239.900 – 368.000 γιουάν (33.700 – 51.700 USD) ή 31.200 €. Οι εκδόσεις είναι:

Long Range Adventure Standard Edition: RWD, 570 km

Long Range Adventure Deluxe Edition: RWD, 570 km

Ultra-long Range Deluxe Edition: RWD, 740 km

Jungle Realm Limited Edition: AWD, 580 km

Το αμιγώς ηλεκτρικό Smart #5 κυκλοφόρησε από 31.200 € στην Κίνα

Το Smart #5 τοποθετείται ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό μεσαίου μεγέθους SUV και είναι το μεγαλύτερο μοντέλο της μάρκας. Ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Sensual and Sharp» της Mercedes-Benz. Οι υποψήφιοι αγοραστές, μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε οκτώ εξωτερικά χρώματα και έξι εσωτερικά χρώματα.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Smart #5 κυκλοφόρησε από 31.200 € στην Κίνα

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Jungle Realm Limited Edition, είναι εξοπλισμένη με ένα «πακέτο περιπέτειας» που περιλαμβάνει μια βαμμένη οροφή σε σχήμα Χ, σχάρες αποσκευών, ένα μικρό δοχείο στο πλάι του αυτοκινήτου, πλαϊνά σκαλοπάτια και κρυφό κοτσαδόρο με ικανότητα ρυμούλκησης 1.451 κιλών.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Smart #5 κυκλοφόρησε από 31.200 € στην Κίνα

Οι σχάρες αποσκευών, υποστηρίζουν φορτίο 240 κιλών. Το πορτμπαγκάζ είναι επίσης εξοπλισμένο με πρίζα ισχύος 220 V. Το μήκος, το πλάτος και το ύψος του Smart #5 είναι 4705/1920/1705 χλστ, αντίστοιχα, και το μεταξόνιο είναι 2900 χλστ. Η απόσταση από το έδαφος είναι 156 χλστ έως 231 χλστ, ανάλογα με την έκδοση.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Smart #5 κυκλοφόρησε από 31.200 € στην Κίνα

Το Smart #5 προσφέρεται ως πισωκίνητο και ως τετρακίνητο. Η πρώτη έκδοση είναι εξοπλισμένη με μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου 76 kWh, παρέχοντας αντίστοιχη αυτονομία CLTC 570 χλμ. Η πισωκίνητη έκδοση τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 340 PS ή εναλλακτικά με 363 PS, με ροπή 373 Nm. Ο χρόνος επιτάχυνσης για τα 0 – 100 χλμ./ώρα στο RWD, είναι 6,5 δευτερόλεπτα και ο ταχύτερος χρόνος φόρτισης είναι λιγότερος από 15 λεπτά για αναπλήρωση από 30% σε 80%.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Smart #5 κυκλοφόρησε από 31.200 € στην Κίνα

Η τετρακίνητη έκδοση AWD, έχει συνδυασμένη μέγιστη ισχύ 587 PS, ο μπροστινός κινητήρας αποδίδει 224 PS με ροπή 270 Nm, ενώ ο πίσω κινητήρας αποδίδει 363 PS με ροπή 440 Nm. Ο χρόνος επιτάχυνσης 0 – 100 χλμ./ώρα, είναι 4,9 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία λιθίου των 100 kWh παρέχει αυτονομία CLTC 580 χλμ.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Smart #5 κυκλοφόρησε από 31.200 € στην Κίνα

Υποστηρίζονται τρεις τυπικές λειτουργίες οδήγησης: εξοικονόμηση ενέργειας, άνεση και σπορ. Το AWD υποστηρίζει επίσης λειτουργία οδήγησης παντός εδάφους. Στο εσωτερικό, το πιλοτήριο είναι εξοπλισμένο με AR-HUD 25,6 ιντσών, πίνακα οργάνων LCD 10,3 ιντσών και διπλή κεντρική οθόνη ελέγχου AMOLED 2,5K 13 ιντσών, αλλά και οθόνη ψυχαγωγίας co-pilot, που τροφοδοτείται από ένα τσιπ AMD V2000. Το RWD διαθέτει εννέα ηχεία, ενώ το AWD διαθέτει το πακέτο ήχου Sennheiser.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Smart #5 κυκλοφόρησε από 31.200 € στην Κίνα

Υπάρχουν 34 αποθηκευτικοί χώροι σε όλο το εσωτερικό, ένα μπροστινό πορτμπαγκάζ 72 lt και ένας «κρυφός χώρος κάτω» 110 lt στο πίσω πορτμπαγκάζ. Ο βασικός χώρος του πίσω πορτμπαγκάζ είναι 630 lt και μπορεί να επεκταθεί στα 1530 lt. Η Smart ισχυρίστηκε επίσης, ότι το #5 είναι το πρώτο που εξοπλίζεται με έναν πλήρη έγχρωμο προβολέα λέιζερ 233 ιντσών.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Smart #5 κυκλοφόρησε από 31.200 € στην Κίνα

Όσον αφορά την ασφάλεια, το Smart #5 διαθέτει το έξυπνο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης έξυπνο Pilot Assist 3.0 που τροφοδοτείται από δύο τσιπ αυτόνομης οδήγησης Nvida Drive OrinX, με 23 τυπικές δυνατότητες, όπως υποβοήθηση κυκλοφοριακής συμφόρησης, παρακολούθηση τυφλού σημείου, έλεγχο σύγκρουσης εμπρός και πίσω, αλλαγή λωρίδας και υποβοήθηση στάθμευσης.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Smart #5 κυκλοφόρησε από 31.200 € στην Κίνα

Επιπλέον, υπάρχουν οκτώ αερόσακοι σε όλο το όχημα: δύο μπροστινοί αερόσακοι, δύο μπροστινοί πλευρικοί αερόσακοι, δύο πλευρικοί αερόσακοι τύπου «κουρτίνας», ένας μακρινός αερόσακος και ένας προαιρετικός αερόσακος καθίσματος μηδενικής βαρύτητας.

Πηγή: Smart

 

 

 

 

abb_img