Σύμφωνα με μελέτη της American Automobile Association η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων διαθέτει κιτ επισκευής ελαστικών. Ουσιαστικά, το κιτ αντικατέστησε τη γνωστή σε όλους μας ρεζέρβα. Ενδεικτικό της αλλαγής αυτής είναι το ποσοστό των αυτοκινήτων που κυκλοφορήσαν το 2014 και το 2015 και δεν διαθέτουν ρεζέρβα. Το εν λόγω ποσοστό αγγίζει το 36%.
Η αντικατάσταση της ρεζέρβας προσφέρει μείωση τους κόστους, αλλά και του βάρους του αυτοκινήτου. Επιπλέον, το μικρότερο βάρος του αυτοκινήτου προσφέρει μείωση στην κατανάλωση καυσίμου.
Ελαστικά αυτοκινήτου: Αύξηση στις τιμές τους!
Πώς λειτουργεί το κιτ επισκευής ελαστικών;
Το κιτ επισκευής ελαστικών λειτουργεί με την εισαγωγή υγρού στο ελαστικό μέσω μιας τρόμπας. Μάλιστα, την τρόμπα τροφοδοτεί με ενέργεια και πίεση κάποια παροχή του αυτοκινήτου.
Ωστόσο, η επισκευή μέσω του κιτ αφορά τρύπες με μικρή διάμετρο, τις οποίες καλύπτει άμεσα το υγρό. Επιπλέον, δεν είναι δυνατή η χρήση του κιτ επισκευής όταν στραβώσει η ζάντα ή σπάσει τελείως το ελαστικό.
Τα ελαστικά είναι περισσότερο ρυπογόνα από τα καυσαέρια!
Συνηθέστερο σε ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα
Η αντικατάσταση της ρεζέρβας με το κιτ συμβάλλει στην εξοικονόμηση χώρου στο αυτοκίνητο. Μάλιστα, αυτός ο χώρος είναι πολύτιμος στα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα.
Προφανώς, επειδή στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα η μπαταρία καταλαμβάνει μεγάλο μέρος των διαθέσιμων χώρων και είναι πολύτιμο το κάθε επιπλέον εκατοστό. Τέλος, τόσο στην περίπτωση αλλαγής ελαστικού, όσο και στη χρήση του κιτ επισκευής, είναι απαραίτητη η εξοικείωση με τη διαδικασία.