Το Hyundai Ioniq 5 N… «ακούγεται» στο Nurburgring

Το «καυτό» Hyundai Ioniq 5 N κάνει τις τελευταίες του δοκιμές στην πίστα του Nurburgring, λίγες ημέρες πριν την επίσημη αποκάλυψή του.

Ακούστε το άρθρο

Παραδοσιακά, το τμήμα επιδόσεων Hyundai N της κορεάτικης φίρμας χρησιμοποιεί την θρυλική πίστα του Nurburgring, για τις δοκιμές και την εξέλιξη των γρήγορων μοντέλων της. Προφανώς και το πολυαναμενόμενο Hyundai Ioniq 5 N δεν θα μπορούσε να αποφύγει τη διαδικασία.

Έτσι, το αμιγώς ηλεκτρικό σπορ μοντέλο κάνει τις τελευταίες του δοκιμές για λίγες ακόμη ημέρες, μέχρι το επίσημο ντεμπούτο του. Ειδικότερα, η Hyundai θα παρουσιάσει την σπορ ηλεκτρική έκδοση, στα πλαίσια του Goodwood Festival of Speed, στις 13-16 Ιουλίου.

Το Hyundai Ioniq 5 N driftάρει ασταμάτητα στην Σουηδία

Το Hyundai Ioniq 5 N ολοκληρώνεται στο Nurburgring

«Το Nurburgring είναι το σημείο όπου κάθε μοντέλο N τελειοποιείται στον απόλυτο βαθμό. Οπότε, το πρώτο μας μοντέλο υψηλής απόδοσης, αμιγώς ηλεκτρικό N πρέπει επίσης να αποδείξει την αξία του εδώ», δήλωσε ο Till Wartenberg, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής της μάρκας N & Motorsport της Hyundai Motor Company.

«Το Ioniq 5 N μόλις ολοκλήρωσε τη δοκιμή αντοχής 10.000 χιλιομέτρων στο Nordschleife. Αυτή αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο, αποδεικνύοντας την υψηλή αντοχή του οχήματος και την ικανότητα του σε πίστα αγώνων. Και τώρα, μόλις ξεκινήσαμε τη δεύτερη δοκιμή 10.000 χιλιομέτρων για να δοκιμάσουμε τα όρια του Ioniq 5 N».

Το Hyundai N Vision 74 οραματίζεται το μέλλον

Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Hyundai Ioniq 5 N

Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του Hyundai Ioniq 5 N έχει δεχθεί ιδιαίτερη φροντίδα από την κορεάτικη φίρμα, σε ότι αφορά τις θερμοκρασίες λειτουργίας του. Πιο συγκεκριμένα, ένα σύστημα με την ονομασία «N Battery Preconditioning» αναλαμβάνει τον έλεγχο των θερμοκρασιών, διαθέτοντας 2 ρυθμίσεις, Drag και Track. Στη λειτουργία Drag, το σύστημα ρυθμίζει τη θερμοκρασία αποσκοπώντας στην άμεση χρήση της μέγιστης ισχύος. Αντίθετα, στη λειτουργία Track, αναλαμβάνει τη χαμηλότερη δυνατή θερμοκρασία της μπαταρίας, προσφέροντας αυξημένο αριθμό γύρων.

Επιπλέον, διαθέσιμη είναι και η λειτουργία Race, η οποία αποσκοπεί κυρίως στην διαχείρισης της ενέργειας του αυτοκινήτου. Μάλιστα, αυτή προσφέρει στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ 2 ρυθμίσεων, την Sprint ή την Endurance. Ειδικότερα, η Sprint είναι η προεπιλεγμένη κατάσταση του Ioniq 5 N, δίνοντας προτεραιότητα στην πλήρη ισχύ. Αντίστροφα, η Endurance μεγιστοποιεί την εμβέλεια του Ioniq 5 N στην πίστα.

Ο Όμιλος Hyundai στοχεύει στην κορυφή της ηλεκτροκίνησης

Το Hyundai Ioniq 5 N ολοκληρώνεται στο Nurburgring

Για την επιβράδυνση, η κορεάτικη φίρμα έχει τοποθετήσει στο Hyundai Ioniq 5 N μεγάλα δισκόφρενα, διάστασης 400 χιλιοστών. Ωστόσο, για να τονώσει την σπορ αίσθηση, έχει εξοπλίσει το μοντέλο με τα συστήματα Ν e-Shift και N Active Sound. Στην πρώτη περίπτωση, η μετάδοση προσομοιώνει τις αλλαγές ταχυτήτων ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.

Στην περίπτωση του N Active Sound, το Ioniq 5 N παράγει μέσω 8 ηχείων στο εσωτερικό και 2 στο εξωτερικό τμήμα του, τον ήχο της εξάτμισης ενός σπορ οχήματος με θερμικό κινητήρα. Μάλιστα, αυτό είναι κάτι το οποίο μπορείτε να διαπιστώσετε από μόνοι σας. Δείτε το παρακάτω video της Hyundai, με το Ioniq 5 N να πραγματοποιεί τις τελευταίες του δοκιμές στο Nurburgring:

abb_img