Στην εμβληματική Concorso d’Eleganza Villa d’Este στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας, η Hyundai Motor παρουσίασε το concept N Vision 74. Φυσικά, τράβηξε την προσοχή των προσκεκλημένων στην παγκοσμίου φήμης έκθεση κλασικών αυτοκινήτων και πρωτότυπων.
Ειδικότερα, το N Vision 74 έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 2022. Είναι ένα υβριδικό «Rolling Lab» (Κινητό Εργαστήριο) κυψελών καυσίμου υδρογόνου της μάρκας υψηλών επιδόσεων N της Hyundai. Ωστόσο, είναι εμπνευσμένο σχεδιαστικά από το Pony Coupe Concept του 1974, με την υπογραφή του Ιταλού σχεδιαστή Giorgetto Giugiaro.
Ο Όμιλος Hyundai στοχεύει στην κορυφή της ηλεκτροκίνησης
Η Hyundai Motor χρησιμοποιεί το «Rolling Lab» για να δοκιμάσει και να επαληθεύσει προηγμένες τεχνολογίες για μελλοντικά μοντέλα παραγωγής. Μάλιστα, με αυτόν τον τρόπο αναδεικνύει τη φιλοδοξία της να γίνει στο μέλλον, ηγέτης μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Το πρωτότυπο είναι το επιστέγασμα της σχεδιαστικής κληρονομιάς της Hyundai, των τεχνολογιών αιχμής και της υψηλών επιδόσεων μάρκας N. Παράλληλα, αντιπροσωπεύει το μακροπρόθεσμο όραμα της Hyundai N για ένα βιώσιμο μέλλον υψηλών επιδόσεων πέρα από την ηλεκτροκίνηση.
Το νέο όχημα της Hyundai θα φτάσει μέχρι το… φεγγάρι
Με 680 ίππους το πρωτότυπο υβριδικό Hyundai N Vision 74
Το N Vision 74 διαθέτει μία μοναδική υβριδική αρχιτεκτονική. Αυτή συνδυάζει τις δυνάμεις του κινητήρα μπαταρίας και ενός συστήματος κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Εκτός από τις τις υψηλές επιδόσεις, προσφέρει σταθερή απόδοση ισχύος, η οποία δεν παρουσιάζει υποβαθμίσεις σε συνθήκες χαμηλής κατάστασης φόρτισης.
Μάλιστα, σε συνδυασμό με τον χρόνο επαναφόρτισης των 5 λεπτών, αυτή η αρχιτεκτονική διερευνά τις δυνατότητες υψηλών επιδόσεών του ως ένα πλήρως λειτουργικό κινητό εργαστήριο.
Το πρωτότυπο μοντέλο διαθέτει 2 ανεξάρτητους ηλεκτροκινητήρες στους πίσω τροχούς, με απόδοση 680 ίππους. Μάλιστα, σύμφωνα με την κορεάτικη φίρμα, για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα.
Το νέο ρομπότ της Hyundai φορτίζει ηλεκτρικά οχήματα
Η ισχύς παρέχεται από μία στοίβα κυψελών καυσίμου υδρογόνου 85 kW στο μπροστινό μέρος, μία μπαταρία ιόντων λιθίου 62 kWh μεταξύ του οδηγού και του συνοδηγού και 2 δεξαμενές υδρογόνου 2,1 κιλών στο πίσω μέρος. Μάλιστα, το όχημα έχει δυνατότητα αυτονομίας σχεδόν 600 χιλιομέτρων.
Tο N Vision 74 της Hyundai, εξερευνά την ισορροπία μεταξύ της τεχνολογίας αιχμής και του σχεδιασμού κληρονομιάς. Επιπλέον, η εξωτερική του εικόνα διαθέτει «καθαρές» επιφάνειες, καθώς και δυναμικές αναλογίες. Τέλος, το οδηγοκεντρικό πιλοτήριο συνδυάζει ρετρό και μοντέρνα σχεδίαση, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, σε συνδυασμό με τα αναλογικά χειριστήρια, να ξεχωρίζουν.